haha, bij mij had ook niemand in mijn directe omgeving verwacht dat ik de 40 weken zou gaan halen. Nu moet ik nog wel 8 dagen, maar ik ben al veel verder dan de meesten verwacht hadden. Nee, strippen lijkt me niet prettig, bloederig en pijnlijk.
hey meiden, Ik ben kapot, ga ook lekker naar bed. Ik hoop morgen wee loos te zijn en dat ik weer meer tijd en energie voor jullie heb. Prettige avond nog.
ik ga ook offline voor tv zitten tot morgen, slaap lekker allemaal en rustige nachten voor wie het wil en veel weeen met resultaat voor anderen
Wow Missy,mooiuh buik! Ik moet ook echt weer ff een foto maken! Geniet maar lekker van je sinaasappel-chocolade koekjes! Tascha,slaap lekker,ik hoop dat je de nacht pijnvrij doorkomt! Zorra,heb je ondertussen al je ijsje gehad? Zo lekker gedouched,gelijk maar mijn teennagels geknipt,phoe hee dat valt nog niet mee Tis wel rustig hier. Ga de vaat even doen en dan nog een mandje wegstrijken voor de buis!
Nou net een broodje kaas met ei gegeten en nu BEN ik toch ineens misselijk ale: Ik sluit af voor vanavond, goede nacht allemaal.
Cilia: Heerlijk om te horen dat alles goed gaat met Ilana! En mooie foto's op de site! Mo: Geweldig dat Kim morgen naar huis mag. Is het voor jullie dus echt een goede vrijdag! Ga inderdaad lekker vroeg slapen, dan is de nacht sneller om Dizzy Missy: Gefeliciteerd met je 40 weken! Dat het nu maar snel gaat beginnen he. Mooie buikfoto die laatste. Tascha: Ik duim voor je dat de weeen of doorzetten, of stoppen en verdergaan wanneer alles er klaar voor is. Want zo aanrommelen zou ik ook niet meer leuk vinden. Pientje: Leuk he teennagels knippen. Heb ik ook nog van de week gedaan, nou ik heb de raarste capriolen uitgehaald om eraan te komen. Loeki: Tot morgen. Vervelend dat je ineens niet lekker bent.
Vandaag een proefdruk laten maken van het geboortekaartje. Die hebben ze trouwens op gewoon papier gemaakt, ik dacht dat ze een echt kaartje zouden gebruiken? Maar goed, we hebben de namen van de peetoom en tante er niet op laten zetten. Wat ik jammer vind, ze kwamen niet uit met de tekst. We willen op 1 kantje een gedichtje, en op het andere kantje de 'gegevens'. Nu hebben ze bij de proefdruk het verzoek om te bellen het het telefoonnummer onder het versje gezet, dus op het andere kantje dan wat wij willen. Daar moet ik dus nog aan gaan sleutelen, want als ik een hoop tekst ga weglaten dan is het niet meer het 'mooie verhaaltje' wat wij in gedachten hadden....
hoi allemaal hier weer een berichtje van mij vliezen zijn gebroken en de weeen begonnen ik laat snel weer iets horen want ik loop leeg groetjes Ellen
Nou ik zit weer op. Lag lekker te slapen, om 09.00 uur al of zo en toen ging om 10.00 uur de telefoon af, gevolgd door nog een keer 5 minuten later. Spontaan kreeg ik ook last van mijn buik en rug en ben er dus maar weer uitgegegaan. Wist niet meer hoe ik moest liggen. Misschien helpt het als ik wat gedronken heb. Ga ik daarna weer proberen te slapen. Hier is iedereen al naar bed zie ik.
Ik ben er nog Tascha, vervelend van die telefoon... Terwijl een poos goed slapen je juist goed zou doen nu! Ik hoop voor je dat het dalijk weer lukt om lekker te slapen. Heb je nu ook last van je buik?
Hey sandra is er nog. Ik voel me gewoon niet prettig. Heb denk ik ook een beetje last van spierpijn in mijn buik van het samentrekkken van mijn baarmoeder. Het zal wel weer overgaan.
Echt vervelend meid, en dat je spierpijn in je buik krijgt lijkt me niet gek hoor. Ik had laatst spierpijn van de harde buiken 's nachts, en dan waren die nog niet eens een fractie van wat jij al hebt gevoeld! Helpt een warme kruik niet meer?
Ik ben niet zo'n kruikenfreak. Ga dan liever een keer extra douchen of zo. Maar het komt wel weer goed hoor.
Het komt zeker goed hoor. En nog even volhouden, en dan kunnen jullie lekker van je kindje gaan genieten. Dan weet je waar je het allemaal voor hebt gedaan he!
Ik ben er ook nog ff wou net naar bed gaan maar wou nog heel ff kijken of er al iets gebeurt was (mn vriend is net weer naar zn werk). Las net terug dat jullie dat ook met geurtjes hebben dat jullie dat heerlijk vinden ruiken! Ik heb dat met de allesreiniger van de c1000 Marine (als iemand die heeft moet je eens aan ruiken heerlijk) hahahaha Vond het heel stom maar zie dat ik niet de enige ben pfff gelukkig! Bij de vk was alles goed de baby is een model baby ligt op schema en gewicht (zij ze) en ligt perfect. Alleen mijn bloeddruk was weer omlaag gegaan :S. 2 weken geleden was hij 110/70 En vandaag is hij 110/55 (en die onderdruk maakt me zo raar) Nou ik geloof dat nu wel iedereen naar bed is! Ga ook maar eens zo! Morgen wel een beetje uitslapen gelukkig zal me goed doen! Ik kreeg te horen dat ik een droger krijg voor mn trouwen van mn opa! Ga m morgen een dikke kus geven Truste allemaal en tot snel!
Fijn Almira dat alles goed was bij de vk. Maar wat zeiden ze wat je tegen die lage bloeddruk kan doen?
Veel drop en zout eten! Iets wat een normale zwangere niet mag! Vindt het op zich geen straf een dropje, maar als het op advies is is het meer een medicijn als een lekker snoepje!
Hahaha ja, dan is het net een straf om drop te eten als het moet Ik hou normaal niet van drop, maar tijdens de zwangerschap zou ik zo een zak leegeten.. Heb ik wel met meerdere dingen.. Ook ineens trek in bier, terwijl ik normaal geen bier drink. Ochja, iedere gek zijn gebrek he