Hier nog steeds geen mail van Janne, ze is ook (nog) niet op msn. Eef wat spannend dat je vliezen nu gebroken zijn, maar de weeen laten soms wel op zich wachten, maar als het niet vanzelf komt dan zullen ze het wel wat opwekken, maar zover is het nog niet, binnen 72 uur zal je iig je kleintje vasthouden. Spannend hoor! Ik ben continue in mn hoofd alles aan het doorlopen of ik alles wel heb (lijstjes zijn allang al afgestreept, maar toch ) Mn huis "klaar" maken dat lukt me zelf niet meer, dus dat is wel frustrerend. Maar de was is zo goed als weggewassen, dus dat is wel lekker.
Nee da's waar, was blijft altijd terugkomen, maar ik bedoel er mee dat ik geen wasachterstand en strijkachterstand heb Het is nu elke dag even bijhouden (doet mn vriend voor me, sinds jaren wast hij weer )
Oh strijken doe ik sws niet (meer), daar heb ik wel zo'n hekel aan dat k het nu echt niet meer gedaan krijg. Manlief maalt er niet om en ik heb allemaal kleding die ik niet hoef te strijken.
lekker dat hij dat doet,die van mij mag dat niet erg heh,hij strijkt volgens mij juist de kreukels erin. Als ik het zelf doe dan weet ik ten minste zeker dat het goed is. Weet niet of ik nog gereageerd had op dat kampverhaal,maar gelukkig dat het een fout was vond het al zo vreemd,kleuters op kamp...
Ik bedoel dat hij toch altijd nét de niet gestreken shirts pakt, dus of ik nu wel of niet strijk, dat maakt hem niet uit. Mijn moeder is de enige die hier af en toe strijkt
ja soms denk ik ook ben gek dat ik het strijk,maar op de één of andere manier kan ik er niet tegen als het ongestreken in de kast ligt Trouwens, het zusje van PDRM schrijft toch ook op dit forum,misschien kunnen we haar pb-en?
Ik moet wel strijken, mn vriend draagt elke dag een pak naar zn werk en om daar een ongestreken overhemd onder te doen, nee dat vind ik iig geen gezicht. Ook zn t-shirts strijk ik altijd, ik krijg die echt niet kreukvrij uit de was, maar daar ben ik misschien wel een zeur in Of PRDM haar zusje hier schrijft weet ik eigenlijk niet, ik zou dan iig niet weten wie haar zusje is.
Nee, mijn man gaat in een spijkerbroek en t-shirt. Hij moet soms naar A'dam en dan is het idd in overhemd, maar dat gebeurt zo weinig. Ik zou niet weten wie het zusje van PRDM is. Ik heb het idee dat de kleine me helemaal aan het verbouwen is van binnen.
Ze heet hier op het forum "sab" Nee op z'n werk kan die niet met een ongestreken overhemd aankomen nee 8) Vind dat altijd zooooo sexy,mannen in pak 8) Die van mij heeft 2 keer per jaar een pak aan,met kerst en pasen,krijg dan altijd de neiging om die gelijk van zijn lijf te scheuren Zo de letters zijn klaar,boodschappen gedaan. Ga maar even wassen,stoffen,zuigen en dweilen. Zag dat de trap nodig gestoft moet worden,we hebben een wit geschilderde trap,daar zie je steeds zoveel stof op.
Ja daar heb ik echt een zwak voor...en helemaal als ze ook nog eens lekker ruiken =P~ Zo nu ga ik echt aan de poets,zit al veel te lang achter de pc...
Ik moet boodschappen gaan doen eigenlijk. Katten slapen als roosjes, dus nu maar even niet langs de DA.
Ja ik vind het ook nog steeds een mooi gezicht als hij sóchtends naar zn werk gaat Jeetje Pientje, volgens mij heb je nog energie voor 10 he, ik wou dat ik dat nog allemaal kon doen, lekker hoor! Tot later Loeki. Mn buik juikt verschrikkelijk, heb paar weken terug plotseling striae gekregen en die jeuken nu erg, staat ook weer aardig druk op mn buik, net alsof de baby nu aan het groeien is en mn buik dus meegroeit.....
Ben nog niet weg hoor Zorra, heb totaal geen zin om van de bank te komen Ik heb nog steeds geen striae gelukkig, maar ik heb wel het idee dat ik een buik vol baby heb en idd, groeien dat ze nu doet.