April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ach kun je 'wie is de mol' gewoon gaan kijken of zo :p
     
  2. Ik heb in die 4 weken verlof tussendoor ook al wel bijna de hele DVD box van grey's anatomy gekeken hoor.
    We hebben in september een huis uit 1930 gekocht, dus er valt nog genoeg te klussen (ook kleine dingen). Aan de tuin hadden we ook nog niks kunnen doen.

    Trouwens wel grappig; wij weten dat het een meisje wordt, maar hebben het aan niemand verteld. Nu denkt dus echt serieus bijna iedereen dat het een jongen wordt. Wordt nog een grote verrassing dus voor iedereen.

    Ik word trouwens volgens mij nu wel 5x zo snel bruin/rood in de zon als normaal, dus zal me maar eens goed in gaan smeren. Met m'n gezicht blijf ik er zowieso maar zoveel mogelijk uit, wil geen masker 8)
     
  3. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Em je huid is nu veel gevoeliger voor de zon, blijft ook na de bevalling zo schijnt het als je BV geeft.
     
  4. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ja elke uitzending van nedl 1,2 en 3 kun je op uitzending gemist zien. Jij als het goed is ook loeki, als je een media center hebt. Maar ook gewoon als je op internet kijkt, daar ook.

    Em, ik heb normaal erg weinig pigment, erg blank dus. Maar nu zit ik even in de tuin en ik zit onder de sproeten. Uitkijken dus.

    Dus ook als je BV geeft? Dat wist ik niet.

    Ik ben nu aan het opruimen. Best nog wel veel werk eigenlijk.
     
  5. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Veel kwaaltjes die je tijdens je zwangerschap hebt blijven ook tijdens de BV bestaan. Zo houd je ook nog wat over van de verweking zegt mijn fysio, vandaar dat sporten na de bevalling niet verstandig is, je lichaam heeft ongeveer 9 maanden nodig om geheel te herstellen.
     
  6. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
     
  7. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja had gelezen dat Bosi de enige was die zich afvroeg of ik me al had gemeld,dus geen kwaad woord over Bosi :)

    Met Jennifer gaat het stukken beter,vannacht weer eens een nacht doorgeslapen ipv steeds huilen.

    @Mo,ik vind het leuk om jullie baby verhalen te lezen hoor,dan ga ik alleen nog maar meer zwijmelen...
    En denk ook dat het mamatopic nu meer gebruikt moet worden,want jullie zitten toch met hele andere vragen enzo.
    Dan moeten we maar wat heen en weer pendelen.
     
  8. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Op pagina 1611 nog een berichtje van Meliske voor (bijna) iedereen.
     
  9. Annabel

    Annabel Bekend lid

    30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,
    tof dat melis van zich heeft laten horen.
    ben blij dat ze een tof weekend achter de rug heeft.
    we zijn net terug van zk en ctg was in orde er is duidelijk iets aan het gebeuren want de harde buiken registeerden goed.
    heb nu tussen 1 en 2 vingers opening.
    Als er iets verandert mag ik direct terug gaan.
    dus we zullen zine é.

    Annabel
     
  10. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik vroeg me net al af hoe het met meliske was en of ze al iets had gehoord. Niks dus. Nou dat is best wel jammer.

    Ik wist dat trouwens niet dat je nog kwaaltjes houdt. Maar ik zou het fijn vinden als mijn migraine nog even weg blijft. Dat had ik namelijk elke ongi periode voor 2 dagen, en deze zwangerschap helemaal niet. Dat is iets wat ik zeker niet heb gemist.

    ja je mag toch echt weer fanatiek gaan sporten na een jaar. Dat wist ik wel. Na 6 weken ( ligt eraan hoe ik me voel natuurlijk) ga ik 1 keer in de week zwemmen en elke dag mijn buikspieren trainen.

    jij liep toch fanatiek hard loeki?
     
  11. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow leuk wat van Meliske te lezen.
    Wel stom dat ze nog steeds niks van de mods heeft gehoord trouwens!

    Ja zodra je met BV stopt,dan nemen bepaalde kwaaltjes ook af,zo had ik toen ik stopte giga haaruitval,was bang kaal te worden 8)
     
  12. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Annabel, zou het nu dan toch echt gaan komen, ik duim voor je meid.

    @ Bosi, ja ik liep redelijk fanatiek hard en ik hoop dat toch echt wel weer redelijk snel te kunnen gaan doen.

    @ Pientje, lekker dat ze tenminste een nachtje doorgeslapen heeft. Het blijft wel kwakkelen, moet zeker eerst een nachtvorstje overheen voor we allemaal echt van onze verkoudheidjes en griepjes af komen :p
     
  13. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja erg vervelend,ze is een orenkindje en heeft buisjes.
    Maar sinds februari heeft ze het laatste lintje voor zwemles en moest ze onder water zwemmen.
    Na die les had ze erge oorpijn dus 2 maanden niet gezwommen,eindelijk oordoppen van de arts gehad dus weer een poging gedaan afgelopen woensdag bij zwemles met oordoppen dus.
    En nu heeft ze een nog ergere ontsteking,want ze heeft nu voor het eerst dat er ook prut uit komt en langdurig oorpijn.
    En ze mocht eigenlijk 14 april afzwemmen,maar dat gaat nu niet meer lukken.
    Maar ik hoop niet dat ze na elke les een ontsteking heeft! Arm kind!

    @Annabel,sjonge jij ook al een opening daaro...volgens mij zit ik nog potdicht joh!
     
  14. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach wat verschrikkelijk sneu voor d'r. Oorontsteking en dan ook nog niet af kunnen zwemmen, wat moet dat een tegenvaller voor d'r zijn. Maar hopen dat je beebje niet te lang op zich laat wachten, heeft ze een mooie afleiding .

    Ja volgens mij zit ik van onderen ook nog potdicht, iig geen slijmprop verloren.
     
  15. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    nee ik ook niet,alleen los slijm.
    Heb wel veel meer harde buiken laatste paar dagen,maarja dat zegt ook niks.
    Toen ik vandaag aan Menno vertelde dat een harde buik als een omhelzing voor de baby voelt,was ie helemaal ontroerd,haha vond ie zo lief dat onze baby nu zo'n gevoel had dan :)

    Vandaag gaat mijn zwager voor ons koken,dus die ga ik zo aan het werk zetten :)
     
  16. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij eten lekker gebraden kip en patat en appelmoes =P~

    Ik heb ook nog geen slijm verloren en harde buiken voel ik niet, dus ik kan er werkelijk geen pijl op trekken. Ik wordt straks echt overdonderd door de bevalling of het komt niet op een natuurlijke manier op gang.

    Pientje is het gedichtje al helemaal klaar?
     
  17. zorra

    zorra Fanatiek lid

    16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hallo allemaal, ik "meld" me even, heb net teruggelezen maar voel me niet zo lekker dus ik reageer deze keer even niet.
     
  18. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Beterschap Zorra.
     
  19. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Fijn dat je je even meldt zorra, beterschap,

    Hier is rambo bezig al een 15 minuten. Ik hoop dat het snel overgaat.

    Loeki: heerlijk hoor,

    Wij gaan straks witlofsalade eten, met spagetti en kip.
    Ik had even geen zin in patat.

    Annabel: spannend zeg!

    pientje: vervelend hoor voor je dochter, haar oren. Mijn zusje heeft ook heel lang buisjes gehad en moest vroeger altijd met badmuts zwemmen. Gelukkig is ze er helemaal overheen gegroeit.
     
  20. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou kippetje heeft me weer heerlijk gesmaakt hoor.
     

Deel Deze Pagina