April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    ik heb nog nauwelijks aan spullen gedacht!
    vandaag begon ik wel ineens aan de babykamer te denken... wil eigenlijk een muurschildering gaan maken, dus maar eens uitkijken naar leuke, vrolijke plaatjes; zit te denken aan een soort teletubbie/my little pony achtig landschap ofzo...

ik heb nog niet het idee dat ik mijn kleren binnenkort niet meer zullen passen, hoop ook dat het nog effe duurt. wil nu wel al graag broeken aan met niet al te strakke taille, omdat ik zo'n last van krampen heb af en toe.
    maar verder merk ik nog helemaal niks aan mijn lijf...

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou aan mijn lijf merk ik weinig ben alleen helemaal op 's avonds, zeker als ik 's middag niet geslapen heb.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    CVW kom maar gezellig wat vaker kletsen!

slaap je iedere middag loeki?
    gek he dat dat bij iedereen zo verschillend is.

Ik heb nog steeds last van ongi buikpijn.
    verder ook nergens last van.

Doen jullie nog temp bij houden?

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, ik ben gestopt met tempen.

Ja dat ongigevoel heb ik ook nog wel van tijd tot tijd, en ja, als het kan slaap ik iedere middag 30 tot 60 minuten. Heb nog steeds vakantie zie je.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    gewoon lekker doen als je voelt dat het nodig is!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Knappe vent die mij van mijn middagdutje houdt ;)

Oh, weten jullie of je kaasfondue mag eten, heb hier nog kant-en-klare kaasfondue met gorgonzola.

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik denk van wel. weet alleen niet van gorgonzola is.

8. Als ik m'n ogen dicht doen slaap ik ook gelijk een uurtje of twee. Helaas geen vakantie! Op m'n werk heb ik echt de neiging om af en toe de deur dicht te trekken en ff een tukje te doen.
    Geen idee wat betreft de kaasfondue, maar volgens mij zitten in die kant en klaarpakketten zoveel conserveermiddelen dat er niks mis mee kan zijn.
    Heb eigenlijk nergens zin in, behalve rode bessen. Mocht gisteren van het mannetje de appie niet uit voordat ik tenminste 5 dingen had gepakt die ik zo kon eten. Kon ie lang wachten........ :)

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kaasfondue kan gewoon (als maar niet van rauwe melkse kaas is gemaakt!). Ik vind het ook nog doodeng hoor om zo'n zw winkel in te lopen. Heb af en toe ook nog ongi krampjes. Heb het hele weekend smiddags minimaal 2 uur geslapen, maar heb ook de eerste week last gehad van slapeloosheid, dus ben nu wellicht aan het inhalen ;) Wij gaan pas over 3 weken met vakantie en dan mag ik de hele dag slapen (mijn man noemt dat sinds we weten dat ik zwanger ben liefkozend: "broeden" ... :rolleyes: nog even volhouden op kantoor dus!

Ik temp nog wel door. Mijn temp is sinds mijn positieve test elke dag hetzelfde (hoog dus!).

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach ik ben zijn 'broedkipje'

11. annet

annet Lid

12 aug 2006
    33
    0
    0
    als alles goed blijft gaan ik ook april mama :p 16 april volgens de bereking. heb nog nergens last van alleen een beetje op gezette borsten. maar dat ben ik wel gewend want had ik elke maand rond mijn ongesteldheid. kan nog steeds niet geloven ben blij als ik de eerste echo heb gehad want is nog zo onwerkelijk en zo snel gegaan en voel nog niets.
    dus vandaag voor de zekerheid nog een test gedaan en weer positief :D :D :D

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Welkom Annet en gefeliciteerd!!!

Ik heb ook nog steeds nergens last van, alleen van mijn darmen, kan niet echt goed naar de wc, iemand suggesties? Gisteren kon ik helemaal niet met als gevolg dat ik me enorm opgeblazen voel en m'n (.)(.) zitten me in de weg.

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    MO666 het is wat he met die mannen maar als ze de echo eenmaal hebben gezien zal het wel als een blad aan een boom omslaan.
    Loekie ik begin toch wel baat te hebben bij de activia, het lijkt iets beter te gaan met mn darmen.
    Nieuwe aprilmamma's welkom en gefeliciteerd!!
    Nog maar 8 daagjes en dan mag ik naar de gyn! Ben zo benieuwd!
    Em spannend! Wie weet is het idd wel een tweeling.
    Ik moet vandaag weer aan het werk viel wel tegen vanochtend hoor e ik kan nu geen middagdutje meer houden :cry:
    Ik vind het ook nog een beetje eng om al dingen te kopen maar ik kan me soms niet bedwingen hihi. "gelukkig" ben ik nu hardstikke blut dus ik kan niet eens wat kopen. Nou ja komt wel weer goed.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga vandaag de gyn bellen voor een afspraak, spannend.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom annet gefeliciteerd met je zwangerschap!

harley - werk ze meid hoop dat je het vol kunt houden!

spannend loeki, ik heb nog niet eens de HA gebelt omdat ik niet durf... volgens wee maandag ga ik bellen!

ook ik heb wnig last, alleen nog steeds dat ongi gevoel in mijn buik en ontzettend pijnlijke (.)(.)
    als ik snachts wakker wordt om na de wc te gaan en ik kom uit bed, dan lijkt het of ze uit elkaar scheuren zo pijn doet het, over dag zakt dat langzaam weg en zijn ze gewoon gevoelig.

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hebben jullie al van die gratis zwangerschapsdozen aangevraagd?

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, dat doe ik pas ná de eerste 12 weken

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hoi hoi,

ik mag me nu ook hier aanmelden :D

Ben 24 april uitgerekend :D

Ben dus nog maar heel pril zwanger,3 weken en 6 dagen.
    Ga straks de gyn bellen voor een echo.
    Ben zo benieuwd hoeveel beebjes er in me groeien,aangezien er meerdere eitjes groeiden!

Jullie ook allemaal gefeliciteerd trouwens!
    Ga straks het hele topic lezen om jullie beter te leren kennen ;)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Piemtje, welkom en gefeliciteerd, een aantal van ons ken je al uit het temptopic, dus dat komt wel goed.

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Welkom Pientje. Ben ook enorm benieuwd hoeveel beebje je krijgt!!!

Spannend Loekie!

Ik heb ook nog steeds af en toe vage krampjes in m'n buik en mijn (.)(.) doen mega veel pijn. Vandaag is het gelukkig weer wat minder...Ik hoop dat ik echt snel mijn meegroei BH krijg die ik heb besteld, want mijn gewone beha's ziten me niet lekker meer.....
    Ik ben smiddags heel moe, maar snachts heb ik last van slapeloosheid. Lig uren wakker en slaap maar een paar uut achter elkaar...echt balen...Zal wel door alle spannende dingen komen. word elke ochtend wakker met het idee: "wij krijgen een heel mooi cadeautje!!!".
    Maar eigenlijk ben ik enorm onzeker of alles goed zal gaan en kan heel slecht genieten van het feit dat ik zwanger ben. word er een beetje chagerijnig van (of zijn dat de hormonen...)hihi

Deel Deze Pagina