April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij zijn de meeste HA gewoon open vrijdag, maar dat moet je dan maar even proberen Zorra.

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    He wat balen dat PRDM nog niet bevallen is, kan me voorstellen dat ze nu erg moe is. Sab bedankt voor het "langskomen" en vertellen, we vroegen ons al elke keer af hoe het met je zus zou gaan. En nog gefeliciteerd met je zwangerschap he, echt super! Ga er maar lekker van genieten en wens PRDM sterkte, we zullen aan haar denken en hopen dat ze snel haar kleintje in haar armen heeft!

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    De gyns in het ziekenhuis zijn vrijdag vrij, zkh. zou gesloten zijn (zover dat kan) vandaar dat ik morgen al moest (vorige week vrijdag geweest en normaal had ik dan deze vrijdag weer gemoeten) Maar ik ga het vrijdag idd gewoon even proberen.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Bedankt sab voor de update, wens haar maar veel succes en sterkte. Ik hoop dat ze zich nog een beetje kan ontspannen.

Nu twijfel ik of ik niet even moet bellen naar de VK om te vragen of ze niet per ongeluk een foutje heeft gemaakt. Ik hoef echt pas weer over 2 weken. Toch raar, :(

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou zorra, het word nu iig onderzocht.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Het kan verschillen per VK Bosi, maar als jij je er niet lekker bij voelt kan je toch gewoon even bellen en vragen of het klopt? Misschien heeft ze idd zich vergist, maar misschien is het in hun praktijk normaal? Hebben ze geen website waar je even kan kijken wat de frequenties van de controles zijn?

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    idd Loeki, het word nu onderzocht en daar ben ik erg blij om.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Heb het even gemist :oops: Waarop wordt je onderzocht?

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    sab - heel veel sterkte voor prdm! en jij natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij mij is er ook een fout gemaakt hoor Bosi, daardoor heb ik nog niet alle VK's uit de praktijk gehad, dat had voor week 37 gemoeten, maar ik moet er nu nog twee, een in week 39 en een in week 40. Slordigheidje van ze, maar had eigenlijk niet mogen gebeuren.

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hihihi wel een beetje bij blijven he Jopie ;) Ik heb chronisch b12 tekort, krijg elke maand daar een injectie voor, nu blijkt t zo te zijn dat ik misschien antistoffen in mn lichaam zou kunnen hebben waardoor de baby uit de BV geen B12 kan halen, dit kan voor blijvende neurologische problemen zorgen. Dus voordat ik BV ga geven wil ik weten of ik die antistoffen heb of niet. En dat was in het zkh. een heel gedoe om aan te vragen omdat ze er niks vanaf wisten, vervanger van mn HA heeft zich ingelezen en van hem heb ik dus een labformulier gekregen.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tijd voor ATWT dames :p

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zorra, ik kan jullie echt niet bijhouden hoor ;)
    Wat vervelend, maar idd fijn dat het onderzocht wordt. Dan weet je het tenminste voor je BV gaat geven.

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nee hoor, hier is het tijd voor de beursberichten :(

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Ik heb ATWT aan hoor, :p

Ja ik ga morgen toch even bellen, voor de zekerheid. Misschien idd een foutje.
    Ik hoop dat jij alle vk's nog kunt zien voor de bevalling loeki,

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik ga zo ook ATWT kijken :D Tot snel!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb lekker de laptop op schoot en de tv aan, zo kan ik lekker multitasken.

18. Niet meer actief

Sab, bedankt voor de info! Wens d'r veel sterkte!

Zorra, wat fijn dat t onderzocht wordt! Echt een opluchting.

Nou ik heb de uitslag van het onderzoek...
    En ik kan het gewoon hier schrijven, dat is ook fijn!

Het was gewoon een kwestie van botte pech. Een of ander beestje (zoals ze dat zo mooi noemen in het ziekenhuis, ik noem het een infectie) heeft zijn weg gevonden in mijn baarkanaal... (noem je dat zo?)
    Dit alles nadat mn vliezen waren gebroken.
    Hij is in mn bloed gekomen en daardoor ook in de placenta, dus in Kim. Niks meer niks minder. Normaal gesproken krijg je keelontsteking van m, maar dan gaat ie er bij je keel in...
    Doordat ik zo'n hoge koorts had, heeft ie bij Kim ook de vrije loop gehad en daardoor de toestanden.

De anti-biotica helpt haar heel goed! Ze hebben kuren van 3 dagen en 7 en ze hebben voor de zekerheid 7 gedaan. Ze houdt er niks aan over en heeft er nu ook al geen last meer van. Het is nu gewoon kuurtje afmaken en dan mag ze vrijdag, waarschijnlijk rond een uur of 11, lekker met me mee naar huis.
    Is dat goed nieuws of niet?

O en het badje was echt geweldig. Ze vond het heel leuk! Heeft heerlijk gesparteld en genoot heerlijk van de warmte!

Ook is ze nu van alle apparaten af en heeft ze alleen nog maar een dingetje om dr armpje voor de medicijnen. Ze ligt nu ook ergens anders, op de gewone afdeling, ziet er allemaal een stuk gezelliger uit!

En ik heb vandaag ook nog eens 20 ml gekolft, knap he! Het houdt niet op met het goede nieuws!

Heb trouwens nieuwe foto's in mn album!

Ik ga nu ook maar eens atwt kijken! Spreek jullie vast morgen wel weer!

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Ja ik ben ook aan het multitasken, :)

Wij hadden laatst de tv aan, beamer en pc.
    Ik keek een film, mijn vriend keek twee voetbalwedstrijden tegelijk. Op de laptop hield hij de vorderingen van een derde wedstrijd in de gaten. Die was helaas niet op tv, anders had ik waarschijnlijk op de slaapkamer moeten kijken en had hij 3 schermen aan, 8)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh Mo, wat een fantastisch nieuws en wat een mooie kijkers heeft die meid van je.

Deel Deze Pagina