Iedereen vandaag de hort op, of is iedereen aan het bevallen? Voel me weer niet zo lekker vandaag, veel maagzuur en zo en alles dat ik eet valt verkeerd ale:
ik kom maar heel eventjes tussendoor want ik doodmoe.......Mijn verhaal volgt nog zo snel als mogelijk, sorry....Ik heb wel wat foto's geplaatst, niet het mooie eraf kijken he! groetjes doeggggggg oja bedankt voor de lieve berichtjes en diegene die ook bevallen zijn gefeliciteerd en voor de rest suc6 nog met de laatste loodjes
amaai wat een mooi schatje, als je dat ziet é dan ....och jullie weten wel... ja het is weekend e loeki en dan is het hier meestal wel rustig, heb net voor ik in bad ging 5 minuten in de springtouw van mijn dochter gesprongen niet zo gemakkelijk met dikke buik. maar badje heeft wel deugd gedaan. Annabel
Hoi Meiden alles goed. ik heb niet zoveel tijd meer. maar wat is er met Harley? hoe weten we dat ze een dochter heeft? Haar llatste berichtje was nl 3 april. Ik ga nu snel eten en naar mijn meisje toe.
PRDM, wat een scheetje! Wees daar maar flink trots op hoor! Janne, Harley heeft volgens mij Loeki een geboortekaartje gestuurd... Loeki, balen dat je je niet zo lekker voelt! Hopelijk knap je snel op! Hier alles oke, druk met die kleine, dus niet meer zoveel tijd om hier te komen... De kraamvisite is ook losgebarsten, leuk hoor! Krijgen alleen allemaal kleertjes, heeeeel veel. hahaha en daar barstten we juist van!
hallo prdm en mama mo wat een mooie foto's zeg! met mij gaat alles erg goed, ben wel erg moe, maar dat hoort erbij he. de hechtingen zijn er vandaag uitgehaald, was erg pijnlijk! de kleine drinkt nu goed aan de borst maar heeft af en toe haar kuren. dan wil ze ineens de borst niet en begint keihard te krijsen... echt zielig. weet nog niet zo goed wat ik er mee aan moet. misschien gewoon een huil uurtje? zijn er verder nog bijzonderheden hier, heb niet veel tijd om terug te lezen, de dagen gaan zo snel. hoe gaat t met meliske? cilia
Cilia, bij mij zijn ook de hechtingen eruit gehaald vandaag! Deed idd pijn, inwendig heeft ze dan ook laten zitten. (vloei jij nu ook weer zo?) En kim doet ook moeilijk, bij mij omdat ze de rust niet pakt... Kolf jij ook? Ik geef d'r dan een flesje gekolfde melk, maar Kim is dit gewend van het ZH dus die kan allebei...
Hoi Cilia, ik heb nog geen ervaring met baby's dus ik weet niet of dat huilen gewoon een huiluurtje is Met Meliske gaat het goed, ze wil eerst even met de mods overleggen voor ze hier terug komt.
hey meiden, even een snel berichtje van mij. Vanavond zijn waarschijnlijk mijn vliezen gebroken. Het is nu dus echt spannend. Mijn moeder komt naar rotterdam, dus died zal jullie wel op de hoogte houden. Ik moet plat omdat die kleine nogv niet is ingedaald. ik hoop jullie pas weer te spreken als die kleine geboren is.
Bijgewerkt op 7/4 om 19:25 uur zwanger 01.Eef25 (25)J 04 april ?? ste kindje BM ?? cm( ?? )gew +?? (??) inged. bijz= vliezen gebroken 4-4 ingeleidt 02.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 37 cm( 40+1)gew7 (40+1 inged. bijz=thuis bevallen, 12/4 strippen 03.Em77 (29)M 07 april 1e kindje BM rib (39+3) gew +7kg(39+3) CVIBI bijz= thuisbevalling 04.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +7,0 kg (37) hoofdlig. bijz= ingedaald 05.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 3/4 NX (38+5) gew +13 kg (38+5) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling 06.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig bijz= 07.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 33 cm (38+4) gew +12,8 kg (38+4) volledig ingedaald ? bijz=thuisbevalling 08.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz= 09.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling 10.Natanya26 (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (37+2) gew +13,2 kg (37+2) hoofdlig bijz= Hoofdje zit erg laag,baby ongeveer 2300 gr. 11.Bambino (27)S 22 april 1e kindjeBM 34 cm, 3/4 NX (37 +2) gew +15kg (37) hoodfligging, volledig ingedaald bijz= weinig vruchtwater, thuisbevalling 12.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz= 13.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 37cm (36+1) gew +4.8 kg (-200gr) ?lig. hoofdlig bijz= 1 cm opening 14.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 34cm (37+2) gew 19 kg (37) ingedaald, nog niet vast bijz= thuis bevallen 15.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 32cm (36+1) gew +9 kg (36+1) hoofdlig.ingedaald/niet vast bijz= thuis bevallen 16.Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 34 cm (37+1) gew +11,8 kg (37+1) hfd ingedaald en vast bijz= thuis bevallen 17.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3/4NXgew +9,0 kg hoofdligging! bijz= thuisbevallen 18.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +25.2 kg (36+3) hoofdlig. bijz= nog niet ingedaald, maar wel weeen. 19.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 3/4nxgew +20,8 kg Hoofdligging bijz= Thuis bevallen Bevallen 01. Meliske (22) Danischa* 19-01-2007 815 gr 33 cm 02. Dientje (20) Thyron Alessandro 11-03-2007 2000 gr 44 cm bijz= 7 weken te vroeg - 50 dagen Vliezen gebroken 03. Taschke (21) Elena 14-03-2007 2495 gr 46 cm bijz= 3,5 week te vroeg - 24 dagen Vliezen gebroken 04. Evon (26) Merle Jo 22-03-2007 bijz=KS bij stuitligging - 14 dagen KS 05. Jopie (28 ) Dylan 22-03-2007 2950 gr 49 cm bijz= 3,5 weken te vroeg - 24 dagen Weeën 06. Ayyildizf (25) Ayman Gibraiel 26-03-2007 ???? gr ?? cm bijz= - 12 dagen Weeën 07. Mama Mo(27)Kim Sophia30-03-2007,3080 gr, 49 cm, bijz. medium care - 2 dagen Ingeleidt 08. Oempje (22) Ayyoub 30-03-2007, 3570 gram ?? cm bijz.= - 4 dagen Weeën 09. Janne geheim 31-03-2007, ?? gram ?? cm bijz.= Keizersnede - 12 dagen Vliezen gebroken, KS 10. Cilia (24) Ilana Richelle 02-04-2007, 3910 gram 53 cm bijz.= Vacuümbevalling - 1 dag Weeën 11. Zonnetje ?? 04-04-2007, ?? gram ?? cm bijz.= - 3 dagen Weeën 12. Harley (28 ) (mag Harley zelf komen vertellen) 04-04-2007, 3980 gram 51 cm bijz.= + 3 dagen Vliezen gebroken, ingeleid 13. PRDM (24) Jessy-Joelle 05-04-2007, 3650 gram 49 cm bijz.= + 4 dagen Weeën Ik heb het lijstje nog maar eens meegenomen en toegevoegd hoe de bevallingen echt begonnen zijn, ik zit er misschien bij een aantal naast, maar het zijn er ook al zo veel
Succes Tascha (gisteren zei je nog dat je liever had dat je vliezen eerst zouden breken, nou je wens is uitgekomen ) Annabel, lees ik het nou goed dat je touwtje gesprongen hebt Volgens mij is dat niet zo goed hoor, helemaal niet als je een overbelaste voet hebt, maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben. PRDM, wat een schatje zeg! Cilia, het kan zijn dat de kleine te hongerig is en dan gefrustreerd word als de borst niet lukt/niet snel genoeg gaat, misschien haar iets eerder proberen aan te leggen, dus voordat het tijd is, of haar wat vaker aanleggen kan ook helpen. Maar is altijd moeilijk in het begin BV geven. Hier gaat het redelijk, hou nog steeds vocht vast en mn bloeddruk is weer wat hoger, ook weer last van een te snelle hartslag. Vandaag naar een paar winkels geweest voor kleren voor mn dochter, teveel gedaan, dus even kijken of het met rust beter gaat.
Hoi Hoi allemaal ja loeki ben nog wel druk en soms te. Vanmiddag namen mijn 2 beste vriendinnen me mee uit lunchen en ik kreeg een bon voor een facial behandeling, lief he. Verder moesten we voorbereidingen doen voor de rommelmarkt waar ik maandag op ga staan.... En ja het bevalbed is er maar die stond gewoon als 1persoonsbed bij mijn vader thuis. Nu nog even goed opmaken en de klossen eronder en gaan met die banaan.. hahahaha Nouja en ohja vanochtend nog een gekke (hormonale?) aankoop: naast wat leuke tuinplantjes een bak met guppy's erin. Wel jammer hoor mijn nette opgeruimde babykamer staat nu kolossaal in het midden een bed.... Nouja voor het goede doel.. Annabel vervelend dat je een rotdag had, hopelijk een fijne avond en goede nacht? Cilia schattige foto's van je kleine meid! Tascha de vliezen gebroken nu toch schot in de zaak! Ben benieuwd zet hem op! Mo, lekker he al die aandacht en krijg je leuke kleertjes? genietze en jij ook Janne! doei tot later en ook alvast leuke paasdagen!
ps we hebben onze proefdruk geboorte kaartje binnen gekregen gisteren. Erg leuk en we gaan dus via internet de kaartjes bestellen. Alleen hebben ze alleen witte enveloppen dus ik ga ook nog even op zoek naar passende blauwe...
Messie, volgens mij heeft het geen enkele zin om tegen je te zeggen dat je rustig aan moet doen, je gaat maar door hè, Shoppen, facial, rommelmarkt. Ik moet er niet aan denken, alleen die facial lijkt me wel heel erg lekker.
nou ik merk wel dat het wat te druk is allemaal al gaat het lichamelijk wel goed (ben alleen wat moe), mijn beeb heeft het goed, is 6-7 pond en mijn bloeddruk netjes laag dus wat dat betreft... Maar ik heb mijzelf voorgenomen nog 1 week aan mijn 'to-do-list' te werken en dan het weekend wordt mijn schoonmoeder 50 en daarna ga ik niets meer doen, niets inspannends iig. Bij mijn eerste zat ik vanaf 37 klaar voor de bevalling en bij 42,5 kwam hij en die tijd heeft zo lang geduurd.... Nu vliegt de tijd en ik vul het met leuke dingen. Dus je hebt gelijk hoor loeki maar ik pas wel op... En ja die facial lijkt me heerlijk en plan ik in week 39 met voor de rest van die dag helemaal lekker niets. Mijn vriendin haalt dan mijn zoontje van school dus dat is ook wel fijn!
zul je zien dat ik in die tijd (vanaf mijn week 39) non-stop op het forum ben en iedereen dan al bevallen is... Ben ik er alleen...
Nou dat gevoel heb ik nu al aardg hoor, het dunt flink uit hier. Laat je maar lekker verwennen hoor. Zorra jij doet ook wel rustig aan hè.
om weer even bij te komen ga ik weer even lekker in bad, nu. Voor iedereen die lid is van een bibliotheek, leuk boek: 'berichten uit de verloskamer' van Schwarz. Erg leuk, een verpleegster vertelt over bevallingen die ze mee heeft gemaakt. Ik vind dit misschien extra leuk aangezien ik altijd en nog steeds verloskundige had willen worden... Ben alleen 3 uitgelood en in die tijd een andere opleiding begonnen. Maar toch ik ga ooit verloskundige worden, mijn droom zal uitkomen!