April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik krijg steeds meer moedervlekken ineens, :(

En ik vind kaugom ( zeer scherp) en schoonmaak middelen heerlijk ruiken.

En idd ook koffie weer erg vies.

Ja raar dat zwanger zijn, :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    nog even geduld dames ;)

3. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    jadie hormonen......merk dat ik de tranen ook weer veel hoger heb zitten.

Zwanger zijn is leuk, maar inderdaad je eigen lichaam, eigen kleding terug is ook wel weer erg aantrekkelijk :oops:

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mo wat een fantastisch nieuws! Lekker vroeg naar bed en dan morgen jullie meisje ophalen!

Bambino hier ook weer van die leuke voorweeen, ben ze nu wel zat, gaat nu al aantal weken zo, ik vind wel dat ik een paar cm. ontsluiting heb verdiend :oops: Helaas net als gisteren weer de hele dag door harde buiken afgewisseld met ongigevoel, nu ook pijn in mn onderrug :rolleyes:
    Ben t nu echt even zat :(

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    oooow yummie cornetto...wij hebben nog vianetta in de vriezer...
    Ga maar Jennifer naar bed brengen in de hoop dat ik er straks geen trek meer in heb :p
    Ga gelijk ff douchen en in pyama hijsen...vind het toch zo jammer dat we geen bad hebben,lijkt me heerlijk!

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik wordt gek van die hormonen.

Mo, fijn dat ze morgen naar huis mag, helemaal toppie.

Ik ga lekker een magnum eten, die heeft mijn man voor mij gehaald, lief he?

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
  8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Willen jullie me gek maken ofzo :rolleyes: Cornetto, Magnum....Jammie, ik wil ook :) (mn vriend is net boodschappen doen, had lange tijd in de file gestaan, dus word een latertje met eten)

9. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Hier dus hetzelfde. Heb geen idee of ik ontsluiting heb, maar hoop van wel. Maar ja helaas hebben we meerdere keren gezien dat die voorweeen niks zeggen :evil:

10. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Je mag er een gratis af komen halen, maar ja moet je wel ff rijden ben ik bang ;)

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mn vriend is boodschappen doen en hij zou ijsjes halen :D
    Pffff ik word toch niet goed van die buik hoor, ik ga zo maar weer even op de bank liggen....

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo dames

Alles goed?
    Vandaag zijn we naar het ziekenhuis geweest en Thyron weegt 2560 gram :confused: dat is echt veel.
    die mevrouw vroeg wat we hem te eten gaven :) hij is nu ook 47 cm dat is 3 cm groter
    Verder gaat het goed hij is nu wat vaker wakker dat is wel leuk!
    doei doei

Bambino Mooie trouwfoto's en het geboortebord is heel leuk geworden!

Dizzy Gefeliciteerd met je 40 weken je bent de eerste die zover is gekomen, nu mag je kindje wel komen het heeft lang genoeg geduurd ;)

Zonnetje GEFELICITEERD MET AMY

PRDM GEFELICITEERD MET JESSY-JOELLE

Loeki Dank je voor het plaatsen van het mailtje, ik zit dit echt met tranen in me ogen te lezen ze heeft al zo veel verdriet gehad en dan komt dit er ook nog eens bij.

Tascha Jammer dat het weer niet doorzet ik denk dat je het nu wel een beetje zat bent elke keer weeen.

Sandra Wij laten ons kindje ook dopen maar we hebben de peet oom en tante er niet opgezet.

Pientje Bij ons lag het hoofdje ook beneden en ik voelde de hik ook boven dus het is niet zo dat ze weer gedraaid zijn hoor.

Zorra Leuke verassing van je man!

Almira Alvast gefeliciteerd en maak er een leuke dag van!

Jopie Fijn dat het goed gaat met dylan hij is al flink aangekomen he!

Cilia Fijn dat het goed met jou en de kleine gaat!

Annabel Dat was volgens mij idd je slijmprop.

Mo wat heerlijk dat Kim morgen naar huis mag, morgen is het dus een feestdag bij jou!
    Ik kan me voorstellen hoe blij je nu bent en geloof me vanavond kan je niet slapen.

Bosi Ik wist ook nooit hoe groot de baby zou worden hoor als je geen problemen hebt in je zwangerschap kijken ze daar volgens mij niet naar.

13. Niet meer actief

He dientje fijn dat je mannetje zo goed aankomt in gewicht!

pientje ik heb ook geenbad, lijkt me ook heerlijk maar ja kanniet alles hebben he :)

Heb net ook toevallig rondej gewandeld richting ijssalon, maar ik hebgeenijs genomen wel mijn man enik heb af entoe meegegeten, hebnl voor dadelijk al koekjes klaar liggen die sinasappel vulling op cake met chocolade erover, kijk daar kan ik (helaas) :oops: aan door blijven eten, dus ijs even overgeslagen werd met te!

Loeki hier is de scherpte en reactievermogen en vooral het onthouden al weken geleden vertrokken en ik wil idd ook mijneigen lijf weer terug! (liefs zonder extra kilo's)

14. Niet meer actief

ik ben nu weer veel sneller geiriteerd dan bijv. 2 weken geleden valt echt op.

Mo geweldig morgen dus FEEST bij jullie!

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Missy, ik ben echt niet zo scherp meer hoor.

Knap dat je de zin in ijs weerstaan hebt. Ik heb vanmiddag al een softijsje gehad

@ Dientje, graag gedaan hoor. Het gaat al weer een stuk beter met Meliske. Fijn dat je mannetje zo goed groeit.

@ Zorra, ja ik heb al een sluitlaken. Kan het alleen nog niet passen hè ;)

Ik heb geen idee of ik al ontsluiting heb, vast neit, heb nog geen slijm(prop) verloren of zo, nog geen weeën gehad, alles nog steeds rustig hier.

16. Niet meer actief

ook hier weinig behoefte om te voelen ofzo of ik ontsluiting heb laat maar :( ik wacht het wel af. heb wel al hele dag zwaar gevoel in de buik kan het niet anders zeggen

17. Niet meer actief

heb buikfoto van vandaag toegevoegd, vondi wel leuk voor de kleine straks precies uitgeteld zag ik er zo uit. :D

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, hier hebben ze nog geen enkele poging gedaan om te toucheren of zo, heb daar ook echt geen behoefte aan hoor.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    D-Day hè Missy, had je maanden geleden ooit verwacht dat je overtijd zou gaan?

20. Niet meer actief

Nee ik dacht ook gezien ze steeds bij de echo's aangaven dat het kindje voorlag een week of 2 toch zeker met 38 weken te zijn bevallen. dus niet!
    maar het is nog niet 24 uur vannacht hihi, nee wordt niets ik denk eerder zelf het weekend of halver wege volgende week pas. en forceren hoeft vanmij ook niet, als de kleine er klaar voor is komt ie wel en ik wacht al 9 maanden dus die week lukt ook nog wel hoop ik. hoop eerlijk gezegd niet gestript te worden lijkt me niet zo fijn. Ik ben ook nog niet getoucheerd of zo gelukkig, toch wat preuts dus. :oops:

Deel Deze Pagina