April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!

@Missy,wel lekker dat je vrij goed hebt geslapen,maar die droom :( soms lijkt het zo echt heh?
    Jaja straks is de zwangerschap voorbij...ga je het denk je missen? Je hebt natuurlijk geen zwangerschap gehad die over rozen ging dus kan me voorstellen dat je blij bent als het achter de rug is!

@Loeki, hahaha das echt een foute opmerking ](*,) hahaha moet er nu ook om lachen maar als mijn man dat zou zeggen in de nacht zou ik wel een beetje erg boos zijn :p
    Wel vervelend die buikpijn.

ooow word zo gek van die belmuts!
    Zou er ooit een dag komen dat dit niet meer wordt uitgezonden of zal dit voor altijd op de buis te zien zijn?

Ben benieuwd hoe het dochtertje van Janne heet,had eerlijk gezegd een jongen bij hun verwacht.
    Ik ga proberen wat te eten,heb alleen geen honger maar ben wel flauw.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, Taschke, met Pasen wordt d 20 garden pas bereikt, dus nog even geduld :D

Fijn dat je meisje het zo goed doet. Andere speen werkt dus goed.

Eef zou nu ingeleid worden meen ik en Harley ook.

Bij mij is de kleine al volledig ingedaald, dus het maagzuur en de misselijkheid zullen pas na de bevalling verdwijnen ben ik bang.

Oh, mijn jongste kater is weer de oude, geen spoor meer van pijn of lusteloosheid.

3. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    O wat ziet het er weer stralend uit buiten! Heerlijk!
    Dat wordt weer lekker buiten zitten vanmiddag.

@Meliske, ik heb ook een tattoo en die man die hem zetten zei dat er juist geen korstjes op mogen komen, dan heb je het niet vet genoeg gehouden met de uierzalf.
    Zal ook wel weer bij iedere tattoerder anders zijn?

Top 10 nare opmerkingen die een man kan maken? Op 1 staat voor mij.: Als de verloskundige je aan het hechten is na de bevalling en je man zegt: 'doe maar een hechtingkje extra.............lekker strak!'

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Rekenmaar dat ik er vannacht niet om gelachen heb :evil:
    Het zou verboden moete worden :evil:
    Erg hè, ik heb ook helemaal geen trek, maar voel me wel wat lichtjes als ik niets eet, maar veel bananen in huis gehaald en zo, licht verteerbaar en voedzaam, was al weer een kilo afgevallen zag ik vanmorgen

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zou een man dat echt zeggen Natanya? Lekker strak, kan het me niet voorstellen.

6. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Je hebt ze er echt bij hoor!
    Is een keer bij 'De Bevalling' geweest.

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow zit met moeite een bakje yoghurt met mandarijntjes naar binnen te werken...
    Maar als ik niks eet word ik nog misselijker en voel ik me helemaal niet goed.
    Maar heb ook keelpijn dus dat zal ook niet echt meewerken.

En ze zeggen juist dat je op het laatst een kilo per week aan komt,maar dat zie ik nog niet gebeuren eigenlijk...

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    vind die opmerking nog wel meevallen,daar zou ik nog wel om kunnen lachen,vind ik wil nu slapen erger :)

9. Niet meer actief

Nou mijn baby heeft mijn maag waarschijnlijk links laten liggen ik heb al 3 dagen continue honger en eet dus ook veel, dus ik kom wel bij :(
    straks maar eens even aande VK doorgeven.

Heb de strijk al klaar, ga zo raam opnieuw wassen want door de zon is het een grote strepen massa geworden van de week.
    en dan huis opruimen en afwachten wat de dag verder brengt... :D

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, het kwam ook uit de grond van zijn hart. Hij had echt niet door dat ik pijn had en het wel eens begonnen kon zijn. Heb echt een uur met pijn liggen zuchten.

11. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Mijn man heeft gelukkig geen rare opmerkingen gemaakt, hij vroeg alleen wat ik allemaal aan het doen was (ik stond om 6 uur 's ochtends onder de douche) toen de bevalling van de 1e begonnen was.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tip van mijn hh-hulp, om strepen op de ramen te voorkomen een doorgesneden ui in het water doen.

13. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Hahaha je HH hulp heeft ook naar Hoe Schoon is Jouw Huis gekeken Loeki

14. Niet meer actief

Die van mij vroeg vanmorgen of ik hem wel zou bellen als het zou gaan beginnen, ja wat denkt hij nou dat ik het in me eentje ga doen :)
    hij was wel eenbeetje kluts kwijt door werkgedoe, zal hem maar niet onnodig bellen vandaag is al een spannende dag of hij zijn werk houdt of niet, en anders zit hij in mei naast me op de bank

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nog nooit van gehoord. Wel apart :)

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    getsieh! :)

Hebben jullie dat topic al gelezen bij Over deze site? Topic "Schokkende foto's" :(

17. Niet meer actief

AHa maar dat ruikt toch niet erg fris lijkt me :( ik doe de ramen met dreft afwasmiddel (mag dat hier wel reclame hihihi)

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Krijgt ie het vandaag te horen?

19. Niet meer actief

Peintje nee was het dan erg schokkend gezien je smilie die op triest staat

20. Pientje