April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja inderdaad, het weer is hier ook lang niet zo lekker als ze zeiden. Weinig zon tot nu toe. Misschien is het morgen mooier.

lastig weer die pezen. Dus veel kun je vandaag niet doen.

Heb je niet lekker wat paaseitjes liggen? Kun je daar lekker je zoete behoefte op kwijt.

Ik ga zo denk ik wel even een eitje eten. Maar opletten moet ik nu wel, ik ben namelijk al 20 kilo aangekomen, :confused:

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou kwa kilo's zit ik nog steeds goed, schommel een beetje tussen de 13 en 14 kg. Niet slecht vind ik zelf. Nadeel van die zoete trek is dat ik daar weer zuur van krijg, ja ik heb nog chocoladeeitjes en zelfs nog twee chocohazen, maar moet me echt een beetje inhouden ;)

Hoop dat het weer morgen beter is.

3. Jullie hebben maar pech met het weer. Zoals ze gisteren voorspeld hadden is het alleen in het zuiden zonnig. Hier is het bijna 20 graden geloof ik.
    Kom maar gewoon hier gezellig een kopje thee drinken. :)

Mo: lekker gewoon mama praat hier hoor! Vinden wij ook leuk om te lezen. ;)

Tsja Loeki, ik heb me maar gewoon voorgenomen om dat hele vastpinnen op de datum los te laten en er maar van te genieten van alles wat ik nog wel kan. Sindsdien gaat het stukken beter!

m'n ouders komen nog even langs vanmiddag. Ze weten dat ik niet zo graag meer alleen autorijd, dus komen ze maar hierheen. Lief van ze.

bosi: hoe is het met jou? nog vol te houden?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Als het goed is zal deze week het weer steeds meer verbeteren. Zelfs vrijdag 20 graden. Ik heb mijn vriend al gevraagd om lekker vrij te nemen en misschien dan lekker naar sneek te gaan, en de boot in het water.

Ik weet eigenlijk nooit waar ik het zuur van krijg.

Ja 14 kilo is prima. Dat is geloof ik ook het gemiddelde wat je aankomt tijdens de zwangerschap. Ik hoop maar dat het bij mij vooral aan het vele vruchtwater ligt, het aantal kilo's.

5. De laatste 3-4 weken val ik weer af ipv dat ik aankom (iedere week zo'n 300g), raar of niet?
    En het is nou niet dat ik m'n best doe om weinig te eten ofzo..
    Mannetje vindt het maar niks, want die eet vrolijk met me mee en komt wel aan hihi :) Denk dat de kleine niet echt meer groeit (zei vk ook dat ze dat dacht) en dat ze wel heel veel energie verbruikt.
    Moet toegeven dat ik zelfs iedere nacht wel een keer m'n bed uit ga om iets te eten te maken, omdat ik niet meer kan slapen van een rommelende maag. :oops:

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Em, ik zou graag thee komen drinken, maar ik ga nu niet graag meer ver van huis.

Bosi, durf je dat nu nog me een bootje het water op, stel dat je daar weeën krijgt of je vliezen breken, nee, ik zou het niet meer durven nu.

Zaterdag wordt het 23 graden, daarna gaat het weer zakken naar normalere waarden.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Em, het is normaal om in de laatste weken iets af te vallen hoor

8. O gelukkig, maakte me toch een beetje zorgen, omdat de kleine niet meer echt groeit, maar ze beweegt continu, dus volgens mij heeft ze het nog wel naar haar zin!
    Kan me voorstellen dat Groningen-Brabant iets te ver is ja.... ;)

Zul je zien dat wij dadelijk liggen te puffen in die 23 graden :confused: . Zaterdag ben jij toch uitgerekend?

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Afvallen Em? Ja dat kan natuurlijk ook. Misschien omdat er minder in je maag kan. Had dizzy dat ook niet? Ja misschien verbruiken we wel meer energie nu.

Ja het gaat prima met mij, niks aan de hand, behalve die vervelende zuur aanvallen.

Als we het water opgaan dan zitten we direct op het meer ( langweer) dus we zouden binnen 10 minuten weer in de haven kunnen zijn, met motor. Dus dat durf ik nog wel aan.

Gister ook het bos in geweest, en dan ben je ook wel even een stukje aan het lopen.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, waar halen jullie de energie vandaag, ik heb me nu op de bank genesteld met mijn mannetje, tv aan, laptop er bij en lekker DVDtjes kijken, straks lekker in bad of zo en dan de dag maar uitzitten.

11. We hebben gisteren ook nog lekker een uur gewandeld. Had wel spierpijn trouwens aan de zijkant van m'n benen. Die spieren die je bekken recht houden. Heb ik ze iig goed gebruikt.
    Met de auto ga ik niet meer graag alleen weg, omdat ik het idee heb dat ik me toch echt minder goed kan concentreren.

Heb trouwens gisteren een half uurtje met m'n buik in de zon gelegen en hij was gewoon een beetje verbrand :oops: Dat doen we dus maar niet meer.

Die zuuraanvallen van jullie zijn echt vervelend zeg! Heb ik gelukkig geen last van. Volgens mij zijn alle middeltjes hier al een keer gepasseerd, dus denk niet dat ik daar nog iets nuttigs aan kan bijdragen helaas :cry:

Ga ff boekje lezen in de tuin, tot later!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geniet van het mooie weer Em.

13. O ja Loeki: ik heb veel meer last van harde buiken als ik lang zit, dus probeer ook daarom maar een beetje bezig te blijven.
    Daarom wissel ik actief iets doen maar af met af en toe ook echt een uur slapen. Dat laatste moet ik nu 2-3 x per dag van de VK, omdat ze vond dat ik teveel deed en ik 's nachts vaak niet of slecht slaap van de oefenweeen.
    Moet zeggen dat deze combi me een stuk beter bevalt dan de hele dag maar een beetje hangen.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik slaap goed gelukkig, maar veel meer dan bankhangen zit er bij mij niet in, de boodschappen doen is me al te veel eigenlijk. Mijn man is ook nog eens weinig ondernemend, die hoef ik echt niet te vragen of hij wil wandelen, want dat vind hij gewoon niks en fietsen vind hij ook niet leuk.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Die dagen hebben wij meestal ook hoor loeki. Ik zit nu trouwens ook niks te doen op de bank. Tv, pc en een beetje rondkijken in huis.

Gister waren we met mijn moeder en broertje naar het bos. En we hebben een hond, dus gaan we al snel even een stukje lopen.

veel plezier in de tuin Em.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik kan de zwangerschap zelf nog best hebben, maar ik begin me na ruim 6 weken verlof toch echt wel te vervelen.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ja dat vind ik ook. Ik ben een hele bezige bij, maar nu zit ik ook al weken thuis, en dat breekt soms wel op.

Gelukkig kan ik veel opruimen hier in huis, want als je beide vaak weg bent enz.. blijven kleine dingen toch liggen. Ik ga zo even kasten uitruimen en dingen weggooien.

Heb jij niet kasten waarvan je de helft weg kunt gooien?

18. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Maak je niet druk meid, snap het best ;) Lief dat je toch steeds komt kijken om ons te steunen en mee te leven. En straks kletsen we lekker met z'n allen over BV :)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat heb ik al een keer gedaan en hoewel er best veel weg te gooien valt is er in 6 weken niet zoveel troep bij gekomen dat het al weer moet.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja eenmaal gedaan dan blijft er weinig over.

Sinds we een media center hebben bekijk ik ook wel uitzendingen van nedl 1,2 en 3 van uitzending gemist. De Donderdag documentaire vind ik altijd wel leuk, en ik heb er best veel gemist.

Ik zou zelfs de hele serie van boer zoekt vrouw kunnen gaan zien. Dat heb ik namelijk niet gevolgd. Geen idee of ik dat leuk zou vinden.

Maar als ik nu nog 4 weken zou moeten denk ik dat ik dat misschien wel ga doen.

Deel Deze Pagina