April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Loeki, het probleem is alsvolgt:
    We hebben een kaartje maat 10 bij 10, met 2 binnenzijdes. De voorkant is al bedrukt, nu wilden we op de bovenbinnenzijde een gedicht, en op de benedenbinnenzijde de 'gegevens'.
    De 'gegevens' passen er niet op, was teveel tekst zeiden ze, dus hadden ze bij de proefdruk het laatste stukje tekst met het telefoonnummer onder het gedicht gezet op de bovenzijde. En dat wil ik dus niet. Omdat daar wordt verklapt of het een jongen of een meisje is.
    En het lettertype kunnen ze niet kleiner maken, omdat het anders onleesbaar wordt. Dus ik moet of tekst weglaten, of dat stukje tekst onder het gedicht (wat ik dus absoluut niet leuk vind) of ik moet een ander lettertype kiezen....
    Volg je het nog een beetje :)

2. Niet meer actief

Nou sandra mijn huid is normaal niet zo fijn maar nu in de zwangerschap is het beter dan zeker 10 jaar. ik verbaas me er ook over dat mijn buik zo glad is, geen vlekje streepje of wat erop. gelukkig trouwens toch nog wat positief in deze zwangerschap naast alle klachtjes enzo

3. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Op mijn buik heb ik ook nergens last van Missy, in de zin van striae ofzo. Wel kun je alle aderen zien zitten, ziet er wel wazig uit :D

Maar ik heb ook een soort van bultjes op mijn onderbenen (nee, ze zijn niet meer geschoren de laatste tijd) en bultjes rond mijn ellebogen. Mij lijkt dat die komen doordat ik op mijn zij moet slapen wat ik nooit heb gedaan.

4. Niet meer actief

zou dat niet door de warmte kunnen ik heb het nu veel warmer dan voorheen en dat zeiltje zweet zo.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Idd vanuit huis geleerd. Mijn vader was een goede kok. Mijn moeder heeft het daarna aan ons geleerd.

Jopie: ik kan niet wachten op foto's, ben ik gek op.

Sandra: ik heb ook uitslag. Bij mijn borsten vooral en striae op mijn benen, :( net als mijn moeder.

En ik krijg ineens meer moedervlekken.

6. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Het zou best kunnen, maar ook toen het nog koud was had ik die bulten al. En een zeiltje heb ik nog niet in bed liggen, moet ik toch maar eens gaan doen trouwens :oops:
    Ik ben er zoiezo niet op vooruit gegaan tijdens de zwangerschap: in de eerste helft veel pukkels, haaruitval (had nog maar een dun bosje over) etc etc.

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Meiden, ik ga ervan tussen. Lekker in bad met mijn mannen!

De foto´s wil niet, dus dat probeer ik een andere keer nog weer.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb woensdags het zeiltje op bed gelegd en was donderdag bevallen.....

9. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Jopie, ik kijk uit naar je foto's

Geniet lekker van je badje en je mannetjes!

10. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Zou ik het dan nog maar even uitstellen :p

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oké was even met Missy bezig en mis al weer heel veel merk ik.

Sandra kun je verschillende lettergrootes op het kaartje gebruiken of gaat alles in één maat, anders kun je wellicht jullie adresgegevens iets kleiner afdrukken waardoor het misschien wel past zoals je het wil.

12. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Loeki wel bij de les blijven he ;)

Helaas zijn de letters al best klein nu, als we ze nog kleiner maken dan zal het moeilijker zijn om het te kunnen lezen. We kunnen verschillende groottes gebruiken, maar dat heeft dus geen zin. De namen worden zoiezo iets groter afgedrukt dan de rest.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha Sandra hoelang is dat gedichtje joh een kaartje van 10x10 is idd niet zo heel groot, maar er moet toch wel voldoende op kunnen.

Welke lettergroote gebruik je nu?

14. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik zou echt niet weten wat voor lettergrootte dat het is, want het is namelijk ook een lettertype wat ik niet in word heb staan.
    Maar het gedicht past er wel op, op 1 zijde, dat zijn 6 regeltjes in totaal
    De rest, dus de namen, geboortegegevens, onze namen, adres en uitnodigingstekstje met telefoonummer passen niet op 1 zijde. En juist bij dat uitnodigingstekstje staat het geslacht, het kaartje is namelijk in de kleine zijn woorden geschreven.

15. Jopie: ga maar lekker genieten van die mannen van je. Wat een schattige foto in die tummy tub!

Sandra: die aders op buik (en borsten) heb ik ook. Vooral als ik uit bad kom lijk ik de wegenkaart van Frankrijk wel :)

Loeki/Dizzy: tsja de VK had eigenlijk niet gedacht dat die kleine zo lang zou blijven zitten vanwege plaatsgebrek, maar blijkbaar vindt ze het prima zo. Ik voel haar ook bijna continu bewegen, dus zo krap heeft ze het blijkbaar niet. Waar de rest zit is mij een raadsel :confused:
    Ben ook sinds 3 wk weer aan het afvallen ipv aankomen, dus volgens mij groeit ze gewoon niet meer zoveel. Wij doen gewoon nog even 2 weekjes extra met z'n 3-en als compensatie voor de rest ;)
    Toch blijf ik stiekem hopen op een paaskindje hoor.....

Annabel; hoop dat alles weer goed was aan de monitor.

16. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Haha de wegenkaart van Frankrijk! Ik ga eens kijken of ik in mijn buik een patroon kan vinden ;)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Em herken mezelf helemaal in je verhaal.

Kun je de achterkant niet gebruiken Sandra? Wij hebben ons adres achterop het kaartje geprint.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik schreef 2 weken geleden geloof ik al dat mijn buik op een wegenkaart lijkt, alleen kan TomTom er niet zo veel mee :p

19. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik zal eens gaan kijken Loeki, hoe dat eruit ziet dan. Met de tekst achterop.

En tomtom kent die wegen zeker niet ;) Moet nog software voor gemaakt worden haha

Ik ga gtst kijken, mijn vriend gaat ff achter de laptop.

TOt vanavond, of anders tot morgen!

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Succes met het kaartje Sandra

Missy, bedankt, nu blijft Jaap de rest van het weekend over die hele leuke laptop zeuren :p

Deel Deze Pagina