April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    mooi gebaar meliske!

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten

Cadeautje van ons nichtje van 4 voor Dylan. Heeft ze zelf gemaakt (met een klein beetje hulp van mama)!

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nou das mooi gedaan jopie! zo ken ik het niet eens...

4. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    O wat schattig Jopie, die zal stoer staan op Dylan zijn kamer!

Meliske, ben benieuwd naar de tattoo!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Heel mooi jopie, :p

Bambino: we hebben de bm even groot nu, :p

6. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ja zag ik ook! Moet jij nu ook elke week terug komen?

7. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,

voila terug van de kapper terug mooi kleurtje erin en goed bijgesneden dus kunnen we tijdje voort.

meliske ben echt benieuwd naar de foto's en mooi gezegd meid, dikke knuf.

k heb niet veel tijd kids willen op pc spelen, 't zal dus tot vanavond zijn na bezoek gyn.

tot straks,
    Annabel

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Nee ik hoef pas weer over 2 weken.

Is dat raar?

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik kan zelf ook niet zo goed schilderen hoor Meliske! Ben blij dat de kleine meid het voor ons heeft gedaan!

Annabel, als je haar maar goed zit :) Laat de kleine maar komen.

Bosi, ik heb geen idee of dat raar is. Ik moest de laatste weken al elke week terugkomen, maar dat was vanwege mijn hoge bloeddruk en vochtvasthouden.

10. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    hoi,

het is hier nog rustig.Wel veel slijmverlies vermengd met bloed.Mn verbandjes zijn rose van kleur.
    Maar echte weeen nog niet gevoeld.Wel menstruatiekramp.
    ff vraagje, kan patat kwaad nu nog?ik heb zon trek in frikandel met patat!maar mijn man denkt dat t niet verstandig is nu :(

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Eef gewoon nemen. Als je straks gaat bevallen denk je niet meer aan eten!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Eef, volgens mij kun je gewoon eten waar je zin in hebt, je kunt alleen niet in bad.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Volgens mij moet je idd niet te zwaar eten. Licht verteerbaar lijkt me ook beter. Als je straks gaat bevallen wil je toch dat je ontlasting makkelijk komt.

eef erg spannend hoor, ;)

Ga niet teveel zitten wachten,maar ga rustig dingen doen.
    Misschien kun je alles rustig klaar zetten. Een leuke film gaan zien enz....

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mooie plaat hoor Jopie, heel goed gedaan.

Meliske, ik kan me voorstellen dat wel wel even slikken was, maar idd, zo is ze wel altijd bij je.

Bosi, ik vind het eigenlijk wel lang als je nu 2 weken niet naar de VK gaat, maar ze zullen wel weten wat ze doen, ik moet nu iedere week, al voor de 3e keer.

Annabel, ze kunnen je haar niet BIJsnijden, alleen afsnijden :p

15. sab

sab Lid

4 aug 2006
    54
    0
    0
    huismama
    Noord Brabant
    Hallo meiden,
    hier even een berichtje namen PRDM,
    ik ben haar zusje zoals sommige van jullie misschien wel weten ( heb een tijd geleden wat van jullie zwangerschapshormonen doorgekregen. :D :D .... en met resultaat zoals jullie aan de banner zien dus nog bedankt daarvoor)
    Maar goed PRDM is nog niet bevallen want dat zullen jullie je vast wel afvragen. als dit wel zo is zal ik het jullie ook meteen laten weten.
    ze vroeg of ik jullie even wilde laten weten dat jullie je niet ongerust moeten maken over haar maar ze heeft op het moment totaal geen energie en fut om hier alles bij te lezen en te schrijven.
    het zit haar allemaal een beetje erg tegen op het moment, de bi, prulleke die nog steeds niet ingedaald zit, veel last van oefen weeen en daardoor veel slapenloze nachten. dus heel de dag moe en maar afwachten wanneer het nu eindelijk gaat beginnen :) :)
    gewoon erg vervelend allemaal dus :evil: :evil:
    maar we hopen natuurlijk dat ze zich snel wat beter voelt en dan komt ze natuurlijk ook weer met jullie kletsen.
    zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte, mochten jullie een berichtje voor haar hebben kunnen jullie dit altijd via een pbtje naar mij doen ik zal dan zeker zorgen dat ze deze krijgt.
    verders wens ik iedereen voorspoedige bevallingen en mooie kindjes!
    groetjes sab

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Volgens mij kun je ook nog prima in bad, je moet alleen geen badschuim oid gebruiken.

Bosi, wees gerust, als er ontlasting in de weg zit, komt het er echt wel uit. En vet glijd goed :)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tascha had trouwens gezegd dat ze er pas vanavond weer zou zijn, dus geen paniek ;)

Ik ben dus wel even naar het dorp geweest voor boodschappen en wij eten pizza vanavond. heb geen zin in moeilijke gerechten.

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Sab, bedankt voor de update! Vinden we erg fijn. Wens haar maar veel sterkte!

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Eef, Slecht zal het niet zijn, want heel veel vrouwen weten niet wanneer ze gaan bevallen en eten gewoon een patatje, maar nu je weet dat de bevalling elk moment zou kunnen beginnen zou het misschien voor jezelf lekkerder zijn om wat lichters te eten. Patat en frikandellen zijn nl. niet lichtverteerbaar en misschien kan je tijdens de bevalling dan pijn in je buik krijgen? Maar het zou natuurlijk net zo goed ook nog een paar dagen kunnen duren, dus ik zou zeggen kijk gewoon zelf wat je wil.....

Jopie, echt mooi geschilderd zeg, mijn dochter is ook 4 maar heeft echt niet het geduld om alles zo mooi in te kleuren hoor! Echt een talentje!

Nou Annabel, jij ligt iig mooi in het kraambed :D

Bosi, volgens mij is het normaal dat je vanaf 37 weken elke week gaat, iig dat lees ik overal, ik moest al veel eerder elke week maar dat komt door mn voorgeschiedenis en de zkh. opnames.

Nou bloed is geprikt, hopelijk hebben ze a.s. vrijdag al de uitslag, of zouden ze dan gesloten zijn ivm goede vrijdag? O en maandag natuurlijk Pasen, dan zou ik dinsdag dus de uitslag kunnen hebben, nou ja dan moet de kleine nog gewoon even binnen blijven :)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heel erg bedankt voor de update Sab, toevallig hadden we het er vandaag over en vragen we ons dagelijks af hoe het met haar gaat. Wens PRDM sterkte van ons allemaal.

Deel Deze Pagina