April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    pientje niet van aan trekken ik hoor ook niet bij die harde kern hoor ;)
    als je wil komen praten doe dat gerust, klagen, zagen alles mag....
    we luisteren wel.

bambino ken je gevoel, heb dat ook voel me zo raar en ambetant en harde buiken ens teken heb ik ook en ook van die lage rugpijn.
    maar durf over niets meer te hopen.

Allé kga nu eerst nog betalint gaan doen naar automatic in de bank was ze vergeten.

tot straks,
    Annabel

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha uit het oog uit het hart Pientje :p

We hebben je wel degelijk gemist hoor, als je goed gelezen hebt ben je een aantal keer bij de afwezigen genoemd, dus we gingen er min of meer al van uit dat je bevallen was. ;) Het heeft nog niet zo mogen zijn dus.

Gaat het al weer iets beter met Jennifer? Vervelend dat ze nu net met pasen ziek moet zijn.

Bambino, bij jou komt de man met het mes dus ook langs hè, vervelend gevoel niet waar. Wel lekker met z'n tweeën douchen. Ik krijg mijn man nergens meer actief voor, niet voor rrn badje samen niet voor rrn optje vrijen :( alleen een knuffel kan ik nog net lospeuteren bij hem.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Pientje inderdaad, :oops: :oops: :oops: Jij zit zeker in de kern.

Ik dacht trouwens dat je bevallen was, ;)
    Beterschap meid!

Loeki: ik lees iets van rambo? Wie is dat?

Annabel: fijn om weer een filmpje te krijgen. Ik heb mijn baby alleen gezien bij 18 weken en daarna alleen maar het hartje gehoord bij de VK, verder helemaal niks. Ik zou soms wel willen dat het hier ook meer was. Ik zie dat bij de pfaff's ook altijd. Veel meer dan hier.

Bambino: die pijn kan ineens doorzetten als weeen natuurlijk. Het is ook allemaal zo onzeker wanneer het nou kan beginnen. Als je ziet bij tascha en iedereen verder die eerder is bevallen kan dat zomaar, maar 42 weken is ook niet uitzonderlijk.

Zorra: ja het is allemaal gewoon open wanneer je bevalt. Mijn gevoel zei deze week ( 38-39) maar zoals ik me nu voel denk ik ook weleens in mei.
    Hoe gaat het verder met jou vandaag?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier ook loeki

Ik vroeg wat er was, maar hij vindt het, zei hij, een beetje eng met die buik etc... Nou ja, een knuffel is ook fijn, :p

5. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Precies, je durft nergens meer op te hopen :( Net de harde buken getimed, er zit geen enkele regelmaat in :evil:

Annabel succes, hoop ook voor jou dat het niet te lang meer duurt ;)

Pientje; hoe kunnen ze/we je vergeten! :oops: Jij bent net zo waardevol als ieder ander hier hoor! Blijf lekker mee kletsen! Oor onsteking klinkt niet fijn, zeker als je kind pijn heeft lijkt me dat erg naar...Zorg goed voor Jennifer en jezelf!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, we hebben het al een aantal keer gehad over de messcherpe steken die sommigen van ons voelen in hun vag. en schaamstreek, meende dat jij daar ook last van had. Sandra vergeleek dit met een Rambo-mes dat iemand in je vag. steekt, vandaar dat Rambo dus langs komt :p

7. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Nou ik hoop dat Rambo een functie heeft, want prettig is het zeker niet :(

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tuurlijk wel, maar als ik de bakerpraatjes moet geloven, dan helpt een knuffel niet bij het op gang brengen van de weeën :p

Ben je nog steeds in Friesland, of ben je al weer thuis?

9. Niet meer actief

ha meiden, even snel want zittenis nog niet zo fijn, hechtingen en alles opgezet kort verhaal bevalling. thuis begonnen geen ontsluiting na 13 uur forse weeen naar ZH toe, ruggeprik en weeen opwekkers voor ontsluiting ineens van 4 cm naar 9 en na uiteindelijk 40 min. persen was ze er 7 min voor 7 speciaal hoor. heb gelijk geroepen ik doe htnooit meer maar inmiddels geniet ik super van mijn meisje :)
    alles oke met haar gelukkig en ik moet rustig aan doen.
    Misselijkheid is direct weg :D :D , en BV niet gedaan ivm medicijnen vanmij enalg. toestand beter voor haar de fles. zet nog 1 fot alvast erin tot gauw meiden toi toi en als de ergste drukte en duizeligheid (laag HB) voorbijis meld ik me veeeeel vaker om jullie te komen steunen en alles te lezen.
    hopelijk gaat het goed, is pientje al bevallen want die was ook evenniet geweest en hoe gaat eht met zorra haar voorweeen ik lees het snel allemaal bij..Loeki toch niet ook op 7-4 -4 he? kijk zo even in lijstje ben zo nieuwsgierig! allemaal tot snel weer.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee hoor Missy hier alles nog rustig. Ik ga voor de 13e en anders zet ik geld in op de 25e april. Ik ga zoooooo verschrikkelijk ovetijd naar mijn idee. Kan het niet helpen, hoe graag ik ook van die buik af wil nu, ik heb echt niet het idee dat er snel iets gaat gebeuren.

Wat fijn dat je misselijkheid weg is joh, dat moet een hele verademing zijn. I hoop dat je snel mag herstellen en dat je weer lekker mee kan kletsen, geniet ondertussen van je kleine meid hè.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :) ok dat is dus rambo

Rambo is hier een paar dagen niet meer geweest

Nee aan een knuffel heb je weinig als de weeen opgang gezet moeten worden.

Ik hoop ook de 13e te bevallen. ;)

Nee hoor dizzy, pientje is nog niet bevallen.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Rambo komt en gaat, gisteren niet geweest, eergisteren wel, vanmorgen ook even, maar hij komt en gaat al 2 weken, dus denk niet dat het een teken van een naderende bevalling is helaas.

Vanmorgen droomde ik dat ik op de badkamervloer ineens beviel, terwijl ik helemaal alleen thuis was :( heel creepy, was zo werkelijk dat ik bijna niet naar de wc durfde.

Gisteravond was ik ook heel onrustig in bed. Ik heb steeds gezegd 'het wordt iig ná pasen' nou daar heb ik ondertussen wel gelijk in gekregen, zou ik nu ook gelijk krijgen in de rest?

13. Goedemorgen allemaal!

Dizzy: klinkt niet als een fijne belevenis, die bevalling van jou. Maar nu lekker genieten van Jasmine!

Pientje: fijn dat je weer terug bent.

Loeki: de dagen net voor de uitgerekende datum en die datum zelf zijn het ergst volgens mij, daarna verleg je je horizon gewoon ineens weer naar 2 wk later (is mijn ervaring nu)

Zorra: nu ook bijna bovenaan de lijst he....

Hier ook pijnlijke harde buiken en ook een Rambo op z'n tijd. Pas echt naar zijn allebei tegelijk. Het lijkt wel of ze op een of andere manier haar armpjes langs haar hoofd wil leggen, terwijl ze helemaal ingedaald is ofzo.

Heb het mannetje toch maar weg laten gaan om te gaan duiken. Het oefent al zo lang, kan ie toch moeilijk elke keer voor thuis blijven, maar spannend is het wel :(

Ga nog maar eens even wat in de tuin doen (volgens mij hebben we geluk met het weer in het zuiden vandaag) en de badkamer poetsen. Wat een fantastische doelstelling toch weer voor vandaag :)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    War haal je de energie vandaag voor al die dingen Em echt ongelovelijk. Ik heb nergens meer energie voor.

15. Niet meer actief

Hee meiden!

Pientje, wat balen dat je nog niet bevallen bent zeg!
    En je hoort zeker bij de harde kern hoor!

Hoe staat het nu met Meliske? Is daar al iets van vernomen?

Moet eerlijk zeggen dat het me veel moeite kost om bij te blijven lezen met jullie hoor! Ondanks dat t tempo een stuk lager ligt, kan ik niet meer zo vaak achter de pc zitten als voor kim geboren was, wat logisch is natuurlijk...

Ook begin ik eerlijk gezegd steeds meer de behoefte te krijgen om te praten over bv en andere babydingen, maar wil dit niet doen omdat ik de dames die nog moeten bevallen niet tegen de neus wil stoten, of mn vraag is alweer 30 pagina's terug gesteld en ik heb de puf niet om terug te bladeren...
    Misschien is dit een goed moment om het andere forum ook maar een beetje in gebruik te gaan nemen?

Ik moet nu weer stoppen, Kim is wakker...

16. Niet meer actief

Bedenk me ineens dat t misschien helemaal niet zo aardig overkomt wat ik schrijf...

Ik ben heel geinteresseerd in de zwangere dames hoor! En blijf hier ook zeker meelezen en posten, alleen ik vind t zo lullig om hier te schrijven over kim, omdat iedereen zo graag wil en echt zit te wachten tot hun ook kunnen... Snappen jullie?

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    mo: ik snap je heel goed hoor. Jij bent nu gewoon met hele andere dingen bezig dan zwanger zijn. Echt heel logisch.

Misschien is het helemaal geen gek idee om ook op dat andere forum gewoon als mama's te posten. Als we elkaar gewoon verder nog steunen ( af en toe hier komen) dan kan dat prima.

Bij de maart mama's had ik gezien dat ze zowel druk op het nieuwe forum waren, als mama's, maar ook de dames die nog moeten ( zelfs nu nog) gewoon elke dag steunen en volgen, dus het kan wel.

Maar mo, ik vind het heel erg leuk als je vanalles over kim hier schrijft hoor. Ik moet idd nog, maar dat komt wel, en nu kan ik vast ook genieten van de rest van de baby's.

Maar goed, zo denk ik erover.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Helemaal niet lullig hoor Mo, we willen graag horen hoe het met Kim gaat en je kunt idd het andere forum in gebruik gaan nemen, maar daar loopt het nog niet zo heel hard. Wij zwangeren moeten gewoon nog even iets te klagen hebbben :p

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dat is waar.

Even klagen dan maar, :)

Last van maagzuur ( wie niet) en wat is de baby weer druk! Hij schopt echt al de hele ochtend en niet zacht. Mijn buik lijkt wel de zee, :confused:

Wel lief hoor, maar soms doet het best pijn.

Mijn vriend is nu aan het schilderen en gaat straks nog meer klusjes doen. Ik denk dat hij nu nesteldrang heeft, :)
    Ik ga zo denk ik ook maar even iets doen. Het bed even links opmaken bijvoorbeeld. Als de vliezen breken moet er toch een zeiltje opliggen.

Oja, ik ben alweer terug thuis, we waren gister weer terug uit friesland gekomen.

Dizzy: pittige bevalling trouwens.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Lekker even klagen Bosi, lucht iets op, hier ook weer flink veel zuur, kleine gelukkig niet heel druk, maar wel last van mijn pezen. Ik heb een enorme behoefte aan zoetigheid en het weer is knudde, de bewolking die ze voor gisteren voorspeld hadden hebben we vandaag gekregen :(

Deel Deze Pagina