thnx Loeki Ga nog ff bij mn mannetje zitten die moet om 22:15 uur weg gaan werken Lig al heel de week alleen in bed vanaf zondag avond tot en met zaterdag Zaterdag weer tegen mn ventje aan kruipen!) Weten jullie trouwens hoeveel dagen je krijgt voor trouwen de een zegt 1 en de ander 2 weet t niet meer! Weltrusten allemaal (lees zo nog ff of iemand iets wist te vertellen over mn vraag okiedokie!)
Cilia, van harte gefeliciteerd meis! Geniet maar lekker! de rest, ik lees wel mee hoor! Maar ben te moe om te reageren vandaag... ook erg druk met van alles regelen. Vanmiddag even voor 200 euro kleertjes gekocht... oeps.... Maar ja, alles zakte van dr lijfje af! Meiden succes vannacht, ik hoop dta er een boel bevallen. Ik schrijf vd week weer!
ik kreeg er 3, 1 voor ondertrouw en 2 voor trouwen. Maar mijn man 2, 1 voor ondertrouw en 1 voor trouwen Dus nog ff in je CAO kijken Voor de liefhebber, ik was in een nostalgische bui en heb nog wat trouwfoto's van mij in mn album gezet
Mo 200 euro aan kleertjes ach het mag wat kosten tegenwordig Bambino, mooie bruid (en bruidegom) hoor. Ik was dus wel rijkelijk bedeeld met 5 dagen zie ik zo, mijn man kreeg er ook drie geloof ik 2 voor het trouwen en een voor de ondertrouw
Mo: had je een gat in je portemonnee? Haha nee grapje, als die kleine er maar goed bij ligt! Bambino: Mooie foto's, ik zie trouwens dat groene pakje met de familieboom, daar hebben wij een boxpakje van gekocht
Meiden ik ga er in, heb net 2 pcm geslikt tegen de buikpijn en die zakt nu af, dus ik hoop de nacht een beetje goed door te komen. Morgen weer naar de fysio en natuurlijk naar de HA. tenzij ik spontaan ga bevallen vannacht (BO wekt ook weeën op), maar ik ga vast heel erg overtijd.
Zo te zien was het een geweldige dag Bambino, aan jullie smiles te zien! Over het trouwen..........geen idee, daar doen wij niet aan hahaha!
Loeki, probeer maar lekker te gaan slapen dan. En wie weet heb je ons morgen goed nieuws te vertellen Welterusten!
welterusten Loeki. Hoop dat je nog niet bevalt en morgen naar de HA kan voor onderzoek Bedankt voor de complimenten En ja het was echt een TOP dag Ja leuk pakje he
Ik hoop dat ik hier morgen weer leuke berichtjes kan lezen dat er nog iemand bevallen is.Er kan veel gebeuren op 1 nacht Over de kilookes:Ik was 7 kilo bijgekomen en na de bevalling meteen 5 kwijt.Ik zit nu terug op gewicht van voor mijn zwangerschap. Het enige vervelende is dat mijn heupen breder zijn geworden en dat beetje overtollig vel aan mijn buik(maar dat trekt wel weg,hoop ik ) Ik ben ook verslaafd aan babykleertjes kopen! Zaterdag komen mijn schoonzus en haar vriend uit Polen en brengen weer een lading kleertjes mee!Ook een nieuwe matras voor het bedje en een stuk of 10 pakken pampers(is allemaal veel goedkoper in Polen )
Taschke, je boft maar met je schoonzus en haar vriend zeg. Dat kan een hoop schelen ja. Wat goed dat je weer op gewicht bent, en ook al zou dat overtollige velletje niet weggaan: Je weet waar je het van hebt he!
Mooie foto's bambino! Jullie stralen! Nog ff 1 vraag hoe kan je zien wat je cao is? Wat er in staat want in iedere lees ik wel staat wel iets anders! Weltrusten Mn manneke is weg nu maar onder de wol met mn 4 katten. Mn laatste kleintje gaat zaterdag weg
Almira, hoe bedoel je? Welke CAO er bij je werksector hoort of wat? Wie gaat zaterdag weg? Ik geloof dat ik iets gemist heb, maar ik heb dan ook niet alles bijgelezen.