Nou ja 1 maart tot en met eind april, die dagen dus, Ja mijn vriend zegt ze niks kwalijk te gaan nemen, maar goed dat kan veranderen. Ze gaan trouwens naar istanboel, dus ik weet niet of je wel zo snel terug kan komen dan. Je mist alleen een nacht dan. Het leek mij ook wel wat, maar misschien is in de ochtend nog lekkerder en dan s'middags bellen( ik ga voor de snelle bevalling)
ik weet dat ik graag wil dat eerst mijn vliezen breken, want dan weet ik zeker dat het gaat beginnen.
Ik liever weeen, Als de baby dan in het water heeft gepoept kunnen we in elk geval een stuk thuis doen. Bij een vriendin braken de vliezen vlak voor de 10 cm ontsluiting, dus dat is wel laat. Het spoot eruit,
instanboel dan zijn ze idd niet zo snel weer terug mijn schoon ouders gaan naar spanje dat is nog te doen.
Ja precies, lekker een slimme bestemming, Maar altijd beter dan australie, Mijn zusje zit in zweden, maar die bel ik wel gelijk en daarna zetten we de webcam aan. Als het goed is komt die dan twee dagen later al.
Ik doe het zoals mijn moeder het bij mij deed. 6.15 uur opstaan om thee te zetten, om 7.45 uur iedereen kunnen bellen dat je dochter geboren is.
goeiemorgen allemaal sorry dat ik even op niemand reageer na de bevalling zal ik dat zeker doen. De weeen zijn gestopt ik moet om 19:00 uur een ctg dan mag ik naar huis en als het vanacht niet komt word ik morgen ochtend ingeleid. Het vruchtwater loopt nog steeds langs mijn benen wat zeer onprettig is terwijl ik dit aan het schrijven ben begint het ook weer lekker te steken wie weet beginnen de weeen weer.zodra ik meer weet horen jullie het. als er meer bezig zijn wil ik ze nog even veel succes wensen.En voor de rest tot straks maar weer groetjes Ellen
Jeetje Punkey, vervelend, dan wordt je al de zoveelste die ingeleidt wordt, april kindjes krijgen we niet cadeau dus.
Goede morgen dames! Al weer lekker druk aan de klets Hier is alles redelijk rustig. De harde buiken zijn er af en toe, maar zit geen ritme in... Kleintje begint nu een beetje wakker te worden. Onze ouders gaan niet op vakantie, ze willen niks missen. Gelukkig, zou het heel vreemd vinden als ze weg gingen. Wij bellen ze pas als die kleine er is. Voor mijn vader is dat het beste Als mijn moeder door heeft dat ik bezig ben heeft hij geen leven vrees ik Ach, liever dat ze zo mee leven dandat het ze niet interesseerd En ook mijn schoonmoeder vindt het allemaal spannender als dat ze doet blijken... Nee, we bevallen lekker samen en als wij tot rust zijn gekomen gaat manlief bellen en zijn ze welkom....oh kan nie wachte
Succes punkey, Ja loeki, je moet zeker je moeder na gaan doen. Had je zus ook zo'n snelle bevalling? Want ze zeggen dat je moet kijken naar een zus, en je weet ongeveer hoe jij zal bevallen.
Ja ze kreeg wel een weeënstorm, dus of ik daar nou op zit te wachten weet ik niet, maar ik wil het ook wel in 3 uurtjes doen hoor.