April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ga even douchen, ik ben zo terug.

2. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ja weeen storm lijkt mer erg zwaar, maar je bent er ook snel vanaf ;)

3. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    ga nog ff wat nuttigs doen ;)

4. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik ga ook nog ff wat doen

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    En toen was iedereen weg :( Bosi ben je er nog?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Net de HA gebelt, urine is helemaal schoon, dus geen blaasontsteking en geen eiwit.

Zal de buikpijn toch met verweken en indalen te maken hebben denk ik.

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ben er weer. Moet ook wat gaan doen, maar heb totaal geen energie.

Fijn dat je urine schoon was loeki. Heb je er nog steeds zo'n last van.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja niet meer zo erg als het begin van de week, maar alleen 's avonds als ik in bed lig hoor, de rest van de dag heb ik nergens last van.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Blij dat het in ieder geval minder wordt.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Punkey, succes met de bevalling, balen dat de weeen niet doorgezet hebben.

Tascha, bij jou dus ook weer afgenomen? Hier ook weer loos alarm. Als je vliezen breken weet je idd meer waar je aan toe bent (dat je iig binnen 72 uur je kindje hebt)

Loeki, fijn dat je urine schoon was. Ik kan aan het einde van de dag pas bellen, maar vanmorgen al bij de HA geweest voor mn injectie en toen hadden ze nog niks binnen en ze dacht dat t waarschijnlijk vanmiddag ook niet meer zou komen.

Wij bellen alleen mn ouders, die moeten immers op mn dochter passen, anders had ik ook niet gebeld als het zou beginnen (mn vader vond dat onzin, nou ik ga toch echt niet iedereen afbellen terwijl ik weeen heb, met de kans dat ze continue bellen of het al geboren is)

11. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeiemiddag iedereen,

punkey succes meid en hoop dat het snel mag gaan.

hier echt een baaldag voel me leeg en lui. ben deze nacht wakker geworden rond 3u30 en ben naar beneden gekomen en gewoon in de zetel gezeten tot mijn ventje opstond om 4u45 om te gaan werken. dus weer niks geslapen....
    ben echt kapot en daar bovenop heb ik een dikke voet die zeer doet heb hem nogthans niet verstoken denk datie over belast is van het gewicht..
    als ik tijdje door stap gaat het wel maar ie komt dan nog dikker :(
    de zwangerschap begint goed door te wegen op alle lichaams delen, rug , voeten...

tascha je bent er geraakt 37 weken, goed zo!

loeki goed dat er geen onsteking is.

het is hier echt zomerweer, zalig wou dat de kleine er al was om te gaan wandelen...

Annabel

12. Ja heerlijk weer he?

Gisteravond weeen gehad om de 5 minuten. Uiteindelijk maar een stukje gaan wandelen buiten (om 12 uur 's avonds) en daarna onder de douche gegaan. En ja hoor, daarna zakte het weer weg. Werd ik vannacht om 3.30 uur weer wakker, tot 7 uur om de 10 minuten en nu weer weg.

Geloof er niet meer in dat het nu wel een keer gaat doorzetten. Pas als m'n vliezen breken of er persweeen zijn :(
    Tascha ik heb nu ook het gevoel of er een vrachtwagen over m'n buik is gereden, zo'n spierpijn!

Ik ga maar eens even lekker buiten wat doen en in het zonnetje een tijdschrift lezen ofzo. Tot later!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier nog bewolkt en fris, maar het zonnetje begint terrein te winnen *8)

Zorra, verevelend als het vandaag niet meer binnenkomt, er wordt wel gewoon post bezorgt hoor.

Annabel, lastig een pijnlijke voet, kan me voorstellen dat je het op deze manier goed zat bent.

14. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    dames weten jullie waarom je het bed links op moet maken? Wij moeten dit nl van de VK las ik en snap niet waarom, misschien weten jullie het!

Ik ga nog ff op stap met manlief, tot straks!

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat bedoel je daar precies mee?

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Annabel het is idd mooi weer om achter de kinderwagen te lopen, maar het word straks hopelijk alleen nog maar mooier, dus we zullen vast nog genoeg kansen krijgen :D

Em, bij jou dus ook lekker aan het "oefenen", vervelend he want je weet zo niet of het nu wel of niet begonnen is. Ergens wel gehoord dat als het na een warme douche wat afneemt het oefenweeen zijn en als het erger word het echte weeen zijn.

17. Niet meer actief

hoi heb even alles gelezen, kom net weer uitbed met enkele telefoontjes tussendoor heb ik toch mooi weer wat geslapen,
    had net wat bruine afscheiding ben benieuwd wat dat dan weer is tntn niet gehad.

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Loeki, de uitslag word vanuit het ziekenhuis gefaxt naar de HA praktijk, maar er zijn afdelingen die niet werken vandaag in het ziekenhuis, vandaar dat het de vraag is of het vandaag wel binnen zal komen.

19. Niet meer actief

Goede morgen dames,

Hier even snel een berichtje van een kersverse mooie super dochter.
    Zaterdag 31 maart braken mijn vliezen om 13.30, dus gelijk naar het zh. Om 17.28 is onze mooie dochter geboren met een ks.

's Avonds is het eel slecht met me gegaan, maar de volgende ochtend ging het beter. En wat je ervoor terugkrijgt is echt onbeschriflojk.

Ons meisje is zo lief. Ze huilt sinds 2 dagen pas een uurtje op een dag.

Hoe gaat het bij jullie allemaal. Sorry voor de schrijffouten, maar ik hang op bed.

Ik zag dat er nog meer bevallen zijn.
    Meiden gefeliciteerd en voor de meiden die nog moeten, ik denk aan jullie.

Ik zal even het lijstje aanpassen.

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dizzy ben je pas misschien getoucheerd? Of seks gehad?
    Of bevalling kan beginnen met bruine afscheiding weet ik niet, eigenlijk niet eerder gehoord.

Deel Deze Pagina