Je bedoeld vast mij ermee 8) maar ik vond niet dat ik haar afkatte. Snap heus wel dat ze haar werk als mod moet doen. Maar ik hoop wel dat we er gewoon over mogen praten. (wordt al zoveel in de doofpot gestopt) Volgens mij zijn we ook vrij netjes geweest. Vind het niet meer dan logisch dat we over deze gevoelens mogen praten. Het is idd het beste dat Meliske dit moet zien te oplossen,aangezien dit voornamelijk om haar draait. Zo dan ga ik nu weer verder met de was 8) die begint weer te stapelen...
Ik bedoelde er niemand mee, wilde even de Mods paaien we moeten ze wel te vriend houden. geintje hoor het moet hier gewoon gezellig blijven idd.
Ik ook hoor pientje, vannacht, Zorra: hier ook hoor. Ik kan maar een uurtje alleen van huis, daarna moe en pijn. Als ik dit niet had om me af en toe af te leiden was ik ook gillend gek geworden.
Ik zou ook niet weten wat ik zonder het forum moet. Ach ja en als ze Meliske in de ban doen gaan we toch lekker naar Tascha's forum zal echt niet zo ver komen hoor, het is hier veeeeeeel te leuk.
ik zeg; LANG LEVE HET FORUM! Ook hier had ik me dood verveeld zonder dit geklets..... En eigenlijk dankzij jullie kon ik stil blijven zitten en is mijn kleintje goed gegroeid Bedankt meiden Hier schijnt de zon inmiddels weer. Ga zo weer verder met het geboortebord verven. Nu alleen de achterkant nog.....
Zo Bambino, dus het forum draagt bij aan gezonde kindertjes en wie zegt er dat internet slecht is voor de ontwikkeling van een kind
He dames, stuur eens wat weeen activiteit naar Limburg. , ach ik denk echt zal dus wel weer niets worden vandaag, zo het dan toch een paas kind worden of wellicht gewoon 42 weken en dan ook nog ingeleid. Ik hoop iig niet te lang meer want ik merk dat ik me mentaal ingesteld had om vandaag toch echt wel de kleine te hebben zeker gezien de moeizame zwangerschap, die al op zich superlang trok. Tascha sterkte, PRDM (via SAB, dus jij ook) PROFICIAT MET JE DOCHTERTJE
missy; snap je goed hoor, maar wil zelf ook zo graag wat activiteit, dus die van mij krijg je niet Maar ik wil wel heel hard voor je duimen Loeki; ja internet is best gezond
Nog zoiets, blijkbaar durft niemand me te bellen want sinds gisteren is de tel. blijkbaar stil, valt echt op alsof iedereen denkt ze zal wel aan het bevallen zijn terwijl normaal de tel. de hele dag rinkelt, op zicht wel lekker evenniet.
Loeki have fun en bambino tja als ik heftige weeen zou krijgen deel ik ze graag met je is dat een deal hahaha. Bosi ik ga denk ik idd maar winkelen in de buurt vandaag en nog eens wat kopen voor mezelf voor straks, bijv. make up spullen of zo. Pientje, annabel en zorra even een vraag voor de al ervaren moeders onder ons, hoe zijn julle kinderen er nu eigenlijk onder wetende dat er een baby op zeer korte termijn bijkomt, maakt dat ze wat lastiger of net behulpzamer of merk je niets aan ze? vroeg ik me af, lijkt me nl best wel eens meoilijk schipperen met de aandacht.