Zeg je bent met verlof hoor [-X niet meer met werken bezig zijn , mis je het werk, ik wel de collega´s die nog steeds trouw zijn met bellen en email ongelofelijk ik moet toch wel heel leuk zijn op mijn werk hihihi. maar ik mis eigenlijk verder niets daar.
haha, ik stond vanmiddag voor de school en had even de neiging om langs te gaan, maar bedacht me op het laatste moment, had geen zin in allerlei vragen over het werk.
goed zo eerst maar eens bevallen en dan later eens een keer weer aandacht voor de rest he. meliske is niet meer geweest en heeft de PB vanmij ook nog niet geopend vind het zo rot
Ik heb ook nog geen reactie op mijn mailtje, voel me best rot en vind het zo erg. Hoop maar dat ze een beetje getroosd kan worden door haar vriend.
Nou ja hopelijk ziet ze toch ook in dat 1 mening niet het hele forum vertegenwoordigd en zeker niet de aprilmama´s. Het zou niet in mij zijn opgekomen om over die banner uberhaupt iets te gaan schrijven behalve dat hij mooi was, en zoals ze al zelf had aangegeven Danischa ziet er prima uit op die foto, dus waar had die ponyville het eigenlijk over achteraf!
He meiden daar ben ik weer! zondag om 6:30 waren de weeen begonnen, om 11:30 kwam de huisarts (de vk had geen dienst) en toen had ik nog geen ontsluiting maar wel erge pijnlijke weeen, in mijn buik en rug. de weeen kwamen onregelmatig en waren moeilijk op te vangen. om 15:30 pas 3 cm en om 17:30 nog steeds, toen wilde ik graag naar het z'huis omdat de pijn niet meer te houden was. in t z'huis kwamen de weeen gelijk om de 2 min en waren dmv de douche goed op te vangen. om 19:30 5 cm en een uur lateral 8. tussen 22:00 en 22:30 mocht ik al gaan persen en toen kwamen we er achter dat het hoofdje te goot was en niet de draai kon maken, toen is de gyn gebeld voor een vacuum verlossing. de pomp ging er om 23:55 op en 0:03 is ilana richelle geboren. ik heb een knip hehad en de helaas ook een inwendige bloeding aan de cervix die gehecht moest worden, wat zoooo pijnlijk was dat ik het hele z'huis bij elkaar heb geschreeuwd.de gyn zei zelfs dat ik mijn mond moest houden omdat hij zich niet kon concentreren toen was het genieten geblazen van de kleine! ik ben gisteren uit t z'huis gekomen en de kleine doet t geweldig, ze was eerst erg misselijk doordat ze vruchtwater had ingeslikt en wilde niet aan de borst, maar vandaag wel en het gaat goed. zo dat was een beetje mijn verhaal. ik voel me verder goed. heb wel medeicijnen omdat ik zoveel bloedverlies heb gehad. wie zijn er allemaal nog meer bevallen? en verder nog nieuws? cilia
geen idee wat zij er in zag, ze heeft iig de wind van voren gekregen. We kunnen helaas pas iets voor Meliske betekenen als ze zelf terug komt. Ik heb nu wel haar adres, maar geen tel. nummer om te bellen. Ik moet naar het KDV om mijn neefje op te halen.
Cilia proficiat ! een 2 april kindje dus net aan 0.03 uur genieten dat is wat je gaat doen nu, hopelijk voel je jezelf snel weer goed. Harley en eef werden vandaag ingeleid dus afwachten en verder rommelt het her en der, PRDM, tumtummetje , zorra hebben allemaal weeen activiteit
Cilia; Gefeliciteerd, bijzondere naam trouwens. Heeft het een betekenis ( voor jullie?) Loeki; ga je morgen naar de HA? Wel handig als je nu zo snel mogelijk weet of je BO hebt! En ik wil ook graag weer mijn eigen klere aan, zeker nu het mooie weer er aan komt. Wil liever niet nog meer positikleren aanschaffen PRDM: duim voor je dat het doorzet! Zorra; je weet mensen wel bezig te houden Lekker gewandeld met de hond. 5 min hou ik vol, inderdaad beter 5 min dan niets Daarna wel weer last van harde buiken......ach ja blijven oefenen Wil nu wel eens aan het echte werk beginnen Manlief heeft nu vergadering, ik ga mijn tijd maar eens zinnig besteden door te strijken
en wat heeft mama mo? ik ga nu lekker genieten, zal dus wat minder vaak hier komen! maar hou alles wel in de gaten hoor ilana hebben we gewoon uit namenboekje, richelle is vernoemd naar mijn ouders
He ik heb net het topic gezien over meliske ik vind het heel erg sneu voor haar hoor. Ik vind het juist een heel byzondere foto en ze mag toch trots zijn op haar kindje.
Cilia gefeliciteerd met jullie dochtertje Ilana Wat een nare ervaring met het hechten, gelukkig kan je nu lekker genieten van je dochtertje! Hier nog steeds onrustig maar niet meer zo'n pijnlijke wee als vanmiddag gehad, dus het is weer afgezakt. Zullen vast weer oefenweeen zijn dus ik reken nergens op. Mn eten komt er aan (lekker chinees)
Nou zorra hebje weer een middag oefenen achter de rug eet smakelijk wij hadden frieten ach ja die paar ons meer of minder doet hetnu ook niet. allemaal fijne avond en tot snel ga strijken en dan lekker voor tv zitten
Hallo daar was ik alweer vandaag, de weeen lijken nu toch rustig aan wel door te zetten, dus we hebben allemaal goede hoop dat het nu eindelijk gaat gebeuren. mocht dit nu niet het geval zijn dan moet PRDM morgen naar het zieknhuis en wordt ze ingeleid. aangezien de VK het niet verantwoord vind haar nog langer door te laten lopen, ze is uitgeput , alles doet zeer ook door de bi enzo dus het gaat hoe dan ook een dezer dagen zeker gebeuren. maar ik hou jullie op de hoogte. alle andere nauurlijk ook heel veel succes met de aankomende bevallingen. groetjes sab
Sab, wat spannend. Ik hoop voor PRDM dat ze haar prulleke nu gauw in haar armen mag sluiten! Ik heb ook het topic over Meliske gelezen. Ik kan de reactie wel begrijpen, de manier waarop niet. Dit had ze zeker op een andere manier moeten aanpakken. Ik hoop dat Meliske zich hierdoor niet uit het veld laat slaan, en gewoon haar mooie Danischa in haar banner laat staan.