Nee, idd Jantina staat niet (meer) in de lijst, maar Zonnetje stond er ook niet in. Geeft ook niet toch.
Zo alles gelezen... Nou als eerste vind ik dat we helemaal niet off-topic waren,hoe durft ze! Moeten we Meliske maar in de doofpot steken omdat sommige er niet tegen kunnen? Als je er niet tegen kan dan moet je maar niet op het forum komen! Oke ze is hier wel over de tong gegaan,maar wat wil je...Meliske is zooo ontzettend gekwetst,zo erg dat we niet eens kunnen indenken!(dat lees je in haar reacties) Ik vond het gewoon een domme actie! Tactloos en totaal niet inlevend! En dan mag ik hopen dat diegene van onze reacties verdrietig wordt,maar dat zal misschien nog niet eens 1% zijn van wat Meliske voelt,maar dat snapt zij natuurlijk niet! Zo dat was dat! Als ik nu maar geen straf krijg 8-[ Zooo het heeft weer baby's geregend vooral meisjes! De jongens stonden voor in de zwangerenlijst,maar al die verrassingen waren dus meisjes Cilia,gefeliciteerd met je meisje Ilana,mooie naam! Zonnetje,ook jij gefeliciteerd! Hoe heet ze? Jemig dat heb je ook mega snel gedaan zeg! 6 minuten later je baby in je armen terwijl je daarvoor nog geen volledige ontsluiting had How did you do that? Jaaaa PRDM,gefeliciteerd! Whoehoe! Eindelijk je baby! Heerlijk! *jaloers* Wel knap hoor dat je al die tijd niet hebt gespiekt in die envelop! Lekker genieten nu en kijk uit naar je verhaal! @Missy,jaja vandaag ga jij bevallen THis is your day! @Almira,zoooow jij hebt een mega drukke week voor de boeg! Wens je een fijne dag 10 April! Geniet ervan! @Bambino,mooie foto's en een hele mooie jurk zeg! @Tascha,lekker dat je man is thuis gebleven,tis wel reuze spannend bij jou zeg! Hoe gaat het nu? Nog vol te houden? @Mo,sjeeee 200 euries...lekker heh er zijn ook zulke leuke meisjeskleertjes! @Harley en Eef,hoe gaat het met jullie? Inleiding zal (hopelijk) achter de rug zijn,we wachten met spanning af! Zo volgens mij was dat het? Gister lag ik om half negen al op bed,heerlijk! Voel me iets beter nu. Verder eigenlijk niks boeiends te melden...
Zo Pientje, jij steekt je mening ook niet onder stoelen of banken zeg. Ben het helemaal met je eens overigens.
PRDM Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Zonnetje natuurlijk ook van harte! Ik eet een beschuit met muisjes op jullie ! Spannend Tascha, zet hem op!
Goedemorgen allemaal, nou hier geen weeen meer hoor Weer lekker aan het oefenen geweest gisteren Heel verdrietig het mailtje van Meliske, ik hoop echt dat ze terug komt Pientje, ik ben t ook helemaal met je eens! Er zijn weer wat ooievaars overgevlogen las ik: Zonnetje, van harte gefeliciteerd, wat een super bevalling, wil ik ook wel PRDM, eindelijk je kleine meid in je armen, heeft even geduurd maar nu kan het genieten beginnen. Gefeliciteerd Sabrina jij gefeliciteerd met je nichtje he en bedankt voor het doorgeven van het leuke nieuws! Missy, gefeliciteerd met je 40 weken zwanger, ik hoop je snel te kunnen feliciteren met je kleintje Almira, een hele fijne dag 10 april, hopelijk met een heerlijk zonnetje! Bambino, mooie foto's hoor Tascha, je houdt het spannend, fijn dat je man toch thuis is gebleven, het kan maar zo heel snel gaan. Succes he als het echt gaat beginnen! Mo, lekker geshopt zeg, 200 euro Heerlijk he, Kim zal er iig prachtig bij gaan liggen (willen we natuurlijk wel weer foto's van zien ) Nu nog wachten op nieuws van Harley en Eef, ben benieuwd!
het geeft ook niet loeki, maar dat verklaart wel waarom ik de namen niet kenden De weeen worden steeds pijnlijker en de kleine regeert er heel hefig op, waardoor ik tussen de ween door weinig rust krijg. Ik ga nu even douchen en dan 2 tellen op bed liggen. Mocht er wat veranderen laat ik mijn moeder wel wat schrijven. By the way, mijn moeder is jarig vandaag, leuk verjaardags cadeautje.
Misschien is het inderdaad handig als jullie de boel terugkoppelen naar de mensen tegen wie het is. In dit topic verder gaan over een onderwerp wat elders is gesloten is niet de bedoeling, zeker net als er pb's openbaar worden gemaakt. Dit is absoluut niet de bedoeling. Ik ga het nogmaals aankaarten bij de andere mod's. Elmo
Daar ben ik het wel mee eens dat pb's niet openbaar gemaakt mogen worden,dat is niet zo netjes,dat zou ik ook niet leuk vinden. Maarrrr ik ben het er niet mee eens dat we het er hier niet meer over mogen hebben omdat het topic is gesloten,dat vind ik echt onzin! Meliske hoort bij dit April topic en zij heeft verdriet,wij allemaal! Moeten we Meliske dan maar gaan negeren? Een beetje meer medeleven zou erg fijn zijn! Want ze durft amper nog op het forum te komen!
PRDM: Gefeliciteerd! Eindelijk die kleine in je armen! Zonnetje ook gefeliciteerd! Tascha zet m op meid! Hopenlijk zet het nu door... Pientje; bedankt En Meliske knap dat je na deze klap in je gezicht, je toch weer aan het op krabbelen bent. Het deed mij al veel dat je zo persoonlijk werd aangevallen op je trots als moeder op je kind! Ik snap best dat mensen even kunnen schrikken, kijken naar een overleden kindje doet je natuurlijk wat, maar mij vertederde het vooral door de manier waarop jij er mee omgaat! Meid laat je niet kisten en hier blijf je welkom!
Je kan het er over hebben en je kan het er over hebben...vinden jullie zelf ook niet. Jullie mening is duidelijk...en meeleven met Meliske is prima. Het is minder terecht dat er steeds 1 persoon onderuit gehaald blijft worden...want er zijn er echt veel meer die moeite hebben met de foto in de banner (album vinden ze over het algemeen helemaal niet erg). Laat het dan alsjeblief over Meliske gaan en niet over een derde. Elmo
Tascha; wat een bijzondere dag kan dit gaan worden! Bevallen op de verjaardag van je moeder! Zet m op meid! Zorra; balen meid, weer oefenen. Hier ook nog steeds aan het oefenen volgens mij manlief vroeg vanmorgen nog of ik dacht te gaan bevallen vandaag, nee hoor ga maar lekker aan het werk Ik broed nog even verder Ik blijf ongi gezeur in mn buik houden en af en toe een harde buik, maar voor mijn gevoel kan dit nog wel een tijdje duren. Ga vandaag maar flink wat afleiding zoeken
Ho, ik mis iets geloof ik, we gaan toch niet tegen Elmo katten hè meiden die doet alleen haar taak als Mod. Zoals jullie uit het mailtje hier boven kunnen lezen gaat het al een stukje beter met Meliske en idd, laten we het over haar hebben en niet meer over anderen.
Whahah... Meliske heeft zelf inmiddels contact me me (ons) opgenomen en we gaan kijken wat de beste oplossing is voor deze orkaan. Elmo
Goedemorgen, Zonnetje Van harte gefeliciteerd met jullie Dochtertje en natuurlijk PRDM Van harte gefeliciteerd met jullie Dochterje Allemaal meiden, Tascha: spannend dus nog voor jou Nee elmo doet gewoon haar werk als mod. Laten we het er gewoon niet meer over hebben. Misschien kan meliske later even met elmo pb'en over hoe ze hier het beste mee om kan gaan. Ze heeft namelijk net zoveel recht om haar kindje te laten zien als een mama met een levend kindje. Daar zal een oplossing voor moeten komen. Een compromie wellicht. Hier verder geen bijzonderheden, 8)
Hihihihi ik ben er weer Loeki, ik stond nog steeds online op het forum maar was ondertussen telefoontjes aan het plegen Het is een hoop geregel wat betreft vervoer van mn dochter van en naar school en mijn ziekenhuisbezoeken. Ik baal er wel van dat ik zelf geen auto/fiets meer kan rijden en dat ik zo afhankelijk ben van anderen. Ik besefte me gisteren ook opeens dat ik bijna 2 maanden al aan huis/bank/bed gebonden ben (tussen zkh. opnames door) en dat als ik het forum niet had gehad ik vast en zeker gillend gek was geworden Ik ben blij om te lezen dat Meliske zich wat beter voelt dan gisteren, hopelijk zal ze haar kracht met de dag weer terugvinden.