Dat zeg ik nou ook elke ochtend tegen de kleine, dat het nu wel tijd is om geboren te worden, maar helaas....
Leuke verrassing Zorra Beter zo dan andersom toch Heb jij ook alzo'n eigenwijs kind, die van mij luistert ook niet. Maar ja ik ben denk ik ook geen jongens mama, ik heb het gevoel dat het ook hier een meid wordt Pientje; ik voel de hik ook vooral bovenin hoor, dus ook hier hikkende billen zoals messie zegt Zo, ga nog ff wat eten en verder met schilderen, zal even foto in mn album zetten van het bord.....Yep staat erin
zo meiden even een klein updatje van mij. Hier nog steeds hetzelfde/ weeen komen iets minder snel dan vanmorgen maar ze zijn wel pijnlijker. Heb net even gedouched en op bed gelegen en ben nu weer even beneden. Als ik vandaag nog ga bevallen, moet ik bevallen met de gyneacoloog en dat vind ik wel jammer, maar het is niet gezegd dat ik ga bevallen. Het kunnen ook voorbereidingen zijn omdat de kleine nog niet ingedaald lag. wij hopen nu wel dat het doorzet hoor en aangezien ik al sinds 12.00 uur gistermiddag weeen heb, lijkt het mij ook wel, maar het is afwachten. Als er wat veranderd, horen julllie het wel.
Nou Tascha dan hoop ik niet voor je dat de pendel gelijk heeft, want dan moet je het nog 5 dagen uitzingen! Hoop voor je dat het nu maar eens door mag zetten! Mijn zoontje van 3 is niet erg bezig met de aankomende baby. Hij vroeg laatst wel of we een nieuwe buik gingen kopen als de baby eruit was hahaha Nou nee jongen...helaas! En hij vraagt steeds of hij de ooievaar al op het raam mag plakken met papa, ook niet dus................nog even geduld!
Zonnetje: Van harte gefeliciteerd met je dochter Geniet er maar lekker van! PRDM: Gefeliciteerd! Een Meisje! Geniet er met volle teugen van he! Ik ga nu naar de vk (hier begint mn drukke week!) Hoop dat ik straks niemand vergeet te feliciteren! Als ik terug kom na een week!~ Ik heb het trouwens nog na gevraagt voor de cao. Het is 1 dag voor ondertrouw. En 2 dagen voor trouwen! Succes Allemaal he! En tot gauw! Als ik ondertussen beval dan komt mijn vriend dit zeggen hoor!
Succes maar weer Tascha, hopelijk zet het nu wel door en krijgen we snel goed nieuws te horen! Almira veel plezier de komende dagen!
Wat een rust hier...........nou dan ga ik maar weer lekker naar buiten.........thee drinken met de buurvrouw op het bankje..............heerlijk!
ja verdacht rustig hier, Volgens mij is het veel te lekker weer. Ik ga ook eens buiten kijken. Ik heb net even op de site gekeken van dat jongetje( bailey) gekeken die helaas 4 dagen geleden is overleden. Wat een verdriet zeg. Ik barste ook in dikke tranen uit, Misschien kan ik dat maar beter niet meer doen, dat is te heftig. Wat een verlies zeg,
Moet toch eens wat vaker langs proberen te komen.... Meis, gefeliciteerd! Maak er een hele fijne dag van, maar zo te lezen gaat dat zeker lukken. En dat de kleine dan maar niet te lang op zich laat wachten!
Bambino, bedankt voor de samenvatting. Ik heb het gisteren niet meer meegekregen, want de sirene ging Duurde allemaal wat langer dan verwacht, en toen ik terug was, was m'n plekje ingenomen door manlief Is Janne ook bevallen? Weten we al of het een zoon of dochter is? Ben vanmiddag met Dylan naar het CB geweest om te wegen. Hij weegt nu al 3200 gram. Het gaat goed!
Hier is het nog altijd alle rust, bedankt moeders voor alle reactie, ik vroeg het me gewoon af het is natuurlijk voor die kinderen best een hele verandering. Almira waarschijnlijk benje al offline maar hele fijne dagen allemaal , en laat die kleine maar tot na je huwelijksnacht zitten wel zo leuk denk ik
HE jopie ja janne heeft een dochter hoe en wat en naam is nog niet bekend. van eef en harley is nog niets vernomen tnt. En onze forumjunky zit in de ikea hihihi. zo ben je weer up to date, Dylan doet het dus prima fijn he. a; 2 weken ongelofelijk. Is het bezoek nu in volle gang of valt het nog mee?
Jopie, Janne is afgelopen zaterdag 31 maart bevallen van een meisje! Haar vliezen waren gebroken en aangezien de kleine meid in een stuit lag en ze voor morgen eigenlijk een KS hadden gepland zijn ze overgegaan tot een keizersnee. Het is hier idd erg rustig elke keer, ik ben eigenlijk niet echt buiten geweest, alleen even de post gehaald
Nou na een uur weeen om de 3 a4 minuten hebben we de vk maar gebeld. Die is geweest en ik heb nog geen enkele cm ontsluiting erbij. Sterker nog, mijn baarmoedermond is nog helemaal dik. Dus nog niet klaarom te bevallen. Ik begrijp er helemaal niks van. Zij zegt dat het indalingsweeen/ oefenween zijn, maar ikkreeg de indruk dat ze al van te voren bepaald had, hoe ik er bij lag. Ik moest maar een hete douche nemen en een paracetamol en dan ging het wel over. Ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben, maar ik ben wel moe. Ze hoopt mij dinsdag gewoon nog op het spreekuur te zien, nou ik niet.
Weet je wat mij overkwam, sta ik bij IKEA komt er een meisje naar me toe, duidelijk hoogzwanger. Is het een oud leerling van me, 2 jaar geleden afgezwaait en nu dus 40 weken zwanger voelde me ineens zooooooooo oud. Ze vond het heel leuk om me te zien en we hebben wel even staan praten. Voelde me even ongemakkelijk hoor. Ze is in mijn gedachte nog zo jong, mag natuurlijk geen bezwaar zijn, maar toch ...