Morgen hebben we een verhuising en daarna een verjaardag. Zondagavond eten bij een oom van mijn man en maandag denk ik een lekker dagje samen. weet je waar ik zin in heb. Om te barbequen. Komt door het weer denk ik. Ga jij nog wat leuks doen?
Zondag komen mijn schoonouders en gaan we gourmetten, dacht ook even over een BBQ maar vond dat nog wat te optimistisch, maar las op de site van het KNMI dat het na het weekend zelfs nog warmer gaat worden met temp. boven de 20 graden. IK WIL UIT DIE POSITIEBROEKEN Verder eigenlijk geen plannen.
Ja vind ik ook hoor, heb haar in tijden niet zo positief gevonden. Ja het weer doet iedereen goed denk ik.
Ach ze komt vast zeer binnenkort weer terug alleen wat ze zelf ook zegt eerst even met de mods overleggen
hey, ik ben er nog hoor en nog niet bevallen. Lekker een half uurtje buiten gewandeld en daarna in de tuin gezeten. Het is inderdaad weer voor een BBQ! Hebben jullie trouwens ook dat je je minder goed kan concentreren op lange verhalen van andere mensen (o.a. vriendinnen)? Ik merk dat ik echt moeite heb om m'n gedachten bij een verhaal te houden als we bijvoorbeeld langer aan het bellen zijn. Echt schandalig Mannetje komt zo naar huis, dus lekker lang weekend vieren, hopelijk met kleine..... morgen is D-day en dan kom ik ook in de +.....dagen. Raar hoor, zag ineens dat ik ook bijna bovenaan het lijstje ben beland.
tof om te lezen dat het goed gaat met meliske. hier is ventje op de terug weg en zodra ie thuis is gaan we naar zk naar de monitor harde buiken blijven en moet constant naa toilet en dan zijn het een paar druppels. voet blijft ook steken zo kan ik die ook tonen. k laat wel iets weten als ik terug ben. Annabel