nou ik zweet nu al best wel eerder bijna niet en nu als ik wat doe merk ik het wel. en in bed (op dat zeiltje)
Bo: Ik zit met smart te wachten op jouw pb'tje Missy: Op zich kan ik wel zien hoe het kaartje er van binnen uit komt te zien, ze hebben het lettertype en de kleur gebruikt die we hadden uitgezocht. Maar nu zit ik dus met de handen in het haar over die tekst wat er niet oppast. Loeki: Gelukkig ben je niet meer misselijk. Ik hoop trouwens niet dat ik ver over tijd ga lopen, want dan zit ik halverwege mei En van mensen die beledigd zijn als het niet gaat zoals hun willen moet je je niets aantrekken. Jullie alleen bepalen wie er wanneer gebeld wordt als het zover is. Dus geen BO... Had jij nou ook net als ik, van die 'messteken' onderin? Want dat heb ik namelijk ook, en meestal als ik in bed lig. Loesje: Als je dalijk echte weeen gaat krijgen, herken je ze wel denk ik Nog even volhouden, voor je het weet is het zover. Tascha: Gefeliciteerd met je 37 weken! Jammer dat je niet meer goed hebt geslapen. Ik sta ook 's morgens op met een vermoeid, pijnlijk en stijf gevoel, vooral in mijn schaambeen. Punkey: Ik hoop voor je dat de weeen snel weer terug komen, en dat je lekker zelf kunt gaan bevallen. Succes in ieder geval! Em77: Vervelend als het zo rommelt en het niet doorzet. Ik kan trouwens ook nergens mijn gedachten bij houden. Als iemand wat zit te vertellen, krijg ik de helft niet mee Janne: Nogmaals gefeliciteerd met jullie dochtertje! Jopie: Wat heerlijk dat jullie zo kunnen genieten van deze tijd, en het bezoek lekker gedoseerd krijgen. Zorra: Nu maak je het wel spannend he, nog een weekend wachten voordat je de uitslag weet. Vandaag kregen we telefoon van de neef van mijn vriend: Die hebben vandaag een zoontje gekregen! Afgelopen zondag zijn we nog op bezoek geweest, en was er nog niets dat erop wees dat die kleine spoedig zou komen. Zij was 5 of 7 april officeel uitgerekend, ik weet het even niet meer. Niet ingeleid, alles is vanzelf gegaan. Zo zie je maar weer, er zijn toch nog aprillertjes die vanzelf komen Wat fijn om te lezen dat het wat beter gaat met Meliske. Ik hoop dat ze snel weer terug komt. Ik heb trouwens ook van die olifantenpootjes, en die linker is nog erger dan de rechter.... Gisteren heb ik een po gehaald bij de thuiszorgwinkel, en dat is nu helemaal handig omdat we geen toilet boven hebben. Hoef ik niet meer 's nachts naar beneden. En voor de rest is het hier rustig.
Nou Jopie 10 kilo eraf in 2 weken vind ik al heel wat hoor. goede tip ga zo een handdoek ertussen leggen. Ik heb ook gedacht over laken van ikea maar dan moest ik weer met auto weg en daar had ik geen zin in en ik dacht steeds morgen ben ik toch bevallen, ennu denk ik die paar dagen ach die zweet ik dan maar wat, heb trouwens nog nooit zo'n gave huid gehad als nu.
Ja Sandra, heb idd ook van die steken, nu al een paar dagen wat minder gelukkig, maar er is geen pijl op te trekken.
Missy, had ik maar een gave huid... Sinds een paar dagen beginnen er weer puistjes te groeien in mijn gezicht, en ik zit al weken onder de uitslag...
Missy: Wij zijn er ook samen aan bezig om de tekst aan te passen Loeki: Die steken komen bij mij opzetten als ik op mijn linkerzij lig. Ik weet ook niet wat het is, want bij de controle lag die kleine nog helemaal vrij.... Afwachten maar, vanacht heb ik er trouwens geen last van gehad. En die puisten had ik in het begin van de zwangerschap tot een maand of 2 geleden ook (of zelfs nog wat korter), toen waren ze ineens weg. En nu komen ze weer Rare dingen die hormonen.....
Sandra, kun je het probleem met het kaartje nog eens uitleggen, want vormgeven zou mijn vak moeten zijn, misschien kan ik helpen. Wij gebruiken ook gewoon de achterkant van het kaartje voor de tekst.
Sandra, die hormonen zijn geen pijl op te trekken hè. Ja ik kan die steken ook neit verklaren en ook de pijn in mijn onderbuik dus niet. Het is geen BO en alleen de acu gaf me nog een mogelijkheid die ik plausible acht, namelijk dat het verweken van mijn bekken mijn pezen weer geirriteerd heeft.