Hoi dames, even snel een vraagje tussendoor: Ik moet de tekst gaan aanleveren voor het geboortekaartje, maar nu zitten we te denken: Wij laten onze kleine dopen, moeten dan de peetoom en peettante op het kaartje vermeld worden? En wat voor verassingen zijn hier nog geweest?
Dizzy, je mag mijn oefenweeen wel hebben hoor misschien in combinatie met die van jou zet het bij je door Ik ben t ook wel zat nu, vooral het thuiszitten en niks kunnen en verlang nu wel erg naar mn kindje. Vanmorgen kreeg ik opeens de kriebels en heb het ledikantje naast ons bed opgemaakt en de hemel geplaatst (wilde ik lange tijd niet doen vanwege stof, maar nu MOEST het van mezelf ) Loeki, je bent al weg, maar succes bij de fysio en veel plezier bij de Ikea! Bambino succes met verven, zal wel lekker snel drogen met het zonnetje!
Sandra: wij laten de baby ook dopen, maar we zetten de namen van de peter en meter er niet op. Dat is niet gangbaar bij ons. Voor wie er naar ikea gaat, ik ben jaloers, Ik zal mijn vriend vragen of we ook kunnen gaan vanavond.
@Missy,ahhh ik zou je wel wat weeënactiviteit willen geven,maar ik heb niks...dus kan je niet helpen... Mijn dochtertje kan niet wachten totdat de baby er is,elke maand vroeg ze "Is het al april?" Ze kijkt er erg naar uit,wil een cadeautje voor de baby kopen uit haar spaarpot en toen ze net wist dat er een baby zou komen kwam ze met haar eigen babyschoentjes aanzetten met de mededeling dat die nu voor haar broertje of zusje zijn....was zo lief! Ze zegt dat ze veel zal helpen. En ze geeft elke dag knuffels en kusjes aan de baby en vindt het geweldig als ze de baby voelt schoppen,dus ik voorzie eigenlijk geen problemen,maar de praktijk moet dat nog uitwijzen... @Sandra, ik zou het er niet opzetten,vind een geboortekaartje toch echt iets persoonlijks voor het gezinnetje. Ik heb ook een vraagje; Toen laatst bij de vk voelde ze aan mijn buik en zei "Ojaah het hoofdje zit overduidelijk beneden" Dus daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Maar als de baby de hik heeft dan voel ik dat voornamelijk boven. Zou dat dan komen doordat het hele lijfje schokt van de hik en daarom links bovenin voel waar de billen zitten?
Pientje, dat van die hik herken ik ook. Kleine ligt meestal met het hoofd naar beneden, maar toch voel ik vaak de hik bovenin. Nu is het zo dat deze frummel nog kan draaien vanwege de ruimte, maar misschien laat die van jou wel scheetjes tijdens het hikken
Pientje als die van mij de hik heeft voel ik t wel beneden maar het gaat wel door naar boven, zn hele lijfje schokt idd mee.
Ja had er opgelet net maar beneden voelde ik niks. Dus jij voelt de hik dan eigenlijk in je hele buik?
goeiemiddag, amaai wat een verhalen allemaal....maar ik heb allezins gesnpat en blijf meliske steunen als is het dan gewoon geestelijk! Amaai veel bevallingen, IK WIL OOK! Prdm proficiat, zie je wel dat het plots vlot kan gaan ben echt blij voor u. graag foto's van jullie meid! zonnetje top bevalling meid! tascha wie weet ben je ook snel mama nu! dizzy missy, bij mij is mijn oudste dochter "ambetanter" is mss niet het juiste woord maar ze kan soms moeilijk doen en weet met zich zelf gene blijf door de komst van de baby, ze vraagt zich van alles af en daar proberen we dan ook zo goed mogelijk op te antwoorden denk dat het voor haar wat moeilijker is ook door de situatie dat ik gescheiden ben en zij wel naar hun papa moet blijven gaan en de nieuwe baby niet! We betrekken haar in alles, zoals ze heeft geholpen de box aan te kleden, bedje maken... mijn zoon daarin tegen verlangt tot dat het babytje er is. Nu denken we soms na de bevalling kan het dan helemaal draaien é. Mijn hond is net terug van de kapper helemaal terug kort geknipt.. hier blijft de buik rommelen en heb precies het gevoel dat ik constant iets verlies en als ik dan naar het toilet ga niks...raar gevoel Annabel
Inderdaad kan het niet vanwege gebrek aan lucht daar, maar het 'scheet' me gewoon te binnen Maar zijn er nog mama geworden in ons midden?
Sandra, zonnetje en PRDM zijn mama geworden, voor de rest nog geen nieuws. Annabel, t kan na de bevalling idd helemaal omgedraaid zijn met je dochter, misschien is ze dan wel heel veel met de kleine bezig en kijkt je zoon er amper naar om. De kinderen er zoveel mogelijk bij betrekken is het enige dat je kan doen, komt vast allemaal goed als ze hun kleine broertje of zusje zien.
OOh wat een geweldig nieuws, weer 2 baby'tjes erbij. PRDM en Zonnetje, van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! Ik ben er vandoor, ik ga de tekst naar de drukkerij brengen. Tot later!
Ik kreeg me toch ineens trek in beschuit met muisjes, laat ik die nou net in huis hebben Heb er al 5 op Waarom ik er nou opeens trek in krijg weet ik niet, heb er nooit eerder zo'n trek in gehad. Was er ook niet zo'n fabeltje over dat anijs de bevalling opwekt?
Zorra,onze antwoorden waren reacties op Missy,misschien heb je eroverheen gelezen aangezien jij nog niet gereageert hebt? Hmm lekker muisjes! Weet niet of het de bevalling opwekt,wel dat het goed is voor de borstvoeding
Zonnetjes gefeliciteerd met je dochter! PRDM! JAAAA eindelijk! Van harte meis, geniet maar lekker van je meisje! Wat worden er veel meisjes geboren he? Gezellig hoor! Kan iemand mij misschien pben wat er met meliske is gebeurd? Want ik maak me een beetje zorgen... Ik moet nu naar Kim, dus ik heb helaas geen tijd om te zoeken...
Zorra,onze antwoorden waren reacties op Missy,misschien heb je eroverheen gelezen aangezien jij nog niet gereageert hebt? Hmm lekker muisjes! Weet niet of het de bevalling opwekt,wel dat het goed is voor de borstvoeding[/quote] Idd over heen gelezen Dizzy mn dochter is net als Pientjes dochter er enorm mee bezig, ze kan haast niet wachten, maar het is niet zo dat ze er de hele dag om vraagt wanneer de baby komt maar ze weet nu dat het elk moment kan komen en als ik dan last van mn buik heb dan vraagt ze wel: zou de baby er nu uitkomen? Mo, pb is je kant op
Wat is er idd weer een hoop gebeurd! Zonnetje en PRDM van harte met jullie dochters! Tijd voor kleine mannetjes om geboren te worden vinden jullie niet, a.s. jongens-mama's? Dizzy, ik krijg ook een 2e en mijn 1e is 4 en er heel bewust mee bezig. Hij kan niet wachten tot hij ook een broertje heeft en is erg trots. Ik hoop dat er niet al te veel jaloezie komt na de bevalling, hij is wel 4 jaar lang alleen de kleinste in de familie en vrienden kring geweest! We zullen zien! Pientje ik voel ook de hik bovenin en soms onderin. Aangezien die van mij nog steeds goed lag, ga ik er vanuit dat het hikkende billen zijn! ik ga weer verder, fijne zonnige dag allemaal! groetjes Messie
Mn vriend kwam vanmorgen met een leuke verassing, hij is morgen vrij Paar weken terug had ik 'em gevraagd of hij bij zn nieuwe werkgever vrij was met goede vrijdag (oude werkgever nl. niet) en toen zei hij dat hij dacht van niet. We hebben t er daarna eigenlijk niet meer over gehad en ik nam aan dat hij moest werken, niet dus! Nu wilde ik lekker even de deur uit, even bij iemand wat drinken ofzo, maar hij had voor zichzelf al een lijst met klusjes gemaakt Da's wel minder, maar aan de andere kant moet ik hem normaal gesproken altijd 100x iets vragen of hij iets wil doen, en nu gaat hij t uit zichzelf doen, dus maar lekker laten gaan, zijn vorm van nesteldrang denk ik dan