Ik hoop het zorra, hebben jullie ook zo'n moeite met wat je wel en niet mag eten, wordt er helemaal mesjogge van. Ik moet mijn hele dieet om gaan gooien. Vooral kaneel staat nogal eens op mijn boodschappenlijstje. Had vanmorgen twee plakken kruidcake op voor ik bedacht dat dat dus ook niet mag, dus gelijk de rest van de cake maar weggegooid. Dat wijn niet mag wist ik, maar ik eet eigenlijk dagelijks leverpastei en dus ook kaneel. Las ook dat kauwgum niet mag, ik wordt er niet goed van. Vanavond eet ik broccoli met aardappels en kalfsoester mag dat nog wel denken jullie?
ooooow zo leuk!! Kwam net thuis en mijn man was er al. Toen gaf hij een kus en een knuffel en zei i.p.v. schatje "schatjes" En toen zei hij ooooow ik hooop zoooo dat het goed gaat.... dat maakt me blij
Gerda: ik heb ivm medicijn gebruik meteen een afspraak bij de gyn. Al op 30 augustus. Mijn huisarts heeft me meteen verwezen en hoefde me niet te zien. Dit hadden ik al met haar besproken voordat ik zwanger was. Ik heb het bij vlagen heel koud (echt rillen) en ben moe en beetje misselijk een hele pijnlijke (.)(.). Loekie: wij gingen zaterdag met vrienden uit eten. Nou 3/4 van de kaart mocht ik niet. Zat wel goed te balen...uiteindelijk was het toch erg lekker wat ik had gekozen. Die kalfsoester wel doorbakken he!
hey meiden, jullie hebben weer flink gekletst tijdens een dagje werken ik heb het vandaag aan mijn kamergenoten verteld; ze wisten ook dat ik ermee bezig was, dus waren heel benieuwd. Super enthousiast natuurlijk ik vind het wel lastig om om te gaan met de krampen die ik op mijn werk krijg. is toch moeilijk om niks aan bijv. mijn baas te laten merken.... nou ja, ik zie wel hoelang ik het volhoud! mijn krampen blijven dus en soms komt er ook een vlaag misselijkheid voorbij waaien. Ik heb ook ernorme last van kouiigheid. ik zit nu bevoorbeeld met een hempje, een t-shirt, een sportvestje en een wollenvest aan en heb nu pas het idee dat ik het een beetje warmer krijg. Maar ja, moest net ook door zo'n enorme bui naar huis fietsen... ik maak me gek genoeg eigenlijk helemaal niet ongerust. soms wel als ik naar de wc moet: toch effe kijken of er geen bloed te zien is, maar verder eigenlijk helemaal niet. wil er ook niet aan denken; ik weet wel dat het altijd verkeerd kan gaan, maar op de een of andere manier wint gelukkig het positieve denken ik kan af en toe wel een beetke paniekerig denken als ik aan bevallen denk...
Loeki zeg je nou dat we geen kauwgom mogen? dat wist ik niet... pardon my french, maar hou gaan we dan op het werk het evt. overgeven verdoezelen? : : : :
vandaag eerste kwaaltje heel afwisselend van humeur lache huilen en heel sjaggie mijn vriend was daar de duppe van . nou maar hopen dat het aan de zwangerschap ligt en niet aan het feit dat 2 dagen gestopt ben met roken. want vind dat ook nog steeds heel erg moeilijk hoor
Nou volgens mijn gaat het om kauwgum waar kaneel in zit. Dus die hete soorten. heb afgelopen week ook appeltaart gehad oh wat ben ik slecht in dat oppassen met eten. Ik moet geloof ik een grote lijst hebben waar met koeieletters op staat wat ik wel en niet mag eten.
Ben net terug van m'n werk. Vanochtend hadden ze daar de WC's schoongemaakt met zo'n verschrikkelijk zoet ruikend schoonmaakmiddel (dat ze in de WC hadden laten liggen)......en toen was het kotsen. Gelukkig is het bij 1 keer gebleven vandaag. Ik heb het trouwens net als een heel aantal van jullie ook ijskoud. Straks lekker onder de fleecedeken denk ik maar! Trouwens over die kaneel: ik snap het nog niet zoals het overal staat. Ben ziekenhuisapotheker en we geven die cumarines aan mensen die trombose hebben gehad. Nu zou er in 1 stroopwafel of 1-2 plakken ontbijtkoek zo ongeveer een dagelijkse dosis voor een patient. Lijkt me raar. Zal het nog eens navragen bij de VK.
Ja, met die kaneel zit ik ook een beetje, het zit in heel veel dingen waar je het niet van weet en het staat ook niet altijd op de verpakking. Zo zit het volgens mij ook in suikerbrood, maar dat zie ik in de lijstjes niet terug, bij de bakker hebben ze helaas ook geen ingrediënten op de zakken staan. Je krijgt het ook binnen via cosmetica, maar waar zit dat dan in, ik gebruik geen cosmetica, ja wat gel, deo en tandpasta. Ik heb het ook zo koud, nou wil dat ook wel met dit weer, maar leuk is anders.
Hallo allemaal, Heb weer flink wat door moeten lezen na een dag werken Vandaag mijn eerste misselijkheid ervaren om mijn werk, kwam een collega binnen en die vroeg meteen of ik een spook had gezien, zo wit was ik. Gelukkig ging het snel voorbij. Ik heb het inderdaad ook enorm koud, loop continue met kippenvel rond. Vrees dat ook ik inderdaad snel bh's moet kopen omdat het allemaal niet meer past, mijn borsten zijn in een snelvaarttempo aan het groeien. Ik moet zeggen dat ik nu ook echt moet opletten wat ik eet omdat ik voor mijn gevoel al aan het groeien ben (kan ook opgeblazen gevoel zij) omdat ik niet goed naar het toilet kan. Ik heb in ieder geval maar een nieuwe spijkerbroek gekocht omdat mijn oude spijkerbroeken echt niet lekker meer zaten.
Ik kreeg van mijn zusje de tip de catalogus van baby-walz te bestellen, voor als je al wel in al het babyspul wil neuzen, maar nog niet naar de winkel wil. www.baby-walz.com
Ja ik vind het veel te vroeg om al bij prenatal binnen te lopen en de Wehkamp heeft niet zo veel, maar deze site lijkt me wel leuk om gewoon door te neuzen en van de week de catalogus op de mat, wordt al weer helemaal enthousiast.
Leuke spullen hebben ze bij baby walz hoor, ik heb daar ook in het verleden besteld, erg mooi spul. En die catalogus is heerlijk om door te bladeren, lekker dik! Ik weet zeker dat je allemaal leuke dingetjes ziet
Ik vind dat BiBabad op die site wel gaaf, wij hebben geen bad in de badkamer en onze dochter vind badderen helemaal het einde, tís alleen niet echt goedkoop 139 euro. Ben benieuwd tot welke leeftijd ze daar gebruik van kunnen maken.
Hoi hoi, Zo heb ook weer een werkdag achter de rug. Ik word een beetje raar op mijn maag van koffie en als ik iets te veel eet. De koffie smaakt ook al steeds minder. Baby spulletjes kijken is leuk! Mijn nichtje heeft nog zoveel dus dat kan ik zo weer over nemen. Heeft ze toen ook van mij dingen gekregen wat ik niks mee aan had. Groetjes Anna.
Ik heb afgelopen jaar 3 achterneefjes/nichtjes gekregen, dus daar is vast wel iets van over te nemen en mijn neefje wordt binnenkort al twee dus daar is ook wel het een en ander over. Ik blijf last van mijn blaas houden (als het mijn blaas is) zou ik zowaar voor het eerst in mijn leven een baasontsteking hebben? Ik lees dat sommigen al moeite hebben met eten (binnen houden), nou ik eet alles wat voor me neus langs komt al een pond pruimen en een pond druiven op vandaag, ook wat nougat, heel veel broccoli, nou nog veel meer, krijg er maar geen genoeg van. Toch kom ik helemaal niets aan (gelukkig) dus gebruik alle energie wel.
Hihi ik ben dus niet de enige die gekkigheid heeft met eten en drinken. Ik heb de hele tijd zo'n zin in karnemelk en de frambozendrinkyoghurt waar ik vorige week nog zo gek op was daar wordt ik groen van rond de neus Ik kon vanochtend ook maar met moeite 2 beschuitjes wegkrijgen. Nou ja het zal wel weer het hoort erbij he! De dame van moeders voor moeders is net geweest. Ze belde vanavond onder het eten of ze vanavond nog langs kon komen. Nou ja waarom niet he?! Leuk joh ik ben geslaagd! Hihi het testje van haar was positief, de teststreep is zelfs veel donkerder dan de controle streep. Dat was een heel goed teken zei ze (Yay!!!) Maar goed ik mag dus meedoen tot 12 oktober ik heb net al in het flesje gepiest hihi dat ik daar zo'n lol in heb.... Maar omdat ik mn flessen wegbreng ipv op laat halen (ivm nieuwsgierige aagjes in de straat) kreeg ik mn cadeautjes direkt ipv op het eind. Leuk joh! Ik heb een superschattig kinderserviesje en een dvd waarop gefilmd is hoe een kindje zich in de baarmoeder ontwikkelt. Die ga ik straks lekker met mn mannetje kijken! Tjonge al weer zo'n lange lap tekst, sorry hoor maar ik moest het ff vertellen!
so wat een hoop hebben jullie alweer geschreven. Ik heb echt nergens geen last van, alleen af en toe wat krampjes, en ontzettend pijnlijke borsten maar verder helemaal niks. hoop eigenlijk ook dat ik gruwelijk misselijk wordt, dan weet ik iig dat ik echt zwanger ben. maar ach moet me niet zo druk maken. Bij babywalz heb ik idd ook al ooit iets besteld echt een leuke site! Loeki fijn joh dat je binnenkort al na de VK mag, das al lekker vlug met 8 weken! ik heb het straks aan mijn oma vertelt en die was zo ontzettend blij dat ze zelfs een klein stiekem traantje verloor... slik!