nee die van mij niet, te druk op het werk, ook dinsdag kon hij niet vrij nemen. Er is ook een collega steeds ziek, dus helaas, Ik heb dus geluk dat ik links slaap. Ik zou dat ook niet kunnen hoor bambino, ineens aan de andere kant slapen. Annabel: doe rustig aan,
@ Bambino, het zal per VK denk ik verschillen, ik heb helemaal niets gehoord over welke kant van het bed ik op moet maken, sterker nog ik denk dat ze aan de linkerkant bij ons niet eens voldoende ruimte heeft. Ze hebben het maar te doen met de rechter kant hier. @ Tascha, nee, mijn man is niet vrij heeft maar drie dagen dus, dinsdag weer aan het werk tenzij ik in het paasweekend beval @ Jopie, waarom vergeet je mij iedere dag heb ik niets interessants te melden gehad? Ik ben heel benieuwd hoe het met je gezinnetje in de auto gaat. Ik kan nog steeds redelijk mijn teennagels knippen, maar zal wat dat betreft mijn buik ook niet missen straks, mijn steunkousen vind ik echt een ramp iedere dag Net de paasboodschappen gedaan en ik bén me toch moe daarvan. Jeetje alleen al in de rij bij de kassa staan vind ik zwaar en omdat ik onder mijn jas nou niet bepaald een buikje vertoon lijk ik echt wel een oud wijf dat staat te steunen en te kreunen. man achter mijn vroeg zich volgens mij echt af wat mijn probleem was. Ik heb de speciale geboorte uitgave van Ouders van Nu gekocht met een gratis rompertje. Leuk hoor. Belde net mijn man om iets te vragen. Eerste wat hij zenuwachtig zegt 'Zit ze er nog in?' LIEF.
Ik vind teen nagels knippen echt een ramp. Ik ga denk ik vanavond de paas boodschappen doen en dan zal ik ook eens even kijken naar dat boekje. Goeie tip loeki. Mijn mannetje zal vanavond ook even een nieuwe buikfoto maken en dan zal ik die er weer opzetten.
Tascha, winkels zijn wettelijk verplicht om om 19 uur dicht te gaan, dus avondboodschappen zijn niet mogelijk.
Jopie: spannend een uur rijden voor het eerst met dylan. O wat heerlijk, ik heb er toch ook nu wel zin in hoor, bevalling achter de rug, de eerste weken door en dan lekker op pad met de kleine. Zaterdag zijn de winkels toch nog open loeki?
bij ons zijn de winkels net op vrijdag langer open tot 21u of zelf 22u. en goeie vrijdag is een gewone werkdag. hier blijven de harde buiken komen en gaan met pijn in onderrug en constant gevoel om te plassen...dat ventje maar rap thuis is, dan bel ik naar zk en even an ctg zo weten we meer. Annabel
Nou het was juist van de week op het nieuws dat het als achterhaald beschouwd wordt om op goede vrijdag om 19 uur dicht te moeten, maar met de CU in deze regering denk ik niet dat daar ooit iets in zal veranderen anders had ik het ook niet geweten hoor. Onbegrip over winkelsluiting Goede Vrijdag AMSTERDAM - Winkeliers vrezen komende vrijdagavond grote problemen met klanten omdat ze verplicht vroegtijdig hun deuren moeten sluiten. Veel consumenten hebben er geen enkel begrip voor dat winkels op grond van de winkeltijdenwet op Goede Vrijdag vanaf zeven uur 's avonds dicht moeten zijn. Vorig jaar veroorzaakte de verplichte winkelsluiting in de grote steden waar op vrijdag koopavond wordt gehouden een grimmige sfeer onder het winkelend publiek. Sommige winkels moesten zelfs beveiligingsbedrijven inschakelen om hun deuren te kunnen sluiten. Ook werd het winkelpersoneel uitgescholden en agressief bejegend. "Op veel plaatsen was de sfeer toen echt dreigend. Dat was heel vervelend voor het personeel, maar aan de andere kant begrijpen we het onbegrip bij de klant wel", zegt adjunct-directeur Sjoerd Veenstra van de Raad Nederlandse Detailhandel (RND), die af wil van de verplichte winkelsluiting op Goede Vrijdag. " De winkelsluiting is door de tijd achterhaald. Steeds meer mensen kennen de betekenis van Goede Vrijdag niet. Het is ook niet zo gek dat ze verwachten dat de winkels 's avonds zoals altijd open zijn, want de meeste mensen moeten die dag ook zelf gewoon werken."
Nou ja, duidelijk dus. Maar het is toch gewoon een werkdag, Trouwens, ik twijfel ineens aan de jongensnaam die we hebben gekozen. Ik heb net even gekeken en ik heb drie hele leuke namen gezien, Ik zal mijn vriend straks even vragen of we nog gaan ruilen. Erg eigenlijk. Die van een meisje heb ik geen twijfels over.
Over de meisjesnaam hebben wij geen twijfels, maar mocht het onverhoopt toch een zoontje zijn dan hebben we denk ik nog wel even nodig om uit de naam te komen. Nou ja Bosi, beter nu dan na de geboorte toch.
Lastig bosi, maar je kan het er beter nu nog even over hebben dan dat je gaat twijfelen als de kleine geboren is.
Had je net als PRDM om een envelop moeten vragen. Trouwens in de officieële papieren van de 20 weken echo staat het wel hoor, dus je kunt het altijd aan je VK vragen
Ik heb niet de 20 weken echo bij de vk gedaan, maar bij de opleiding van de verloskundigen toen. Volgens mij staat er verder niks over een geslacht. Ja een enveloppe was wel leuk geweest, We hebben nu een vrij gewone naam voor een jongen. Voor een meisje een italiaanse. Nu wil ik misschien toch ook voor de jongen een italiaanse. Wel eentje die in nederland goed uit te spreken is en bij een voornamelijk blond kindje past ( ook voor de achternaam) Die heb ik dus gevonden. Nou ja, ik leg het straks even voor.