Ja, het zou kunnen Bosi, zit natuurlijk wel iets in. Het moet allemaal ruimte krijgen. Kind moet er toch doorheen op een gegeven moment Heb je je VK nog gebelt?
Ik hoop ook snel wat van Meliske te lezen... Bosi,ik vroeg er laatst naar of ze al een schatting kon maken,als antwoord gaf ze dat ze dat moeilijk vond om nu al te zeggen met 36 weken,omdat er nog veel kan gebeuren de laatste weken. Maar ze denkt dat het eindgewicht iets van 6 a 7 pond zal zijn. Ik denk zelf iets van 7
Vandaag vroeg de gyn me of ik al wist wat voor een bevalling ik wilde Uuuuuuh heb ik een keus dan? Ja hoor, je mag kiezen tussen een KS of een natuurlijke bevalling. Na alle voors en tegens (risico's e.d.) ga ik het eerst via de natuurlijke weg proberen. Ik vroeg hem ook of ik tot de 42 weken moest lopen, hij gaf me aan dat als ik het aan zou geven dat het me te zwaar zou worden ze meteen een handje zouden helpen. Hij vond ook dat als er ook maar 1 klein dingetje minder ging ze meteen over zouden gaan op inleiden. Volgende week woensdag weer terugkomen en dan mocht ik eventueel aangeven of ik het wilde laten komen (mocht het nog niet eerder zijn gebeurd)
Ja ik heb gebeld. En ze doen bij hun meestal als het verder goed gaat met de zwangerschap twee weken. Bij 40 weken wel elke week. Dus ik mocht wel om de week als ik het niet vertrouwde, maar omdat het goed gaat is twee weken ook goed. Ik hoop ook iets van 7 pond. Mijn vriend en ik waren beide trouwens niet echt zwaar bij de geboorte. Ik 5 pond en 49 cm en mijn vriend 6 pond en 52 cm ( hij is nog steeds slank)
echt waar Zorra? Ik dacht dat gyn's niet zo makkelijk waren met een KS? Maar wel goed dat je het eerst zelf probeert,want het is een hele mooie ervaring,athans dat vond ik
meiden, ik heb om de tien minuten flinke harde buiken en dat is al sinds 12.00 uur zo. ben benieuwd of het weer afzwakt.
Ze was rond 12 uur voor het laatst online, maar ze heeft wel een enorme knauw gehad hoor. Zelfs wij zitten er mee in onze maag, kun je je alleen maar proberen voor te stellen hoe zij zich nu voelt.
Tascha: spannend, Zorra: mag je kiezen dan? Wist ik niet. Heeft het met je ziekte te maken? Loeki: ja is ook zo, ik kan me het ook bijna niet indenken hoe hard het aankomt. Je kunt je er hoogstens een voorstelling van maken.
Spannend Tascha, misschien zet het bij jou wel door. Je hebt al ontsluiting dus dat zal wel schelen. Bosi, het heeft meer te maken met mijn zw. schapsverleden. Bij mn dochter met 34 wkn dmv een spoedkeizersnee bevallen ivm het HELLP syndroom. En nu hebben ze zoiets; de baby is mooi van gewicht, ik ben bijna 39 wkn en ik heb al 2x in het zkh gelegen, dus ze willen het lot ook niet tarten. Ik houd nu nl. veel vocht vast en mn bloeddruk was wat hoger dan de voorgaande keren, dus ze willen opnieuw HELLP dan liever vermijden door de bevalling te starten. Weltrusten Loeki, ik ga straks denk ik ook maar even liggen, vannacht weinig geslapen.
Ja dan is het wel logisch idd zorra. Beter voorkomen dan genezen gaat bij jou zeker op. Ik denk niet onverstandig, en de baby is ook prachtig op gewicht, dus waarom niet. Jij ook lekker slapen. Ik ga even opruimen enz....
Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten om te gaan slapen hoor Forum is ook zo verslavend Maar ook veel last van harde buiken vandaag, in de wachtkamer van t ziekenhuis dacht ik even dat het toch echt begonnen was, mn vriend vond het wel een mooie tijd, we waren toch in het ziekenhuis
Ja dat was wel makkelijk geweest. Jullie waren er toch, Even tussendoor, en daarna snel met baby naar huis. O ging het maar zo makkelijk, Ik ga me nu wel losweken van de pc, tot later,
Ik was net een beetje in slaap en toen belde mn vriend, dus ik ben weer klaarwakker Ik heb even gemist waar je naar toe moest Loeki, ik geloof acu, succes he!