April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Tja wat zal ik zeggen, sorry :oops: :oops:
    maar jullie hebben toch een laptop

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ja eentje ;) en die is van mij

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai dames
    Vandaag weer een wandeling gemaakt met de kleine en de hond t was weer gezellig!

Sandra Wel goed kijken of je het wel leuk vind he het moet natuurlijk wel helemaal naar jullie smaak zijn.

Punkey Wat spannend ik hoop dat het doorzet!

Loesje Ik hoop dan dat je pendel deze keer niet gelijk heeft en dat je je kindje al sneller in je armen hebt!

Tascha Gefeliciteerd met het behalen van de 37 weken!

Loeki Ik wilde dat ook niet dat mn schoonouders al gebeld werden als het ging beginnen maar me vriend heeft het toch gedaan ik moest overgeplaats worden naar een ander ziekenhuis zijn ze ook daarnaartoe gekomen.
    In de wachtkamer waren dus mn moeder mn zusje zijn moeder, vader zus,zusje,broertje en de vriend van zn zusje :(
    Thyron werd ook meteen in de couveuse gelegd toen ik net bevallen was en toen wilde zn vader en moeder al gaan kijken met mn vriend terwijl ik hem amper had gezien.
    Ze waren daarna beledigd toen ik zei dat ik hem eerst zelf even wilde zien.

Janne Fijn dat het goed gaat, wel jammer dat we geen naam mogen weten.

Jopie Ik ben benieuwd hoe dat gaat voor het eerst lang in de auto met dylan.

Annabel Rustig aan meid.

Bosi Wel snel nadenken he want straks moet je morgen al bevallen.

Dizzy Spannend hoor hopelijk is het een begin!

Zorra wat vervelend dat je weer een weekend moet wachten op de uitslag.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou zeg Dientje, ik geloof niet dat mijn schoonmoeder dat hoeft te proberen, ik zou haar wat aandoen geloof ik. Nee hoor ik wil er niemand bij hebben.

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook naar het ZH gegaan ben toen ik hoorde dat mijn zusje ingeleidt werd, maar toen ik daar met mijn man kwam was de kleine al geboren en waren alleen mijn moeder en mijn man en ik er.

5. Niet meer actief

he ik ga stoppen en op de bank hangen, mijn buik protesteert vanhet op de rechte stoel zitten.

Dientje ik denk dat het hier weer loos alarm was, behalve veel steken omdat de kleine blijkbaar niet lekker ligt is er nu weer niks.
    we wachten het gewoon weer af.

allemaal fijne verdere avond en tot morgen !

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik dacht dat je allang weg was Missy, fijne avond.

7. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,

terug van het ziekenhuis. Op de ctg was duidelijk te zien dat er enige activiteit is in mijn buik maar zolang die niet pijnlijk zijn of doorzetten kan het geen kwaad, baby heeft dus helemaal geen plaats meer en daardoor heb ik zo weinig bewegingen. maar moet het toch wel zeker 5 keer op een dag voelen als is het maar duwen.
    Heb nog steeds goeie vinger ontsluiting. Gisteren waarschijnlijk slijmprop verloren aan de hand van mijn beschrijving maar het is afwachten nu. Ik mag altijd terug gaan.
    Als mijn voet morgen nog dik staat best even angs de ha zei de gyn want indien het vocht is zo ik het aan beiden voeten moeten hebben.
    kga hem nu terug afspannen met zalfje erop en dan morgen zien.
    En dus ivm bevalling afwachten zeker zoals iedereen. want zolang er niet meer onsluiting komt of vliezen breken kunnen ze niet veel doen nu.

ziezo das mijn avond verhaal.
    iedereen bedankt voor de zorgen.

dizzy geniet maar van de luie avond en wie weet ...

punkey hopelijk heb jij meer succes

zorra indien het geen goed nieuws was zouden ze wel gebeld hebben zeker?

loeki ook wij gaan maar bellen als de baby er éénmaal is, al dat gemoei heb ik niet nodig.

Annabel

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Annabel dan zit je weer met ons in de wachtkamer hè. Gelukkig alles goed met beeb.

9. Niet meer actief

Harley, van harte gefeliciteerd met je dochter!
    En ga nu maar lekker genieten, t is je gegund...

Meiden, t is moeilijk bij te houden hoor! Sorry dat ik niet alles teruglees!

Annabel, jammer dat t niet begonnen is...

Dientje, lekker hoor! Kan ook niet wachten tot ik kan wandelen met de kleine...

Punkey, hoop dat t doorzet.

Zorra, jammer dat je tot na de pasen moet wachten....

Loeki, heb je al uitslag of je blaasontsteking hebt?

Tascha, gefeliciteerd met je 37 weken!

Nou, Kim is thuis hoor! Heerlijk...
    Alles was goed en om 10 uur vanmorgen zaten we al in de auto terug naar huis met mn kleine meisje.
    En o wat is ze toch lief...
    Ben zo blij dat ze er is, t is net alsof ze opnieuw geboren is vandaag!

10. Niet meer actief

PC stond toch nog aan :oops: evengelezen annabel sterkte he.

nu ben ik echt offline.

11. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    yep loeki weer in de wachtkamer maar ben toch altijd blij als ik in zk het hartje hoor kloppen dat is gerust stellend.

Alle kga nu ook nog wat tv zien en dan gaan slapen, allé slapen...

tot morgen

Annabel

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heerlijk dat ze thuis is Mo. Wat zal jij lekker gaan genieten met de paasdagen.

Nee, ik het geen blaasontsteking, dus het zullen wel weer mijn pezen zijn die zo zeer doen. VK had er ook geen verklaring voor.

Ik kruip zo heerlijk mijn bedje in, ben heel moe van het niets doen vandaag. Kruip lekker tegen mijn ventje aan en dan is het weer weekend \:D/

Hoorde dat bij het Bronovo ZH de dranghekken geplaatst zijn, zou Maxima dan toch haar paaskindje gaan krijgen :p

13. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Hoi hoi allemaal!

Heel stilletjes volg ik jullie en de gesprekken maar heb geen tijd om te reageren...
    Hier alles goed, vandaag VK, nog steeds niet ingedaald maar verder alles OK!
    Slaap lekker allemaal tot gauw~!
    Messie

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    goedenacht meiden,

Hier om 04.00 uur weer wakker. Moest plassen en kon daarna niet meer slapen, dus ik ben er maar uitgegaan. Probeer vanmiddag wel weer even te slapen. Ik hou mijzelf gewoon wakker met het draaien en woelen en noem het allemaal maar op. Wordt er zo moe van :)

Maxima is nog niet bevallen hoor, helaas. Wie weet wel als jullie wakker worden, we zullen zien. Als ze dranghekken hebben geplaatst, zou je toch denken dat het niet lang meer gaat duren.

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nou meiden. heb net min keuken gesopt en ga nju naar de verhuizing. Tot vanavond en anders tot morgen. Prettige dag allemaal.

16. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeiemorgen,

amaai tascha vroege vogel! ik blijf toch gewoon in mijn bedje liggen al kan ik niet meer slapen, ben deze week éénmaal beneden geweest en voel me dan zo verlroen. maar chapeau voor u al gesopt! :)

hier de gewone nacht gehad nog steeds last van de harde buiken en kom er gewoon zot van dak de kleine niet voel en dan mag je u niet ongerust gaan maken :( ! kan moeilijk terug naar zk gaan.

kga straks eerst naar ha met voet en dan zien we wel.

Annabel

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Annabel, kan me voorstellen dat het niet voelen van de kleine je ongerust maakt, ik vond het daardoor ook wel fijn om in het zkh. te liggen toen ik de kleine weinig voelde, dan zag je iig op de CTG dat het hartje klopte. Veel succes straks bij de HA met je voet, mijn ene voet is dikker door de vocht dan mn andere dus misschien is het bij jou ook wel vocht?
    Mn HA belt nooit als hij een bloeduitslag of foto heeft, ook niet als deze niet goed is :( Ik wil graag een andere HA maar er zijn hier wachtlijsten en dan kan je nog niet je HA uitkiezen die je wil.

Mo, heerlijk dat Kim thuis is, het echte genieten kan beginnen!

Tascha, doe je rustig aan vandaag ;)
    Ik denk dat Maxima morgen weer ingeleid gaat worden, vorige 2 ook op zondag dus deze zal het wss. ook wel weer worden. Wat denken jullie dat ze krijgt?

Messie, goed om te horen dat alles weer goed was bij de VK.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jeetje Tascha, korte nacht geweest.

Messie, lees maar lekker mee hoor, als je iets te melden hebt horen we het wel. Fijn dat alles bij de VK goed was.

Succes bij de HA Annabel.

Hier heerlijk geslapen, tot de buren besloten om 7.15 uur hun keffertje buiten te zetten. Ongelovelijk, als je hond niet stil wil zijn zet je dat beest toch niet in de tuin :evil: om iets over zevenen op zaterdagochtend. Het diertje heeft ruim een uur staan blaffen in hun achtertuin. Dit was niet bepaald bevordelijk voormijn man zijn ochtendhumeur. Kan me daar zo kwaad om maken, zelfde buren vonden het ook iedere keer nodig om hun kleine in de tuin te zetten als die te veel huilde, oké huilbaby's zijn niet leuk, maar om dat kind dan maar in de tuin te zetten als papa en mama er niet meer tegen kunnen :evil: en nu doen ze hetzelfde met de hond. Oké ben dus niet al te vrolijk opgestaan en ik had nog wel zoooooo lekker geslapen.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik denk dat we morgen een 3e prinsesje krijgen

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja lekker is dat zulke buren. Waarschijnlijk moest hondje plassen en hadden ze geen zin om ém uit te laten, en dat beestje wil gewoon lekker binnen bij de roedel zijn. Wij hebben hier in de straat helemaal geen honden, wel aardig wat katten.

Ik had de hele zw. schap van Maxima het idee dat het weer een meisje zou worden, maar ga nu wel twijfelen, maar ik denk toch idd ook een 3e prinsesje.

Deel Deze Pagina