Ja ik heb ook meer dorst, Maag zuur heb ik de ene week bijvoorbeeld wel en de andere week niet. Deze paar dagen zijn weer verschrikkelijk.
ja inderdaad van dat maagzuur heb ik ook de ene keer meer last dan de andere. Ik ga even douchen meiden tot zo.
He meiden gelukkig is er hier eenwarmte front ipv het koude front wat elders op het forum waait. Meliske lees hier aub mee enzie dat wij het hier heel anders ervaren. laat je niet bij ons wegjagen daar een of andere simpele. Even wat anders MIJN MAN KAN VOORLOPIG BLIJVEN GELUKKIG ! Erg prettig zo vlak voor mijnbevalling. Tumtum go for it girl en hou ons als het kan op de hoogte!
dissy, wat fijn dat je man voorlopig kan blijven, lijkt me een hele geruststelling. Nu ga ik echt douchen.
Dat is idd erg goed nieuws dizzy, Die onzekerheden kun je echt niet gebruiken zo dicht bij de bevalling en de tijd erna. Werkt hij bij een groot bedrijf? Toch niet TNT? Cilia heeft zich ook nog niet gemeld zag ik.
Nee hij werkt op kantoor als architectonische vormgever, grillige branche dat is het wel maar dit kwam gisteren zo uit de lucht vallen ik ben opgelucht en hij ook. Voorlopig is er niets aan de hand. Wel een rotte werksfeer daar nu zegt hij want er zijn vandaag nog meer gesprekken en wie weet wel en niet is nog onduidelijk. Ik heb meliske gePB namens april dat ze hopelijk niet bijons wegblijft en dat wij de foto helemaal niet eng vinden.
Ik zal wel heel raar in elkaar zitten maar ik stik echt vande honger 8 maanden weinig gegeten en nu kan ik de hele dag eten lijkt het wel, en mijn maag rommelt ook erg hard
ja dizzy, jij doet het allemaal andersom, Iedereen bijna heeft "last" van de laatste loodjes, en jij hebt energie voor 10. Heerlijk straks, voor bij de bevalling. Ik had ook al een pb naar meliske gestuurd. Maar ze kan er nu niet genoeg krijgen. Ze voelt zich echt rot. Maar goed, diegene die er moeilijk over deed is al niet een tactisch persoon en ik vind het al helemaal geen helder licht ( sorry, ik zeg het gewoon) dus zoveel waarde heeft haar mening voor mij helemaal niet.
tot straks, wel lief bosi dat jij je ook afmeldt, leuk is dat he dat iedereen meld dat ze er even niet kan zijn, voelt toch ook als een vriendschap hier. moet straks dus naar Vk vorige week dacht ik nog wellicht benik danal bevallen en hoef ik niet meer, No way ... volgens mij plak ik er gewoon nog een paar afspraken aan vast.
Ach zoveel afspraken kunnen het niet meer worden, want binnenkort wordt je gewoon ingeleid. En het is inderdaad net een vriendschap. We bespreken een hele boel met elkaar. Als mij iets dwars zit zijn jullie bijna altijd de eerste die het weten. Vind ik toch wel bijzonder.
Nou Dizzy, meer als 2 zullen het er niet meer worden! Ik hoop voor je dat dit de laatste keer was! Net mijn oma aan de lijn. Of ik het allemaal nog wel red en of ik nog kan lopen.........ja hoor oma! Alles prima hahaha! Zo leuk aangezien mijn moeder nooit vraagt hoe het gaat (heeft ze bij de 1e ook nooit gedaan).
ja leuk he, althans vind ik je deelt hier best veel. zit aan een banaan, vult hopelijk goed. Zorra ben je al wakker, zal toch wel. Sab had vanmorgen nog niet gereageerd op je bericht maar fijn dat PRDM via jouw onze berichtjes krijgt.
Voor de lijst vanmiddag :ayyildizf was de 7 de uitgeteld die is ook ruim te vroeg bevallen, ga eerst naa VK en dan pas ik indien nodig nog wel aan.
Zo ik ben ook offline, ga eten (ik zou eens wat anders doen nu hihihi) en dan naar Vk meiden tot later vandaag.
net even gaan uitwaaien en goed door gestapt smaen met de kids 't is mooi weer maar toch nog echt frisse wind. allé kga net als jullie nu beetje eten, hier is het frietjes met een ei de kids zijn daar dol op. tot straks nog eens, Annabel
Heb voor de verandering eens heerlijk geslapen vannacht. Zo dat was echt nodig zeg! Meliske ik kan me voorstellen dat het heeeel moeilijk is, maar laat je aub niet afschrikken door zo'n stom hert. Wij vinden je meisje allemaal prachtig! Janne: gefeliciteerd met je dochtertje Dizzy; suc6 bij de VK en gewoon lekker blijven eten, zul je straks hard nodig hebben. En fijn van de baan, geruststelling! Tascha: fijn dat de onderzoeken bij je vader meevielen. Ik hoop dat dat ook voor de rest geldt en dat jullie snel goed nieuws krijgen Pientje: heerlijk babykamer bijna af. Tumtum suc6 met bevallen Loeki: darmen van slag heb ik ook. Volgens mij zitten ze gewoon helemaal geplet en kunnen ze hun normale taak echt niet meer doen. Ga ook eens lekker van de zon genieten en een paar plantjes in de tuin zetten! Misschien tot later.
goede morgen dames. Ben er wel en heb alles gelezen, maar kan de energie niet vinden om op iedereen te reageren, sorry Ben erg moe en heb de hele ochtend al ongi krampen. Ga zo wat eten en weer ff liggen. Heb niet het gevoel dat dit al weeen zijn, maar het mat wel af merk ik
Samenvatting: Janne is bevallen van een dochter. Meliske is verschrikkelijk aangeslagen door het bericht van Ponyville in "op deze site" Me2 is weer zwanger (ook een voormalige aprilmama) Uehm, verder geloof ik rustig. Harley wordt ingeleid vanmorgen, samen et nog iemand, ben het even kwijt.