April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    :)

    Ja heerlijk kip!

    Ik heb er de hele zwangerschap echt heel veel zin in gehad steeds.
     
  2. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, ik heb al heel wat kip verorbert hoor, heb minder zin in vlees, maar kip gaat er wel degelijk in.

    Rambo is hier ook weer geweest, laat hij jou ondertussen een beetje met rust?

    Ik ga een lekker badje nemen denk ik.
     
  3. Pientje: vervelend zeg van die oren van Jennifer. Ik geef zelf zwemles en vind het altijd erg voor de kleintjes als ze elke keer oorpijn hebben. Het is ook moeilijk om goed afsluitende oordoppen te vinden.
    Loeki: badder ze. Helpt misschien ook voor het verdrijven van Rambo...
    Bosi: ik lust juist m'n hele zwangerschap al geen kip meer. Eigenlijk bijna geen vlees. Alleen gehakt ergens doorheen en vis.
    Fijn dat je wat gehoord hebt van Meliske Loeki. Ik hoop dat ze snel wat hoort van de mods, kan ze hopelijk weer lekker meekletsen met ons.

    Ga nu ff lekker banken, straks Grey's anatomy op TV. Volgt iemand dat eigenlijk hier?
     
  4. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja zou het daaraan liggen? Dat de oordoppen niet goed afsluiten? Ze zijn wel door de KNO-arts gemaakt.
    Misschien had ik ze niet goed erin gedaan,dat kan natuurlijk ook nog.

    Nee Grey's anatomy kijk ik niet,weleens gekeken,maar vond het een beetje saai eigenlijk.

    @Zorra,beterschap!

    Ben gister bij mijn schoonouders in bad geweest,heerlijk zeg!
    Maar uit bad stappen,viel nog niet mee zeg!
     
  5. Sandra1982

    Sandra1982 Fanatiek lid

    26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Loeki: Ik had ook zo'n rare droom laatst, dat ik moest bevallen en helemaal alleen was, zonder vroedvrouw, vriend, moeder of wie dan ook. En toen die kleine eruit was, wist ik niet wat ik moest doen met hem. Heb ik hem maar in een doosje gelegd, en als hij moest eten haalde ik hem eruit :(

    Zorra: Er zijn inderdaad geen strepen te bekennen, alleen een landkaart aan aders :p
    Hopelijk voel je je snel beter!

    Bambino: Die steken daar onderin is precies waar ik ook last van heb, vooral als ik in bed lig en heel af en toe overdag. Lopen is dan echt vreselijk!

    Missy: Heerlijk dat die misselijkheid weg is :p Dat moet toch een opluchting zijn zeg. Ik hoop dat dat zuur bij mij dalijk ook in 1 keer weg is.

    Annabel: Nu zal het niet lang meer duren!


    Sorry dat ik niet op iedereen reageer, dat doe ik later wel want ik ga nu GTST kijken.

    Vandaag trouwens GEEN rambo op bezoek gehad gelukkig, maar ik zal maar niet te vroeg juichen :)
     
  6. Annabel

    Annabel Bekend lid

    30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,

    we zijn net terug van nog een bezoekje aan de kermis met de kids.
    buiken blijven komen en gaan en heb nu echt van die lage rugpijn...maar er echt in geloven nee dat doe ik niet meer.

    em 77 hier ibj ons tonen ze dat ook in belgie telkens op donderdag en ik volg dat hoor vind het een mega mooie serie.

    loeki blij dat de kip gesmaakt heeft..

    sandra veel kijkplezier é op tv.

    kga nog beke bij de kids zitten

    tot straks,
    Annabel
     
  7. Messie

    Messie Actief lid

    1 sep 2006
    202
    0
    0
    Hoi hoi allemaal, weer even bijgelezen!

    Sandra mooie buik, ik heb ook een landkaart vol aders op mijn buik en borsten trouwens ook!

    Zorra Beterschap! wat heb je?

    Punkey gefeliciteerd met Mike!
    Dizzy Gefeliciteerd met Jasmine, wat is ze mooiiii!

    Tascke paardrijden? Nu al? Ja wel een beetje logisch dat je dat beter nog even kunt laten meis! Al snap ik waarom je weer zin hebt hoor! Ik zou ook wel weer eens willen!

    Mo snap het hoor je behoefte aan mama geklets! Zo lang we hier ook nog maar lekker zwanger kunnen kletsen en ik vind de verhalen van de jonge moeders ook leuk om te horen!

    Wie hebben er allemaal kraambedankjes gekocht/gemaakt? En zoja wat voor? Ik heb daar eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht....

    Hier alles rustig, vandaag de rommelmarkt gedaan en toch een leuk zakcentje verdient met dingen die weg moesten, iets meer dan 50 euro...
    Morgen wil ik naar de 'kids factory' omdat ik nog op zoek ben naar een leuke lamp voor in de babykamer en die moeilijk kan vinden (iemand een suggestie?). nou tot later!
    groetjes en Annabel toi toi toi ik hoop dat het doorzet!
     
  8. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, ik ben in bad gewoon in slaap gevallen, werd na een uur weer wakker. De kleine is echt super druk, ik zit nu op de bank en mijn man vraagt zich echt af wat er met m'n buik allemaal gebeurt en nu heeft ze ook nog de hik, ik word er stapel van. Maagzuur is ook verschrikkelijk op dit moment.

    Ik kijk geen GTST of Grey's Anatomy, morgen wel weer ATWT en DHW natuurlijk.

    Messie, doe jij wel een klein beetje rustig aan ;)

    Annabel, was het leuk op de kermis?

    Sandra, onze hormonen laten ons rare dingen zien in onze dromen hè.
     
  9. Annabel

    Annabel Bekend lid

    30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ja loeki het was superdruk maar er even tussenuit doet altijd deugd.
    en u bad heeft u meer dan deugd gedaan zo te lezen in slaap gevallen...
    en voor de baby precies ook als ze nu super actief is.
    geniet er maar van met u ventje

    Annabel
     
  10. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik vind al dat geschop niet altijd even comfortabel :) ik moet steeds aan Harley's hikmonstertje denken.

    Idd er even uit is echt heerlijk. Het badje heeft me wel goed gedaan, maar ik hoop zo nog wel lekker te slapen.
     
  11. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hier ook de hik :)
    En lekker druk aan het trappelen!

    Kijk ook geen GTST...saaaaai!
    Vandaag wel ATWT gemist,dacht dat het zondag was :)

    Heb een nieuwe buikfoto van vandaag gemaakt,was wel net wakker dus een beetje duf 8) Heb wel een dikke kop gekregen en dan met name onderkin!

    @Messie,das lekker verdienen!

    @Loeki,in bad in slaap vallen? Lijkt me niet echt lekker liggen...

    @Missy,ow zie nu pas de foto,wat is ze mooi en lief zeg!

    @Sandra,dat is ook een rare droom :) baby in een doosje :)

    Ik ga even een lekkere hete douche nemen.
     
  12. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mooie buik hoor Pientje, vind het wel meevallen met je gezicht hoor.

    Ik werd in bad wakker omdat ik weer behoorlijk lag te snurken :oops:

    Morgenochtend is de herhaling van ATWT.
     
  13. Sandra1982

    Sandra1982 Fanatiek lid

    26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Pientje: Geniet van je douche. ik vind je gezicht ook meevallen hoor, ik heb pas echt een onderkin gekregen en van die mama-armen :)
    En die droom: Ik heb altijd van die onnozele dromen, ook toen ik nog niet zwanger was. Maar de baby had het koud toen hij geboren was, en ik dacht dat een doosje wel zou helpen ;)

    Loeki: Ben je wakker geschrokken van het gesnurk? Dat weergalmt zo lekker in een badkamer :D

    Messie: Wij hebben kraambedankjes gekocht van een vrouw, een blauw race-autootje (dat is een slijper) met 3 van die snoepjes in een zakje. We vonden die autootjes leuk, omdat we allebei gek zijn van formule 1.


    Het valt me trouwens op, dat de kleine al zeker 2/3 dagen geen hik meer heeft gehad. Zou dat erg zijn? Ik voel hem wel vaak genoeg schuren en schuifelen.
     
  14. Niet meer actief

    He loeki oppassen in bad met slapen he.

    heb alles teruggelezen het tempo ligt lager maar toch eenhele klus om het bij te houden. hier gaat het goed, heb mijn meisje lekker aan het slapen dus had eventijd.
    helaas geen bevallingen meer geweest zo te lezen na tascha, meiden hou vol ze komen er echt aan jullie lieve kindjes.
    Fijn om ook even vanMeliske via Loeki te horen.

    Ik kan helaas niet reageren nu op alle geschreven tekst, maar ik was heel nieuwsgierig naar jullie, moet weer gaanl iggen morgen bloed controle want lijkt erop dat ik veel te laag bloedbeeld heb. zie meer sterretjes daner aan de hemel kunnen staan. :(
    allemaal rustige nacht en tot morgen
     
  15. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geeft volgens mij niks als ze even de hik niet hebben hoor. Als hij maar beweegt.

    Wij doen niet aan kraamcadeautjes. Cadeautjes zijn er alleen voor MIJ en de KLEINE :)

    JA, ik kan verschrikkelijk snurken en in zo'n badkuip klinkt dat heerlijk door idd.
     
  16. bambino

    bambino Bekend lid

    2 aug 2006
    965
    0
    0
    Hoi hoi

    net terug van een paasdiner bij mn schoonouders, niks bijzonders hoor maar wel gezellig :)

    De kleine is lekker druk en ik begin echt moe te worden :(

    Heeft iemand hier trouwens een gouden tip tegen opstipatie :oops: Zit echt helemaal vol, maar er komt niks :( Erg pijnlijk ook bij het lopen af en toe..
    En lopen gaat al zo moeilijk doordat die kleine lekker op mn schaambeen drukt :(

    Iedereen nog een fijne avond, ik duik zo mn bedje in :oops:
     
  17. bambino

    bambino Bekend lid

    2 aug 2006
    965
    0
    0
    de hik is volgens mij niet erg hoor ;)

    Kraamcadeaus doen we niet aan, is hier ook niet gebruikelijk
     
  18. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Veel drinken en Roosvice Laxo helpen bij mij het beste Bambino.

    Welterusten.
     
  19. bambino

    bambino Bekend lid

    2 aug 2006
    965
    0
    0
    Roos Vice laxo? Staat dat bij de andere roos vice in het schap? Gaan we eens proberen ;) Drinken doe ik best veel, maar ik moet nu ook veel zitten ,dus ik denk dat het komt omdat ik minder beweeg :(
     
  20. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat vind je meestal bij de Zonatura producten, anders even vragen als je het niet kunt vinden, het is pruimensap.
     

Deel Deze Pagina