Zalig pasen iedereen! Jee, het heeft baby's geregend zeg! Tascha en mannetje en natuurlijk oma Lona: Van harte gefeliciteerd met jullie (klein)zoontje! Wat heerlijk zeg, vooral na al dat gerommel! En ik ben heeeeel erg benieuwd naar foto's! Eef: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! En als het beter gaat met je hechtingen, dan kom je alles uitgebreid vertellen en we willen natuurlijk foto's zien van jullie spruitje! Punkey: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat een mooie foto's zeg, lekker kereltje! Wat fijn dat de bevalling je heel erg is meegevallen. Geniet er lekker van! Dizzy Missy: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! En snel foto's laten zien he, en een bevallingsverhaal! Geniet er lekker van! Angela: welkom hier! Leuk dat je nog komt meekletsen tijdens de laatste loodjes. Spannend hoor, klinkt alsof het inderdaad begonnen is! Heel veel succes met je bevalling! Zorra: Spannend wat er woensdag uit gaat komen he. Ik zal voor je duimen dat het lekker spontaan op gang gaat komen! En ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent, dat zou ik ook zijn. Taschke: Heerlijk dat het zo goed gaat met Elena! Ik kan me heel goed voorstellen dat je helemaal verliefd bent op je meisje! Maar wel rustig aan doen he meis, die conditie en spieren krijg je ooit wel weer terug, maar eerst je lichaam laten herstellen! Natanya: Als het ons lukt om thuis te bevallen en ik zou gillen, zou het me ook niets interesseren al zou het hele dorp het horen Dat zei ik ook tegen mijn vriend. En buren hebben we toch niet, die man woont bij z'n ouders maar betaald wel het huis hiernaast Em: Jij staat nu bovenaan de lijst. Voor mij geld: Er zijn nog 16 wachtenden voor U Loeki: Nog even volhouden meid, en hopelijk laat je gevoel je in de steek en hoef je niet nog 2/3 weken te lopen! Zou toch wat zijn, als jij ineens online komt en verteld dat je bent bevallen he Het zal ook wel zo gaan denk ik. Bo: Wat zeiden ze nou over de hond? Ik brand van nieuwsgierigheid, maar je bent me blijkbaar vergeten
Ik heb vanavond weer rambo op bezoek gehad... Wat een gemene steken daar onderin Verder alles rustig hier, ga zo lekker naar bed toe. En ik heb 2 nieuwe buikfoto's gemaakt en geplaatst, nu het nog kan Dus welterusten voor als iemand zich nog zou melden, en tot morgen!
Sandra, niet vergeten, maar nog geen tijd gehad, Ik zal morgen even mijn best doen om het je te vertellen. Echt heel positief in elk geval. Ik ga zo even je buik bewonderen. Bij mij is verder alles nog rustig. Geen buikpijn enz... dus niks aan de hand, helaas,
TASCHA GEFELICITEERD MET JOSHUA PUNKEY GEFELICITEERD MET MIKE EEF GEFELICITEERD MET JENS DIZZY MISSY GEFELICITEERD MET JASMINE WAUW HET REGENT BABY'S
Haha Bo, zoiets dacht ik me wel hoor En ik ben eens benieuwd, misschien hebben we er ook wat aan, voor die druktemaker van ons. Hier ook alles rustig, behalve dat frummel weer onder mijn ribben zit te duwen Rambo is gelukkig weg, dus ik hoop dalijk lekker te kunnen slapen (wat ik al veel eerder van plan was maar goed) Misschien is het wel stilte voor de storm, die rust bij jou Dientje, hoe is het met je kleine ventje?
goeiemorgen iedereen, maar iedereen slaapt precies nog.... hier ben ik al wakker van 2 uur en dan ieder uur zien passeren ben dan maar opgestaan. voel me vies en kapot, ik wil kunnen slapen Annabel
Goedemorgen allemaal. @ Annabel, ik hoop voor je dat het nu eindelijk eens op gaat schieten, je zit er echt doorheen hè meisje. @ Sandra, ja ik hoop ook dat ik hier binnenkort kan melden dat mijn kleine meid geboren is. Maar mijn gevoel is heel sterkt dat het ingeleidt gaat worden eind april. Die kleine zit veel te comfortabel bij mij binnen. Oh ja Rambo komt hier ook weer regelmatig langs hoor, nu helaas ook overdag @ Messie, ik hoop inderdaad dat het bij ons gewoon uit het niets en heel snel mag gaan. Hier geen verandering, alles rustig, last van mijn pezen zoals ondertussen iedere ochtend en verder helemaal niets te melden.
goeiemorgen loeki, ja ik ben het kotsbue en ben doodop, en dan te denken dat alles nog beginnen moet....ik weet niet wat er scheelt met mij. Dit is echt ik niet meer! ben benieuwd voor u echt waar en denk wel dat je ook blij zal zijn als je verlost bent van zeer van je pezen... Annabel
Sandra, mooie buik hoor, zo te zien nog geen striae voor jou. Loeki, rustig op het forum he, word nog leuk aankomende dagen, hoe kom ik die door Annabel, ik hoop dat je niet lang meer hoeft, bij jullie kon je toch aan de gyn. aangeven dat je er door heen zit en dat ze het dan opwekken? Bosi, het kan zo maar opeens beginnen hoor, sommigen hebben helemaal geen voorweeen, dus misschien krijgen wij een dezer dagen wel de verrassende mededeling dat je bent bevallen
Ja dat wel ja, maar als ik het vergelijk met wat jij en anderen allemaal moeten doorstaan heb ik het nu relatief makkelijk.
Bijgewerkt op 9/4 om 9.50 uur zwanger 01.Em77 (29)M 07 april 1e kindje BM rib (39+3) gew +7kg(39+3) CVIBI bijz= thuisbevalling 02.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +7,0 kg (37) hoofdlig. bijz= ingedaald 03.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 3/4 NX (38+5) gew +13 kg (38+5) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling 04.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig bijz= 05.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 33 cm (38+4) gew +12,8 kg (38+4) volledig ingedaald ? bijz=thuisbevalling 06.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz= 07.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling 08.Natanya26 (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (37+2) gew +13,2 kg (37+2) hoofdlig bijz= Hoofdje zit erg laag,baby ongeveer 2300 gr. 09.Bambino (27)S 22 april 1e kindjeBM 34 cm, 3/4 NX (37 +2) gew +15kg (37) hoodfligging, volledig ingedaald bijz= weinig vruchtwater, thuisbevalling 10.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz= 11.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 37cm (36+1) gew +4.8 kg (-200gr) ?lig. hoofdlig bijz= 1 cm opening 12.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 34cm (37+2) gew 19 kg (37) ingedaald, nog niet vast bijz= thuis bevallen 13.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 32cm (36+1) gew +9 kg (36+1) hoofdlig.ingedaald/niet vast bijz= thuis bevallen 14.Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 34 cm (37+1) gew +11,8 kg (37+1) hfd ingedaald en vast bijz= thuis bevallen 15.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3/4NXgew +9,0 kg hoofdligging! bijz= thuisbevallen 16.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 3/4nxgew +20,8 kg Hoofdligging bijz= Thuis bevallen Bevallen 01. Meliske (22) Danischa* 19-01-2007 815 gr 33 cm 02. Dientje (20) Thyron Alessandro 11-03-2007 2000 gr 44 cm bijz= 7 weken te vroeg - 50 dagen Vliezen gebroken 03. Taschke (21) Elena 14-03-2007 2495 gr 46 cm bijz= 3,5 week te vroeg - 24 dagen Vliezen gebroken, ingeleid 04. Evon (26) Merle Jo 22-03-2007 bijz=KS bij stuitligging - 14 dagen KS 05. Jopie (28 ) Dylan 22-03-2007 2950 gr 49 cm bijz= 3,5 weken te vroeg - 24 dagen Weeën 06. Ayyildizf (25) Ayman Gibraiel 26-03-2007 ???? gr ?? cm bijz= - 12 dagen Weeën 07. Mama Mo(27)Kim Sophia30-03-2007,3080 gr, 49 cm, bijz. 1 week medium care - 2 dagen weeen, vliezen gebroken 08. Oempje (22) Ayyoub 30-03-2007, 3570 gram ?? cm bijz.= - 4 dagen Weeën 09. Janne geheim 31-03-2007, ?? gram ?? cm bijz.= Keizersnede - 12 dagen Vliezen gebroken, KS 10. Cilia (24) Ilana Richelle 02-04-2007, 3910 gram 53 cm bijz.= Vacuümbevalling - 1 dag Weeën 11. Jantina Britt 02-04-2007, 3085 gram 49 cm bijz.= - 7 dagen Vliezen gebroken, KS 12. Zonnetje ?? 04-04-2007, ?? gram ?? cm bijz.= - 3 dagen Weeën 13. Harley (28 ) (mag Harley zelf komen vertellen) 04-04-2007, 3980 gram 51 cm bijz.= + 3 dagen Vliezen gebroken, ingeleid 14. Eef25 (25) Jens 04-04-2007 ?? gr ?? cm bijz= 0 dagen Vliezen gebroken, ingeleid 15. PRDM (24) Jessy-Joelle 05-04-2007, 3650 gram 49 cm bijz.= + 4 dagen Weeën 15. Punkey Mike 07-04-2007 3010 gr 48 cm bijz= +/- ?? dagen vliezen gebroken, ingeleid 16. Dizzy Missy (32)Jasmine 07-04-2007 3830gr 52cm bijz= zou 12/4 gestript worden + 2 dagen Weeën 17. Tascha(22) Joshua 08-04-2007 2950 gr ?? cm bijz= - 18 dagen Vliezen gebroken
ja zorra dat kunnen we maar mijn gyn is in verlof deze week dus pech en afwachten zeker.... en anders zorra gaat het beetje met u? Annabel
Maar Annabel is er dan geen vervanger voor je gyn, ik bedoel als de kleine nu gaat komen kun je toch niet wachten tot je gyn terug is van vakantie, zoals je al eerder zei kwamen de andere kids ook toen je gyn op vakantie was, moet je de traditie toch in ere houden hè
ja das waar. maar denk toch van vandaag nog eens naar monitor te gaan en dan zie ik hopelijk de vervanger vandaag want de vorige keer was het enkel de vroedvrouw en wie weet... mijn ventje is buiten aan het graven in de hof voor het leggen van de klinkers en ik zit hier maar te staren naar hem...denk van subiet eens met de hond blok rond te gaan. de kids zijn nu 3 dagen weg van huis naar hun vader en 't is hier zo stil, soms te druk als ze er zijn ma nu... Annabel
Geniet maar even van jullie rust Annabel, je hebt het verdient hoor. Je krijgt dus nog een hartfilmpje vandaag? Dat doen ze ook best vaak bij jullie hè.
ja das waar iedere keer als we willen kunnen we naar het zk gaan, gewoon even bellen. dus in principe kunnen we iedere dag gaan als we willen. en ze doen er ook totaal niet moeilijk over. dus daar heb je wel gelijk in. Annabel
goede morgen dames! Ja het wordt inderdaad steeds rustiger. Ik merk dat als manlief thuis is, ik niet steeds achter de pc wil zitten. En als ik alleen thuis ben is het eenwelkome afleiding! De dagen beginnen me steeds langer te duren Slaap gelukkig wel goed nu ik preventief rennies neem. Vanochtend opgestaan met een "vreemd" gevoel. Kan het niet goed uitleggen. Lekker samen gedouched (past net ) Maar had steeds steken in mijn vag. Erg vervelend, vooral bij het lopen. Nu zit al een tijdje op de bank met harde buiken. Zal wel weer oefenen zijn.....Maar het blijft "raar"voelen. Zullen wel hormonen zijn. Snap mezelf soms echt niet meer
Hallo,ben ik ook weer ff, al hebben jullie me niet gemist zo te lezen... Lees van alles over harde kern,maar lees nergens Pientje Dacht dat ik ook wel enige bijdrage had geleverd aan de 1608 pagina's...schijnbaar niet. Anyway voor de geïnteresseerden; Jennifer had/heeft een oorontsteking en mijn hoofd zit ook (nog steeds)vol snot,vandaar dat ik er niet was,ben niet stiekem bevallen... Eef,Punkey en Tascha gefeliciteerd met jullie zoontjes! Goed gedaan Tascha na de 37 weken een mooi paaskindje! Missy,gefeliciteerd met je dochtertje! Leuk hoor 7-04-07! Ben erg benieuwd naar je verhaal en foto's! En is de misselijkheid al weg? Of gaat dat niet zo snel? En lukt het met de BV aangezien je het toch wou gaan proberen? Ow Menno heeft het ontbijt klaar,ben weer weg! Fijne dag allemaal!