ja er zijn zo's 600 aanmeldingen per jaar geloof ik en er worden ongeveer 50 studenten per opleiding aangenomen. Er zijn 3 opleidingen. Inmiddels heb ik een andere HBO opleiding afgerond maar als ik aan het werk ben nu, voel ik dat mijn hart ergens anders ligt.. Lijkt me gewoon heel leuk werk.. dus als mijn kindjes een jaar of 4 zijn duik ik weer in de boeken denk ik...
Mo: Wat heerlijk dat jullie meisje lekker thuis is nu! Geniet er met volle teugen van! Zorra: Hier geen problemen met een andere huisarts kiezen. Ik had eerst een ha die me niet beviel, en toen ben ik van de 1 op de andere dag overgestapt naar de ha van mijn vriend. Die belt trouwens ook uitslagen door als je erom vraagt. En doe een beetje rustig aan he. Loeki: Niet normaal dat die buren de hond zo vroeg buiten laten keffen! Ik geloof dat ik er wat van was gaan zeggen, maar zo ben ik als ik 's morgens mijn rust niet krijg Ik geloof dat ik een manier zou zoeken om ze terug te pakken En ook weer zo'n last van het zuur? Ik ook sinds gisteravond... Messie: Fijn dat je eens lekker hebt geslapen. Ik heb de laatste nachten absoluut geen zin om op te staan, om naar het toilet te gaan... Soms probeer ik mezelf te dwingen weer in slaap te vallen En soms lukt het ook nog. Heb je lekker gerommeld vandaag met de kinderwagen enzo? Waarom beval je trouwens niet in je eigen bed, maar op een kraambed? Misschien een rare vraag, maar ik heb het niet meegekregen En wie zegt dat je dan alleen op het forum zit? Ik moet nog tot 29 april officieel, en als ik overtijd loop een paar weken dan zit ik hier alleen Bo: Wie weet is het toch nesteldrang wat je hebt PRDM: Wat een mooi kindje! En doe maar lekker rustig aan hoor. Em: Zijn je vliezen nog gebroken in de praxis Bambino: Vervelend van je maagzuur! Hier hetzelfde probleem, gisteravond kreeg ik ontzettend het zuur, en heb er nog steeds last van... Het zit gewoon standaard tot achterin mijn keel, en het voelt alsof ik in brand sta. Gelukkig kan ik het voorkomen dat ik moet overgeven, maar ook maar net... Annabel: Springen in het springtouw? Mag dat nu nog? Cilia: Mooie foto's van Ilana. Het zal wel een opluchting zijn dat de hechtingen eruit zijn, of niet dan? Tascha: Wat een onverwachts nieuws zeg! Maar je zit gelukkig aan de 37 weken, dus heel veel succes met je bevalling! Zet m op meid!
Hier niet veel bijzonders, behalve last van het zuur Ik voel me net een vat met vergif erin Vandaag het kraammatras op het bed gelegd met een handdoek erover heen. Van de week moet mijn vriend het extra matras van de zolder halen, zodat ik dat ook op kan maken en startklaar kan zetten. Zodra het gaat beginnen, gooien we dat matras op het bed. Ik zat me alleen af te vragen, zou ik dat matras ook eraf mogen halen als de kraamzorg weg is, dus voordat ze komt erop en als ze weg is eraf? Ik zie het namelijk niet zitten om 's nachts hoger te liggen als mijn vriend
Ik ben dat vergeten te vragen toen ze hier waren, maar goed. Ik begin trouwens nu echt de zenuwen te krijgen over die naderende bevalling, nu de vriendin van de neef van mijn vriend is bevallen... Krijg er echt de kriebels van
Ik ben echt een jojo op dat gebied, het ene moment kijk ik er echt naar uit, het andere moment zie ik er als een berg tegen op. 's morgens kijk ik er vaak naar uit, maar naarmate de dag vorderd en het zwaarder wordt zie ik ook meer en meer op tegen de bevalling en als de moeders hier dan ook gaan praten over de pijn van de hecjtingen en zo dan heb ik er helemaal geen zin meer in. Auauau, waarom heb ik nu weer van die steken.
Haha Loeki, dat heb ik dus ook. Het ene moment denk ik van: Ik laat het op me af komen en zie wel hoe het gaat, ik hou wel rekening met alle mogelijke scenario's En het andere moment dan zou ik het liefst in slaap vallen en dat die frummel er ligt als ik wakker word Tja en dat meisje waar ik het over heb die is heel flink ingeknipt en mag zeker 4 dagen niet lopen zoals ik het begreep, en die jongen heeft me gisteren aan de telefoon alles verteld tot in de details.. Toen hij bij dat gedeelte over het knippen kwam, moest ik toch even slikken... En zij riep nog op de achtergrond: Bereid je maar voor hahahahaha! Paar uur na de bevalling, en ze had alweer praatjes
Euhm, ik ook niet maar hij begon het gewoon in geuren en kleuren te vertellen... Kon moeilijk de telefoon ophangen, hij was zo trots Behalve maagzuur heb ik nu ook een peloton mieren in mijn maag rondkruipen, maakt het er allemaal niet beter op.
ja zorra heb touwtje gesprongen en heb het geweten ook ai,ai mijne voet die staat nu goed dik en klopt enorm vanbinnen maja wou stoer doen tegen over ventje en tonen dat ik het nog kon Kwaad kunnen anders nee dat denk ik niet het kan maar helpen om de bevalling te doen starten... tascha vliezen gebroken allé goed zo en op 37 weken dus kan geen kwaad meer, en zoals bij jullie de gewoonte is binnen de 72 uur? als ik het goed heb, heb je je u babytje... nog voor mij! dat lijstje draait echt ondersteboven loeki het gaat ne keer beginnen é.... alle kga nu nog wat tv zien Annabel
Annabel, volgens mij is het helemaal niet goed om touwtje te springen nu, ik heb al gelezen en gehoord dat hardlopen tijdens de zwangerschap al niet zo goed zou zijn.... En je hoeft toch helemaal niets te bewijzen tegenover je mannetje?
Ik kan echt geen touwtje eer spingen hoor, lijkt me ook niet verstandig. Nee, de hoorn er op gooien is ook niet aardig. Gelukkig heb ik ook heel veel verhalen gehoord over makkelijke en snelle bevallingen. Daar houd ik me dan maar aan vast. Mijn bevalling laat nog wel 3 weken op zich wachten hoor Annabel, daar ben ik bijna zeker van.
nee das waar maar we waren aan het zottebollen en van 't een komt 't ander. maja van die ene maal zal wel niet echt kwaad kunnen zeker... voila ventje is daar terug kga nu bij hem in de zetel zitten en voetje laten maseren. Alle tot morgen en wie weet met nieuwe mama's é...want we hebben nu al een paar dagen geen erbij.. slaapwel, Annabel
Oh hardlopen tijdens de zwangerschap is geen probleem hoor Tascha, heb het tot in de 5e maand gedaan, pas toen ik dus problemen kreeg met mijn pezen ben ik noodgedwongen gestopt, anders was ik denk ik tot in de 8e maand door blijven lopen, ik heb zelf in oktober de 4mijl van Groningen nog gedaan.
Uhm, waarvoor precies, dat ik het niet erg vind om nog 3 weken te moeten? Nou ja, als je je daar op in stelt is het niet zo moeilijk hoor. Niet dat ik het nooit zat ben hoor, het word wel veel baby in mijn kleine buik ondertussen en dat heeft ook wel nadelen hoor, maar ik probeer er nu toch nog een klein beetje van te genieten.
Slaap lekker Annabel En Loeki, je verward mij met Tascha... Toch een beetje last van zwangerschapsdementie? Je moet ook uitgaan van het positieve, alleen ik ben zo iemand die alle wegen naloopt in zijn hoofd hoe het kan lopen...