Gek is dat het Loeki. Heb het ook wel eens als ik door het dorp loop en meiden zie die een paar jaar jonger zijn zie lopen met kind of dikke buik. Ik ben ouder geworden dat snap ik, maar in mijn geheugen zijn zij niet ouder geworden Tascha wat balen zeg! Je lichaam weet je wel voor de gek te houden
ik heb dat ook wel als ik kennissen tegenkom die 10 jaar jonger zijn en al 2 kids op de fiets hebben maar ja ik ben 32 en Jer wordt over 3 weken 38 dus niet zo gek dan he, maar kanme het gevoel levendig voorstellen hoor!
Vooral stukgelopen idd, achter mijn neefje aangehold en zo, nog een sprei voor de bank gekocht en een paastafelkleed, meer niet eigenlijk, gingen ook vooral voor mijn zusje, die heeft voor het nieuwe huis nog van alles nodig. Ach, het houd me bezig hè
Ja, maar ik zie nog steeds dat 14 jarige meisje waar ik mee op kamp ging. Ze zal nu 18 zijn denk ik. We worden echt ouder hè.
Precies, lekker genieten van de afleiding. Ik ben blij dat manlief weer thuis is en vrij heeft, want ik begin het thuis zitten aardig zat te worden
Ben evennaar centrum geweest en heb alleen wat tijdschriften gekocht voor het geval dat ik ofwel afleiding nodig heb of voor gewoon in de tuin te bladeren met pasen. elle wonen + tuin, story, viva, en de flair kom je toch weer een dik uur of 2 mee vooruit .
ik baal echt als een stekker zeg. Ben gewoon frusty. Gooi net van de moeheid een beker koffie om, zet het natuurlijk gelijk op een brullen. Bah, baal van mijzelf
Tja ik zal ook wel wat moeten want vanochtend had ik echt zoiets van en nu dan..., dus nu deadline verlegd naar 18 april en gewoon verder gaan met de dagelijkse dingen
Tascha je had toch van de vorige keer ontsluiting? Of vergis ik me nu? Er is iig niks bijgekomen dan? Echt balen hoor, ik hoop dat het toch nog door gaat zetten. Probeer nu maar wat te rusten, misschien zet het vanavond door en dan heb je iig weer een beetje energie. Loeki, lekker dagje uit, nu wel even op de blaren zitten maar het was het vast wel waard. Dizzy, misschien komen die boekjes vanavond wel van pas tussen de weeen door
atwt zit er niet in, mannetje is thuis , Nou ja kijk het morgen ochtend wel, als de weeen niet doorzetten en mannetje niet thuis is. ATWT is leuk om te kijken als er niks anders op tv is. Ik zit al de hele dag naar James Bond te kijken. Hebben jullie nog tips voor het eten, ik moet nog wat hebben, maar heb trek in echt alles geloof ik.
pfffff, volgens mij kan mijn mannetje vanavond voor de 3e keer op rij alleen eten, want heb echt geen trek, alleen dorst. Ja Zorra, ik zou ondertussen beter moeten weten, maar ja, heb zo lang thuis gezeten en niets kunnen doen dat ik het er nu van wil nemen.
Ik had inderdaad 1cm en dat is het gebleven. Maar wie weet heb ik altijd al 1cm gehad. Ik had gisteren aan de vk nog gevraagd hoe groot de kleine was en zij dacht al zeker 3 kilo. Nou zei de vk van net, dat het nog beter was als ie even bleef zitten, want ja dan werd ie toch nog wat groter. Je mag toch met 37 weken bevallen? Hoe groot moet mijn kind worden? Als ie tot 40 weken blijft zitten wordt ie zeker tussen de 7 en 8 pond!
Mijne groeide in de afgelopen 2 weken een pond, dus als de kleine nog 2 weken blijft zitten zou hij een pondje zwaarder zijn denk ik.
Nou mij hadden ze al gezegd dat de kleine waarschijnlijk zwaar en zelfs ook groot zou zijn, ben benieuwd of het klopt straks, maar als het nu nog evengaat duren zal het gewicht zeker toenemen, Ik eet wat ik dinsdag had gemaakt even in de magnetron en klaar, lekker makkelijk dus. Loeki let je er wel op dat je geen zwangerschapssuiker ontwikkelt als je zoveel dorst krijgt, evenin de gaten houden.
Zo ik ben er ook weer even. Ik was aan het schoonmaken boven, maar ik ben in slaap gevallen tijdens even rusten. Jammer tascha dat het niet doorzet en dat het waarschijnlijk oefenen is. Ik heb ook zo'n vreselijke honger. Ik heb net een eierkoek gepakt en een kommetje vla. Nu nog maar even een sinaasappel denk ik, Iedereen weet hier al ongeveer hoe groot de baby is, ik niet. Straks is het wel 9 pond ofzo,