Ze helpen mij altijd bij de vk, anders kom ik dus idd ook niet van het bed af Ja dizzy, niet op fixeren, lijkt me toch erg moeilijk |Mijn vriend ligt links van mij
Ik ben rechts gaan slapen omdat aan die kant van het bed meer ruimte was voor het ledikantje, maar of dat wel/niet goed is voor de kraamzorg, jammer dan, dan maakt mn vriend idd het bed wel op. Dizzy at je in die tijd soms geen vlees dat je b12 zo laag was? Ik weet hoe ziek je kan zijn van b12 tekort, bij mij zelfs aan het begin toen ze diagnose nog niet hadden gesteld zo erg geweest dat ik nauwelijks nog op mn benen kon staan, had geen kracht meer in. Na intensieve injectie kuur ging het toen stukken beter, maar helemaal over is het nooit gegaan helaas. Erg belangrijk dus B12!
JA zorra ik at bijna niks meer behalve boterham met smeerkaas. en dat enkele maanden in het begin vandaar. Maar heb ik nu ruimschoots weer ingehaald eet weer bijna alles.
Da's idd niet echt goed qua eten Dizzy, gelukkig gaat het nu veel beter! Ik ga lekker in de tuin zitten kijken hoe mn vriend er een boom uithaalt
Het is hier nog lang niet warm genoeg om in de tuin te gaan zitten Ik moet boodschappen gaan doen, want de supermarkten zijn vroeg dicht vanavond.
Hebben jullie de berichten over de cruiseschip bij Santorini een beetje gevolgd? Wij zijn daar vorig jaar mei nog geweest, maar goed ook, want ik denk dat ik mijn man nu met geen stok meer op zo'n boot zou krijgen.
Dat is één van de eerste dingen die ik heb gedaan na de bevalling Wat heerlijk dat je er gewoon weer bij kan! Mo, je bent vast al aan het genieten! Wat heerlijk dat Kim thuis is. Je kan nou de hele dag naar je mooie meisje kijken! Tascha, wat vervelend dat het nou nog niet wil doorzetten. Ik hoop voor je dat het niet te lang meer duurt. Missy, wat een mooie buik! Je kan het nou toch echt wel zien Janna, gefeliciteerd met je meisje! Ik hoop dat alles goed gaat Dientje, jou ventje groeit als kool! Heerlijk! Hier gaat het goed. Het bezoek valt reuze mee. Het is goed verdeeld, en gelukkig ook dagen zonder bezoek, zodat we lekker de tijd aan ons zelf hebben. Maandag gaan we voor het eerst een "eind" rijden met Dylan. Dan gaan we naar m'n ouders, en dat is toch wel een uur. Ben benieuwd hoe dat gaat. Vast wel goed, want hij slaapt met 5 minuten al in de auto
begrijp het wel hoor janne toch ne dikke proficiat met jullie meisje. hier blijven de steken komen en gaan af en toe prikken ze goed door. weet niet of het oefenweeen zijn ofwa. weet alleen dat het me uitput en vré naar mijn rug trekt. en als ik wil rondlopen om het te doen minderen doet die voet ambetant amaai wat een dag! Annabel
ZO iedereen lekker in de tuin, Jopie fijn dat je buik je niet meer in de weg zit en je zo'n simpele dingenals nagels knippen weer kan waarderen he, ik kom er nog bij maar handig is anders en heb ook nog het idee dat ze nu harder groeien Ben benieuwd hoe het je gaat op weg met je gezin, romantisch idee vind ik! Ik ga ook even naar buiten even voelen hoe warm het is, onder ons afdak is het al snel lekker hoor! en lekker boterham met aardbeien eten, nee ik krijg vandaag de dag wel plezierig om tot later dan!
hoi meiden, Ben weer terug van het uitstapje, nu ben ik moe Manlief is bezig met project horgordijn Leuk om naar te kijken, leedvermaak Volgens het briefje van de vk moest inderdaad de linkerkant van het bed worden opgemaakt voor de bevalling, als je naar het bed keek. Maar ik slaap dus ook rechts en zie het niet zitten om links te gaan slapen. Dus ik denk dat ik maar lekker eigenwijs ben en gewoon mijn kant van het bed op maak voor de bevalling en als ze het niet zint hebben ze pech Ga ff terug lezen...