pientje, ze had het recht om het te weten. iedereen wist dat het over haar ging, behalve meliske zelf en dat si ook niet eerlijk. je hebt goed gehandeld.
Oh, nieuwtje: ME2 is zwanger ! Ja Me2, zag dat je het op een ander topic ook gemeld had, dus kon het hier nu niet meer voor me houden.
@Meliske, Go Girl! Jullie hebben het volste recht om trots te zijn op jullie mooie meisje hoor! Dat mens is gewoon d'r verstand kwijt.
ooow wat goed,elke maand keek ik of Me2 al zwanger was,maar helaas steeds niet! Nu wel! ff feliciteren!
meiden, ik heb het even helemaal gehad.... dit zo zo'n pijn... net of ze je met een mes in je hart steken... hoe kan iemand zo lullig doen.
Ik wist het al, maar ze wilde het nog even stil houden, ze heeft vandaag haar banner aangepast, dus nu kon ik het niet meer stil houden. Wilde zo graag iets positiefs melden.
Kan wel zeggen trek je er niks van aan,maar dat is niet zo makkelijk! Weetje zij heeft echt geen inlevingsvermogen,in een eerder topic zat ze ook al mensen af te zeiken die heel lang bezig waren met zwanger worden die het moeilijk vonden om op kraamvisite te gaan. Bleek achteraf dat ze pas net met de pil gestopt was,dus die had lekker makkelijk praten. Maar je hebt echt een heel mooi meisje en helemaal niet eng om te zien! Zoals je in het topic las was zij dan ook de enige die er zo over dacht!
hallo, wilde even laten weten dat ik al jullie reacties heb doorgestuurd naar PRDM en ze bedankt jullie heel erg en is heel blij dat jullie zo met haar meeleven! enne meliske kop op hoor meid, kan me goed voorstellen dat je verdrietig wordt van zon reactie maar je hebt alle recht om heel erg trots te zijn op je mooi meisje, en ik vind het totaal respectloos dat iemand over iets wat juist zo mooi is een negatief topic durft te openen! liefs sab
Zag het kaartje van Me2 bij de zwangerkaartjes,maar ze opent nog geen topic erover las ik. Stuur dan wel een pb.
Ja ze komt soms wel hard binnen bij mensen met een niet altijd even genuanceerde mening. Je moet ook kijken WIE deze opmerking maakt, het is gelukkig iemand die niet beter weet, zullen we maar denken. Heb me soms ook dood geërgerd aan haar ideeën over werkende moeders, maar goed iedereen heeft recht op zijn of haar mening, maar dit was gewoon niet leuk. Excuses zouden hier wel op hun plaats zijn, hoop maar dat ze zich nu ook even rot voelt.
Ja dat vroeg ik me ook al af,of ze haar excuses zal aanbieden. Zij zal er minder mee zitten dan Meliske,want die is nu heel erg verdrietig.
Ja, Me2 wilde het nog niet aan de grote klok hangen, omdat het de vorige keer natuurlijk mis ging, maar haar banner is nu ingesteld op 'zwanger' dus dacht dat het wel veilig was het in dit 'gesloten' clubje te melden, weet dat we nog steeds erg met haar meeleven, net als met Meliske
Ik ben bang dat Meliske vandaag weer een klote dag heeft en ik baal daar zo van. Iemand probeert weer op te krabellen en dan is ere zo'n lomp iemand die haar mond niet weet te houden. Als ze geen pb'tje naar meliske durfde te sturenl, doe het dan naar een van de mods.
Hallo allemaal! Hier zijn de weeen begonnen! Erg spannend vind ik het. De weeen zijn vannochtend om ongeveer 05.30 uur begonnen. Nu komen ze ongeveer om de 5 a 6 minuten en houden ongeveer 50 seconden aan. Dus ik kan de verloskundige nog niet bellen :S. Ook heb ik net mijn slijmprop verloren. Jullie horen van mij! XXX Tumtummetje
Weet niet of Meliske van een PBtje minder overstuur zou zijn, maar het zo publiekelijk doen vind ik gewoon niet gepast.