April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Eet smakelijk Jopie.

2. Niet meer actief

ja goed idee bewaar ik nog even voor later op de avond. misschien gaat er hier nog wel wat gebeuren het schijnt toch zo te werken dat als je man in de buurt is datje beter ontspant en dan makkelijker je overgeeft aan de situatie.
    ach ja zolang ik nog kan computeren valt het allemaal reuze mee! :D

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Junky :)

4. Niet meer actief

ik ben nu al blij dat ik niet zoals Tascha zo lan gal voorweeen heb gehad, ik vind die paar die ik tnt heb gehad al vermoeiend en ergerlijk omdat het niets opleverde. Kun je nagaan als je al weken zoals sommigen hier er lans van hebt. ladies ik heb respect voor jullie, moest ik toch even kwijt!

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dankje dizzy, nou ik ga eten en dan lekker bankhangen. Ik spreek jullie morgen.

6. Niet meer actief

:) :) :) :) wie IK :(: :(: nee, ik ben nog niet een stipje van jouw schaduw, maar wel beetje verslaafd aan dit forum, gewoon te gezellig en te nieuwsgierig naar jullie ;)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, kan me niets voorstellen bij weken lang weeën totnu toe nog niets gehad dat ik als wee kan benoemen, wel genoeg andere pijntjes, maar geen weeën.

8. Niet meer actief

Bosi kook je via overlevering of uit een kookboek italiaans, vaak zit het hem in de details via familie he, lijkt me lekker kip met spagetti.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach Missy wij hebben ons portie ongemakken gewoon over de 9 maanden uitgesmeert.

10. Niet meer actief

Ja en ik zit zelfs in maand 10, 40 weken is 9 maanden en 1 week en ik zit dus in maand 9,5 in ergste geval nog 1,5 week dus bijna 10 maanden, lijk wel een olifant :D

11. Niet meer actief

Mijn voeten en onderbenen beginnen trouwens langzaam mn in de avond op olifanten pootjes te lijken.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach wel nee, wij hebben nog steeds een heel bescheiden buikje. Wel opvallend dat de 'kleine buikjes' van jou, Em77 en misschien van mij overtijd gaan.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat is na de bevalling zo weer weg, als dat een troost is.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Van mij voeten heb ik helemaal geen last, maar komt misschien ook omdat ik al maanden steunkousen draag, zijn ook vochtafdrijvend.

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hier ook olifantenvoeten Dizzy, alleen bij mij de hele dag, staat heel mooi :)

16. Niet meer actief

Ja zorra prachtig is dat he, ik draag nu de crocs schoenen en daardoor zie je het niet zo omdat die schoenen breed zijn. lekker bedrog.

Jopie dat is wel een geruststelling plas je dat vocht dan ineens allemaal uit ofzo?

17. Niet meer actief

Ja loeki zou dat komen omdat de kleine zo compact zit dat we langer dragen ofzo, minder ruimte om zich af te zetten? geen idee dus :rolleyes:

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Missy, Niet helemaal ineens, maar de volgende dag ben je echt weer een stuk minder olifant!

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Las in Ouders van Nu idd dat je het meeste vocht in je kraambed verliest door plassen en zweten.

20. Niet meer actief

fijn voor de foto's even eendagje wachten met portretten nemen, zie je dr wat beter uit dus hahaha :D

Deel Deze Pagina