ja goed idee bewaar ik nog even voor later op de avond. misschien gaat er hier nog wel wat gebeuren het schijnt toch zo te werken dat als je man in de buurt is datje beter ontspant en dan makkelijker je overgeeft aan de situatie. ach ja zolang ik nog kan computeren valt het allemaal reuze mee!
ik ben nu al blij dat ik niet zoals Tascha zo lan gal voorweeen heb gehad, ik vind die paar die ik tnt heb gehad al vermoeiend en ergerlijk omdat het niets opleverde. Kun je nagaan als je al weken zoals sommigen hier er lans van hebt. ladies ik heb respect voor jullie, moest ik toch even kwijt!
wie IK : : nee, ik ben nog niet een stipje van jouw schaduw, maar wel beetje verslaafd aan dit forum, gewoon te gezellig en te nieuwsgierig naar jullie
Ja, kan me niets voorstellen bij weken lang weeën totnu toe nog niets gehad dat ik als wee kan benoemen, wel genoeg andere pijntjes, maar geen weeën.
Bosi kook je via overlevering of uit een kookboek italiaans, vaak zit het hem in de details via familie he, lijkt me lekker kip met spagetti.
Ja en ik zit zelfs in maand 10, 40 weken is 9 maanden en 1 week en ik zit dus in maand 9,5 in ergste geval nog 1,5 week dus bijna 10 maanden, lijk wel een olifant
Ach wel nee, wij hebben nog steeds een heel bescheiden buikje. Wel opvallend dat de 'kleine buikjes' van jou, Em77 en misschien van mij overtijd gaan.
Van mij voeten heb ik helemaal geen last, maar komt misschien ook omdat ik al maanden steunkousen draag, zijn ook vochtafdrijvend.
Ja zorra prachtig is dat he, ik draag nu de crocs schoenen en daardoor zie je het niet zo omdat die schoenen breed zijn. lekker bedrog. Jopie dat is wel een geruststelling plas je dat vocht dan ineens allemaal uit ofzo?
Ja loeki zou dat komen omdat de kleine zo compact zit dat we langer dragen ofzo, minder ruimte om zich af te zetten? geen idee dus