Ze moet toch weten wat voor inpact dit heeft. Zullen we een topic openen over iemand die zo ontactisch is, dat we willen dat ze hier weggaat. Is net zo erg toch?
@Tumtummetje, zolang je nog een berichtje kan plaatsen is het nog te doen dus hahahaha! Succes meid, ik hoop dat je een voorspoedige bevalling krijgt!
heb net het topic gelezen en kon het niet laten een pb bericht te sturen naar dat kreng: dit heb ik haar dus gestuurd wat een onmens. meliske wees trots op jezelf en je kleine meid! tumtum succes! Annabel
Meliske, ik begrijp dat je verdrietig bent en hoop dat je je snel beter voelt, hier krijg je alle steun en die we kunnen bieden en wij vinden jouw kindje heel erg mooi! Tot gauw hopelijk weer! Tumtum, spannend zet hem op! Ik hoop dat het goed door zet en snel vordert! Wat een mooie zonnige dag weer, ik hoop dat voor iedereen het zonnetje schijnt of anders gaat schijnen!
Ik moet zo weer naar de acu, zie daar iedere week meer tegen op, het is toch weer 20 minuten in de auto en zo ik ga nog wel door, maar het wordt wel zwaar merk ik.
het is toch waar wat voor een moeder ben je dan als je zoiets al durft te schrijven, ben echt kwaad nu maar te hopen dat ze het lef heeft om het te lezen want ken je zo'n mensen! Allé kga beke bekoelen even in de zon gaan lopen... Annabel
Nou, ik denk dat dit de laatste keer word ot de bevalling, maar het heeft goed geholpen en mijn fysio zegt ook dat de hypertonie zo weer terug kan komen als ik de behandelingen zou stoppen. (fysio is niet mijn acu, dus heeft er geen belang bij) Ik moet er vandoor, tot vanmiddag allemaal
goedemorgen allemaal Ik lees zo even terug, maar ik moest even kijken naar dat belachelijke berichtje van ponyvill, Eerst meliske maar even een pb gestuurd.
Tum tum, succes, harstikke spannend.... Annabel: goed dat je dat nare mens een pb hebt gestuurd. Misschien ga ik dat ook nog wel doen, maar ik wacht liever todat mijn boosheid wat is gezakt. Super dat Me2 weer zwanger is. In de maand waar ze uitgerekend zou zijn, krijgt ze weer goed nieuws. Ik dacht dat de weeen vannacht ook begonnen waren bij mij. Ik kreeg om de 10 minuten kramp onderin en met uitstralen naar benen en rug. Maar nu verder niks meer, dus weer flink kunnen oefenen.
ik heb nog geen (oefen-) wee gehad... ik slaap nog wel erg wisselend (vooral slecht). Hebben jullie ook zo veel dorst? ik drink veel water en melk... Lastig want dan moet ik dus nu snachts nog vaker naar de wc.. maarja. En ook zoiets vreemds ik had vanaf week 26 brandend maagzuur maar dat is nu al zo'n 2 weken veel minder.. Mijn beeb is nog niet eens ingedaald..