@Pientje: Ik ben idd zwanger van de 2e, ik heb een dochtertje van bijna 4. @Loeki: Mooi dat je nieuwe bh lekker zit, hopelijk doe je er lang mee. En wat moet er veel bij jullie gebeuren zeg, mag je nu idd al wel mee beginnen @Jopie: Kunnen ze er idd mee rekening houden dat je snel moe bent, wel fijn dat ze zo reageerde.
Hallo allemaal, er wordt zoveel geschreven dat je bijna niet kan reageren joh... pfff maar ik doe het lekker toch! Loeki, waaom mogen we geen kaneel eten? En waar staat dat? Ik heb een lijstje van het voedingscentrum en daar staat niks over kaneel... Ik ben zwanger van de eerste... Ook ik ben het toch maar gaan vertellen op mn werk, er waren al poeltjes opgezet over wanneer ik ging vertellen dat ik zwanger ben... Daar had ik dus ff geen zin an.... Wij zijn deze week begonnen aan de verbouwing en ik zie er als een berg tegenop! Tot eind december zitten we in de troep. pfff... wat een werk zeg!
Hier vind je meer over kaneel, had het ook van mijn nichtje al gehoord. http://www.zuivelonline.nl/?PageID=871
Ook ik ben zwanger van de tweede, ik heb een zoontje van bijna 3 jaar. Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de vk. Moest stiekem op mijn werk bellen, want ik wil daar nog niets vertellen. Ik werk iedere dag van 8.45-13.00 en ik kon alleen maar bellen voor een afspraak tussen 9.00 en 13.00. Het is gelukt, ik mag 12 september. Ik heb dan gelukkig vakantie, dus ik hoef niet moeilijk te doen met vrij vragen. Groetjes Gerda
Ik ga het ook maar vertellen, misschien kan ik dan nog onder mijn mentoraat uit komen, heb daar zo'n hekel aan.
JA, dokter en tandarts in 1 week. Het is even niet anders Bij mij komen ze ook vandaag van wehkamp, heb ook de Ten Cate gekocht en ook D. Ik kijk er nu al naar uit om morgen een beha aan te toen die wat comfortabeler is.... Hahahaha, dat zou mooi zijn als je onder dat mentoraat uit kwam! hihi
Ik kan nog wel even met een paar gewone BH's vooruit. Volgens mij voelen ze meer gespannen dan dat ze echt veel zijn gegroeid. Ik krijg trouwens al zo'n donker pigmentlijntje vanuit m'n navel naar beneden. Nog wel licht, maar duidelijk te zien. Heeft iemand van jullie dat ook? Ik ga trouwens donderdag VK bellen voor afspraak. Je moet tussen 8 en 10 bellen en op donderdag ben ik altijd vrij. Omdat ze het op m'n werk nog niet weten lijkt me dat het veiligste plan!
hallo, pien ik ben zwanger van mijn 3é kindje heb er twee uit mijn eerste huwelijk een dochter Janna van 7 jaar en een zoon Janis van 5 jaar. dus 't zal weer wennen worden pampers enzo... Donderdagavond ga ik dus voor een nieuwe bloedtest en daarna afspraak maken met gyn want die is nog in verlof tot eind deze week. Het probleem met de borsten heb ik ook die groeien als kolen en iedereen kijkt er zo naar heb anders maar b cup snap je het valt dus wel beke op.. We hebben nog tegen niemand niks verteld wil wachten tot na 2é bloedtest dan kan ik ook zeggen hoever ik precies ben...al kriebelt het wel om het te vertellen. Jopie ik ben ook zo verschrikkelijk moe de ganse dag door, k val gewoon in slaap. vandaag ook we reden met de auto naar mijn ouders nog gn 10minuten ver en k was al in slaap gevallen. En wie heeft er nog last van kwaaltjes... Annabel
pientje - ik ben ook zwanger van de eerste! loeki - fijn dat je weer een fatsoenlijke BH heb, ik zit ook de hele dag te malen hoe ik alles zal aanpakken, hoe ik kinderkamer ga inrichten en we gaan van de week weg voor laminaat voor beneden.. me2 - fijn dat je mee kan doen met MvM! annabel - wat een verhaal zeg, ben benieuwd hoelang je zwanger bent. een vraagje, als ik uit ga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie ben ik donderdag 5 weken zwanger, maar mijn banner geeft pas aan dat ik zaterdag 5 weken zwanger ben, hoe kan dit? iemand enig idee?
hey, meliske geen idee hoor bij geeft de banner aan volgens laatste nod. anders ook aanpassen akls je naar de gyn geweest bent. Heb je al een afspraak voor eerste echo? * den gene die morgen gaan veel succes é bij het bewonderen van jullie kleinne wonder!! slaapwel Annabel
hello, Voel me vandaag weer een stukje zekerder. Gister voelde ik me niet zo joepie....voelde eigenlijk niks kwa zwangerschap,niet zo moe als jullie,niet zulke mega borsten als jullie. En daarbij leek de test van zondag met middagurine donkerder dan de test van maandag met ochtendurine. Dus was zo bang dat het weer niet goed was. Dus met veel angst heb ik vanochtend nog een keer getest,met dit als resusltaat: fiew!!! hij is donkerder dan die van zondag en maandag. Vind het nog steeds doodeng,maar heb nu wel weer ietsje meer vertrouwen. dus ga ik vandaag weer een poging doen om mee te doen met MvM. Vorige keer ook gedaan,maar toen bleek al snel dat het niet goed was,dus echt heeel kort meegedaan. Dit keer wil ik wel wat langer meedoen hoe staat het met de rest? iemand al gespuugd??
Nou ik heb eigenlijk helemaal geen klachten, vind ik ook wel reemd hoor,maar klaag niet, als alles maar goed is.
pientje - duidelijk kruis meid!!! maar kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent en bang dat het fout gaat.
goeiemorgen iedereen, pientje begrijp je gevoel. ik ben opgestaann met steken rechts bopven mijn schaambeen...kwee nie wat ik er van denken moet. ben gisteren gaan kijken naaar resultaten ivm zwangerschap van mijn zoon en dochter en toen ik 5 weken ver was van mijn zoon had ik al een hcg waarde van 22500 en nu had ik er maar eentje van 125 toch een groot verschil... het enige kwaaltje dat ik heb is verschrikkelijk moe zijn. Annabel
Ik begrijp het ook heel goed Pientje, het ging bij mij allemaal zo goed met positief denken, maar nu mn zw. schaps symptomen niet toenemen word ik toch ook erg onzeker. Ik had afgelopen zaterdag nog een test gedaan van MvM en deze was nog niet donkerder dan de test van dinsdag, nu blijft het toch ook wel in mn hoofd hangen; wat als het toch weer niet goed zit (ik begrijp dat je ook een keer een MK hebt gehad?) Voor de zw. schap van mn dochter heb ik een MK gehad met 7,5 a 8 weken, en 2 maanden terug had ik een positieve test en daarna gaan bloeden, was dus al vroeg misgegaan, mag geloof ik geen MK heten maar de teleurstelling en verdriet was toch groot. Nu wilde ik van deze zw. schap zo graag lekker genieten en me niet druk maken, maar ik doe dat dus wel steeds meer. Mn borsten zijn wel wat voller, maar het lijkt alsof de pijn aan de zijkant minder is geworden, laat me nu maar goed misselijk worden dan heb ik misschien weer wat meer vertrouwen. Het positieve denken ging zo goed, zucht.....