Annabel: succes in het ziekenhuis, ben benieuwd of het nu begonnen is. Loeki: Goed om te lezen dat het weer wat beter gaat met Meliske. Em: Vind ik ook moeilijk hoor om een lang gesprek te blijven volgen, hoort bij de zw. schap dus straks zal het vast weer beter gaan. Tascha: Hoe is het bij jou? Nog steeds weeen of afgezakt?
Hoi Zorra, Hier gaat het wel hoor. Wel wat last van harde buiken, maar dat mag in dit stadium. Hoe is het met jou. Had jij nou al de uitslag van het onderzoek gehad?
Sorry Niet persoonlijk bedoeld, maar het kost echt heel veel moeite om jullie bij te houden en alles te lezen. Zal er voortaan beter op letten. (Ga nou dus even verder met lezen )
Tascha: heel erg maar ik ben dus vergeten te bellen naar de HA Maar de kans dat ze de uitslag vandaag hadden was wel heel klein, vanmorgen was het nog niet binnen en het lab in het ziekenhuis en veel artsen waren vandaag vrij. Volgende week maar bellen. Maar je weeen zijn dus weg en niet meer regelmatig? Hier wel veel harde buiken, maar de echte pijnlijke niet meer gehad.
Haha Jopie ja je moet wel opletten dat je niemand vergeet hier! Ik zit alweer in de joggingbroek lekker los ipv ongemakkelijke positiebroek. Nou mijn man weet dus nu nog niet zeker of hij kan blijven op zijn werk want vandaag werd bekend dat er nog eens 50% afgeslankt moet worden en dat betekent concreet dat hij dus weer 50% kans heeft weg te moeten,m aar we hebben besloten het er verder niet over te hebben voor het zelfde geld kan hij weer blijven en ze hebben niet bekend gemaakt wanneer dit ingezet werd Mei of juni we zien wel. leuk bedrijf gaan zo fijn met mensen om enfin nu lekker 3 dagen samen vrij en als ik beval heeft hij lekker 5 dagen aaneenvrij, dus ik ga ervoor!
haha, Jopie het geeft niet hoor, neem je niets kwalijk of zo, maar het viel me gisteren en vandaag gewoon op. Zorra, vergeten te bellen [-X
Zorra zouden ze jouw niet bellen denk je als het ernstig zou zijn voor de komst van de baby. anders mocht je bevallen dan maar weekendje kolven he
Annabel, succes! Loeki, ik had ook nog geen enveloppen hoor. Ik heb m'n ouders op pad gestuurd, omdat m'n pa de kaartjes gemaakt heeft. Pa dacht de enveloppen even te printen, maar dat wou niet, dus was moeders de l*l om te schrijven Maar idd het is handiger als je het al klaar hebt. Eet smakelijk! Fijn dat Meliske zo positief blijft. Ik hoop dat ze gauw weer terug is. Hier een druk weekend voor de boeg. Morgen krijgen we visite. Zondag een paasbrunch bij m'n zwager en schoonzus. Maandag dus naar m'n ouders en 's avonds een bbq bij mijn zus. (Loeki, wij hebben de 1e bbq van het jaar afgelopen zondag al gehouden )
Jeetje Missy, wat een vervelende situatie, vanavond je mannetje maar even verleiden wie weet heeft hij dan lekker lang vrij.
Hmm zorra, ik was ook wel benieuwd naar de uitslag. Nog even spannend dus. Harley is ook al bevallen van een meid. Zou ik dan toch ook...... Ik ga straks een lekkere kip eten. Met spagetti ( knoflook, olie en peterselie) en een salade van tomaat en komkommer. =P~ Ik heb zo'n honger. Vanmiddag niks meer gegeten, dus dan mag het ook wel. Jopie heb je nog leuke foto's van je kleintje?
Oh, ik heb vandaag de foto's gekregen die m'n vader heeft gemaakt van Dylan. Jammer genoeg is het album hier niet groot genoeg, want er zit een hele serie bij met gekke bekken. Echt geweldig!
Missy, wat vervelend toch, maar idd warm water verlicht de pijn. Moet ff eten, dus de foto's komen later.