April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Kan iemand even een samenvatting geven? :)

2. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Jopie had ik ook al gevraagd, dit was het antwoord:
    Sab; bedankt voor de up date, hoop datze snel de kleine in haar armen mag hebben

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Cilia:Gefeliciteerd :D Mooie naam!!!,doet me denken aan die van mijn dochtertje(Elena) :D

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bambino bedankt!

5. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Cilia: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    Geniet ervan!

PRDM: hopenlijk zet het vandaag nog door! Duim voor je!

En die ponyville is echt een raar mens zeg hoe kun je!

Zijn er nog meer moeders vandaag (weet t al van janne en cilia)

Ik wil me ff afmelden, zal ff vertellen waarom (misschien dat ik er morgen nog heel ff ben)
    Morgen moet ik weer naar de vk en om boodschappen dus dan doe ik niet veel meer als op de bank liggen.
    Vrijdag gaan we naar vrienden omdat die net een nieuw huisje hebben!
    Zaterdag moeten we naar mijn schoonouders heel de dag :( Voor mn schoonvader zn verjaardag nog!
    Zondag komt mijn nichie (heb ik een jaar niet gezien) Dat is dat nichie waar ik dat verhaal van vertelde over dat ze er pas laat achter kwam van dr zwangerschap! Ik mag haar trouwjurk lenen, zij is met 36 weken getrouwd!
    Maandag opruimen en voorbereiden voor de GROTE DAG!
    Dinsdag: TROUWEN! :D :D :D
    Woendag lekker saampies zijn en rusten na de drukke week!
    En dan donderdag weer naar de vk, om boodschappen en een droger bestellen!

Dus ben ff niet online!

Als ik bevallen ben ondertussen dan komt mn vriend het ff vertellen, heb het hem al uitgelegd :D

6. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    samenvatting: (poging tot :oops: ;) )

Loeki heeft ws blaas ontsteking

Pientje voelt zich niet zo lekker, misschien griep

Missy is aan de bitterlemon. 12-4 wordt ze gestript als de bevalling niet op gang komt

Dientje is al enkele kilos kwijt :D

Zorra heeft ook af en toe last van weeen, maar zetten tot nu toe niet door. Verder heeft ze een heel ziekenhuis aan het werk gezet om er achter te komen of ze BV mag geven met haar B12 tekort :) Nu wacht ze toch de bloeduitslagen af voor de zekerheid.

Tascha heeft ook last van ween de vraag is of het door zet :(

PRDM heeft ook weeen en haar slijmprop verloren, maar zet nog niet echt door. Morgen wordt ze ingeleid als het niet doorzet

Volgens mij heb ik de grootste dingen genoemd nu, mocht ik iets vergeten zijn, sorry :oops:

7. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    ok almira, je bent geoorloofd afwezig :)

8. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    heb net pb bericht terug gekregen van "onze lieve vriendin", lees maar

Ik en meerdere mensen met mij vinden zoiets gewoon niet gepast, als ik ervoor zou kunnen kiezen om een gedeelte te lezen of het stond in haar album had ik er geen moeite mee maar nu moet ik alle onderwerpen waar zij in reageerd ontwijken omdat IK het niet wil zien, ik vind het keigoed hoe ze er mee omgaat maar vind dat je dat in private sferen houd en niet in een siggie onderaan elke post (je dwingt dan mensen daar iets te kijken wat ze niet willen zien)

Ik wil helemaal niet aan dat soort dingen denken, het maakt me verdrietig en krijg er nachtmerries van (ik ontwijk niet voor niets alle miskraam en vlinder topics) nu word ik gedwongen om er naar te kijken, dus blijkbaar mag je iemand wel dwingen en bang maken maar je mag niet zeggen dat je er liever niet naar kijkt.

Het is zoiezo nooit goed, ik vind het altijd wel grappig dat dezelfde mensen reageren in zo'n topic en dat er dan mensen zijn die mij mailen dat ze eigenlijk hetzelfde denken maar niet durven zeggen omdat ze bang zijn voor jullie commentaar (ik vind dat best erg dat je niet mag zeggen dat je bepaalde angsten heb) de wereld bestaat niet alleen uit haar verwerking maar ook uit andere mensen die hier niet tegen kunnen of het niet gepast vinden.

Ik hoop dat ik zoiets nooit hoef mee te maken maar ik zou zelf nooit iemand anders dwingen om naar een dood kindje te moeten kijken als ze dat niet willen of niet voor hebben gekozen.

Of ik nu een PB had gestuurd had het ook niets uitgemaakt want de reactie is toch hetzelfde en zijn ook altijd dezelfde mensen die fel reageren hierop en je uitschelden in een ander forum onderdeel (wat ik trouwens nog nooit heb gedaan en nooit ga doen)

Je kan beter je mond houden als zeggen dat je ergens bang voor mbent of niet prettig vind want iemand anders die meer in het goede blaadje ligt bij bepaalde mensen hier gaat toch voor, IK wil het niet zien en vind het niet gepast maar als zij het toch wil doen zal ik alle onderwerpen moeten vermijden waar zij post...wat best moeilijk is.

Ik laat het hierbij want redeneren met iemand die duidelijk een andere partij trekt heeft geen zin want jullie kijken maar naar 1 kant en niet naar iemand die het er misschien moeilijk mee kan hebben om e
    r naar te kijken.

4tis nogal een verhaal é.
    cilia proficiat meid.

Annabel

9. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    weet even niet wat ik hier op moet zeggen!
    Hoe kun je?
    Toon eens wat respect voor je mede mens!
    Ze is en gaat door een h*l!

10. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Cilia gefeliciteerd met Ilana! Zet je gauw wat foto's in je album? Ben erg benieuwd! Hoop dat je niet al te lang last hebt van je hechtingen. Maar ben je niet verdoofd toen ze gezet werden?
    Ik kan me van mijn 2e herinneren dat ik er daardoor ook niets meer van voelde, en ik ben... 2x 3 kwartier gehecht.. Er zat een pauze tussen omdat de gyn weg werd geroepen voor een andere bevalling, dus ook 2x verdoofd..

PRDM succes en hopelijk heb je de kleine snel in je armen!

Almira wat een drukte, geniet vooral van de leuke dingen, je trouwdag en tot gauw!

Hier alles goed, ben weer eens moe en ga zo (weer eens) lekker in bad. Verder ben ik aan het lezen in het boek 'duik in je weëen', nog iemand?

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zouden jullie het hier verder on-topic willen houden. Als je je geroepen voelt het over iemand te hebben, doe dit dan even via een pb'tje ofzo.
    Ieder heeft zijn mening, die respecteer ik bij deze, maar als het ene op slot gaat is het niet de bedoeling dat het ergens anders doorsuddert.
    Er zijn in dit soort situaties altijd meerdere meningen mogelijk...hoe moeilijk dat ook is.
    Bedankt meiden,
    Elmo

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ja, on topic verder dan maar, is er nog iemand?

13. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    elmo we begrijpen het ergens wel maar wij hebben het tenminste via pb bericht gedaan en zij niet en ook haar eactie wilde ik even aan de rest meedelen zoals bij deze gebeurt is.
    En nu gaan we verder in onze april maand dus je hoeft je geen zorgen te maken!!!!

En dan nu voor onze april mama's:

heb dus nog het hele huis gepoets en ben echt blij dat het er zo netjes bijligt van nesteldrang gesproken weet niet wat ik plots had.
    ben nu echt wel kapot en heb constant harde buiken die al bijna anderhalf uur bezig zijn om de 10 min is er wel eentje die uitsralen naar de rug.
    k hou het in het oog maar 't zal wels toppen denk ik, gevolg van de wandelnamiddag en de kuisziekte zeker ;)

Almira doe maar rustig aan en veel plezier volgende week.

zorra wie weet zet het plots toch door goed in het oog houden..

prdm hopelijk zet het goed door deze nacht en word het toch nog natuurlijke bevalling.

en aan de rest sterkte en succes.

allé kga beke tv zien en buik on het oog houden,

slaapwel en tot morgen,
    Annabel

14. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    ja on topic weer verder...

15. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Hoi meiden, wat is er nog voor belangrijks gebeurd? Ik was terug aan het lezen en ben niet verder gekomen dat over dat 'topic' en toen werd het me een beetje te kwaad.
    (Ook ik heb trouwens een pb gestuurd naar de topic-startster)

Zijn er nog frummeltjes geboren of andere belangrijke dingen gebeurd?

Ik heb vandaag nog wat dingetjes opgehangen en het speelgoed uitgezocht.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    welterusten Annabel

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    En cilia is bevallen van een dochtertje

18. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Heb een poging gedaan het samen te vatten voor Jopie, maar jij mag hem ook lezen ;) :)

19. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    haha loeki, wilde net vragen of jij nog wat aan te vullen had :) :)

20. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    cilia heeft een meisje Ilana gekregen en janne weten we nog niet geloof ik!

Deel Deze Pagina