Gefeliciteerd Cilia, Met jullie DOCHTERTJE Hier alles prima, alleen nu weer die steken en krampen. Ze komen steeds rond dezelfde tijd. Als ik rustig op bed lig,
Verschrikkelijk, Ik snap haar eigenlijk wel, ze is nu echt vreselijk gekwestst. Misschien moeten de mods eens een gesprek hebben met de veroorzaker van dit leed, want die lijkt overal mee weg te komen met haar kwetsende acties. Ik noem geen naam, want dat mag geloof ik niet.
Rommelt het bij jou? Je bent altijd de laatste hier hè. Ik heb een uurtje lekker geslapen en toen mijn man naar bed kwam werd ik wakker en kon ik niet meer in slaap komen. Mijn bekken/blaas/pezen of wat er dan ook pijn doet houd me wakker en mijn benen zijn nog niet eerder zo rusteloos geweest. Tot overmaat van ramp kreeg ik weer maagzuur. Heb nu een glas warme melk en 3 boterhammen gegeten, hopelijk kan ik dan zo de slaap weer vatten.
Ik denk dat ik morgen even een pb wil sturen naar 1 van de mods. Ik vind namelijk dat er misschien vanuit hun duidelijkheid moet komen. Ik las een paar pagina's terug dat elmo ons terugfloot omdat we "offtopic" waren. Maar ergens is dat natuurlijk niet zo. Wij geven om meliske ( ook al kennen we elkaar niet lijfelijk) en daarmee ook om haar dochtertje. Het kwetst ons ook ( nooit natuurlijk zoals het haar kwetst) Wij zijn met zijn allen ook verbijsterd. Net als jopie ook zei; ergens kunnen mensen er idd wel aanstoot aan hebben ( snap ik niet, want het is een mooi gaaf kindje), maar dat neemt niet weg dat ze het weer op een heel ontactische manier heeft gebracht. Misschien dat er openlijk over gesproken kan worden, in plaats van een slotje en laten zoals het is.
Nee alleen maar oefenweeen steeds. Erge steken en kramp en die komen en gaan. Ongeveer om de 10 minuten en houdt even een minuut aan. Vervelend zeg die pijn. En die maagzuur, Ja meestal als je wat drinkt kan het wel overgaan. Ik ben al de hele zwangerschap zo laat nog op. Ik ben een avond mens. ik hoop de baby straks ook.
Ik vond het ook niet echt off-topic, naar mijn idee kan het hier niet off-topic, maar ja, ik probeer Meliske een hart onder de riem te steken, maar blijf het een moeilijke kwestie vinden. Zo blijft het een onuitgesproken kwestie die het forum denk ik niet ten goede komt. Eigenlijk vind ik het meest aanstootgevende nog de TITEL van de hele discussie, had dat nu zo gemoeten?
Ja, als ik nu in bed ga liggen houd ik alleen mijn mannetje maar wakker en daar doe ik hem geen plezier mee, zie de opmerking van gisteren
Ja precies, vind ik dus ook. Maar ik denk dat we het gewoon via pb moeten doen, om gewoon narigheid te voorkomen. Andere mensen op het forum hebben hier verder niet zoveel aan als het zo openbaar gaat. Er moet gewoon duidelijkheid komen over overleden kindjes. In de vlindertuin is er namelijk wel respect voor. Het is ook wel dubbel, omdat er idd mensen kunnen zijn die het naar vinden om naar een overleden kindje te kijken. Het was gewoon de manier waarop het gedaan werd. Ik neem aan dat ze daar ook wel spijt van heeft.
Ja, mag hopen dat ze er spijt van heeft. Het is gewoon de manier waarop het verhaal of de bezwaren gebracht zijn, dat had anders gemoeten. Hoop dat we er snel voor iedereen een passende oplossing voor vinden.
Ja echt dé opmerking van het jaar hoor gelukkig heeft hij er wel spijt van en konden we er vanmorgen wel om lachen.
Ja dat hoop ik ook. Verdriet is nu het laatste wat meliske kan gebruiken. Dat heeft ze al genoeg. Ze heeft wel haar kind verloren, en dat is toch wel het ergste wat iemand kan overkomen ( heb ik me laten vertellen)
*zucht* en het ging net zo super met haar, dat vind ik nog het ergste. Ze is weer helemaal terug bij af.
Ja helaas wel, Maar goed, misschien komt er wel een goede oplossing. Loeki, ik ga je ook verlaten. Ik ga nog even een stukje tyra zien en dan proberen te slapen. Ik hoop dat je ook weer de slaap kunt vatten en je maagzuur een stuk minder wordt.