mijn schoonmoeder is lerares op een basisschool, dus die is wel verbonden aan schoolvakanties, maar dat doet er ook niet toe. Het is gewoon niet heel handig en verstandig om een vakantie te plannen rond de uitgerekende datum.
JA wij zijn ook altijd gebonden aan de schoolvakanties helaas, zou zo graag eens gewoon op een heel ander moment op vakantie gaan. Weet nu al tot 2011 wanneer ik op vakantie ga.
Mijn (schoon)ouders willen ook niets missen hoor, ze gaan allemaal pas weer eind september op vakantie.
Ik mag met mijn werk eigenlijk niet in de zomervakantie op vakantie. Dit jaar nog wel, maar als ik volgend jaar nog bij dezelfde werkgeven zit, denk ik niet dat ik met de zomervakantie weg ben.
Mijn schoonmoeder was gisteren trouwens geheel verontwaardigd toen ik melde dat we pas bellen als de kleine er is, ze ging er echt van uit dat we bellen als het begint NOU MOOI NIET DUS moet er niet aan denken, ik bel mijn moeder niet eens, laat staan mijn schoonmoeder. Alleen als we toch naar het ZK moeten zullen we ze even inlichten, maar daar zijn we toch niet bereikbaar, dus ook geen last van nieuwsgierige telefoontjes.
wij gaan zelf ook weg hoor in de zomervakantie maar mijn ouders hebben het niet zo breed mijn vader is ziek en dus bij de deur en dan is op vakantie gaan niet vanzelf sprekend en moeten ze er eerst voor sparen maar ik heb verlof tot augustus en ze wonen aan de overkant dus kan ik lekker vaak langs gaan met de kleine en lekker met mijn vader stukjes wandelen.
Het is aan jou hoor loeki of je ze wel of niet belt. Ik bel mijn moeder wel, maar die woont hier ook een eindje vandaan en ik wil wel dat ze snel naar die kleine komt kijken. Maar voor de rest bel ik ook niemand hoor. waar mensen al niet beledigd over kunnen zijn he
ik bel niemand als het begint mijn moeder wil niet eens gebeld worden dan zit ze veel te lang in de zenuwen
Ja ik heb mijn ouders wel beloofd om te bellen als ik aan het einde van de middag zo ver ben, want ze moeten wel met de laatste boot kunnen komen, anders kunnen ze pas de volgende middag komen en dat vind ik sneu, maar ze kunnen gelukkig bij mijn zusje logeren, dus ik hoef ze geen onderdak te bieden.
Ik heb met mijn moeder afgesproken dat ze bij mijn zus thuis is totdat ik naar het ziekenhuis ga en daarna mag ze in mijn huis gaan zitten.
goedemorgen allemaal, Tascha: gefeliciteerd met 37 weken, wie had dat nou verwacht een aantal weken geleden, Loeki: fijn dat je misselijkheid weer weg is. Misschien is je baby meer ingedaald. Loesje: ja ook mijn schoonouders gaan zo even weg. Ze gaan deze zondag tot en met volgende week zaterdag. Sneu idd voor mijn vriend, maar mij maakt het niks uit. Ik ga het ze daarna gewoon jaren voor de voeten gooien als ik toch in die week mocht bevallen, lekker eigen schuld. Ze zijn wel gebonden aan een tijd ( tussen maart en april) door drukke baan. Maar goed, ik blijf het belachelijk vinden, Ik bel mijn moeder als de vliezen breken. Die komt hier als ik naar het ziekenhuis zou moeten. Anders wacht ze tot we weer bellen.
Ja Tascha, je moeder heeft al zo lang in spanning gezeten over je ze is echt een schat. Ik hoop gewoon lekke 's nachts te bevallen en dan 's morgens iedereen het goede nieuws te kunnen vertellen.
zou inderdaad wel lekker zijn. 's nachts bevallen en dan 's ochtend iedereen wakker maken met het goede nieuws.
bosi ik heb mijn man gevraagd wat die er van vond als ik dan ging bevallen ze moesten dan maar terug komen zei hij en anders nam hij het ze wel kwalijk dus ik hoop daarvoor te gaan bevallen.
Volgens mijn VK kon ze niet verder dalen, alleen nog maar naar buiten komen. Ja en als ik gewoon in de nacht beval kom ik hier 's morgens heel droog melden dat we een dochtertje hebben