April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij weten al heel lang wat de kleur en het thema wordt. Wij hebben gekozen voor 'maan en sterren' en de kamer wordt geel/blauw, ongeacht of het een jongen of een meisje wordt.

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik wil thema winnie the pooh, heb de afgelopen jaren al zoveel dingen verzameld daarvan, pff heb niet genoeg aan 1 kamer ;)

3. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    pientje gewoon bellen jong het zal je geruster stellen.

Al kom ik ook gewoon zot van het wachten 'k heb zoiets van als je het op echo gezien hebt dan geloof je het pas echt, echt! dan weet je dat alles goed is enzo...,maar nu de vraag van hoe ver ben ik? is het vruchtzakje wel goed? evolueert alles zoals het hoort..enzo...

wij zouden het ook zo graag vertellen maar durven ook nog niet zo goed van zie dat het toch nog fout loopt na al die nega testen en plots posi...

Annabel

4. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    ik wil op 1 muur van de babykamer een muurschildering maken.
    ik zit te denken aan een soort my little pony- achtig landschap - ik heb een voorbeeld in mijn album gezet, maar dan zonder al die paardjes...

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn test was gelijk dik positief, ik heb daarna niet meer getest, twijfel gewoon niet aan mijn zwangerschap.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha My little pony, dat is jeugdsentiment. Heb er nog dozen vol mee staan in de garage.

7. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    zo, ga nu effe een poging doen om te zwemmen, ben erg benieuwd hoe dat nu gaat.
    hoe gaat het bij jullie met sporten?

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    No, ik kan mezelf er niet toe zetten, weet niet waarom. Sleep mezelf nog een maal in de week naar de sportschool 'omdat ik toch voor betaal' en met hardlopen doen m'n (.)(.) zeer.

9. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    is ook wel zo, was nooit zo heel erg "into" my little pony, had er wel een paar; maar ik vind die landschapjes zo dromerig...

10. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    door die krampen vraag ik me wel af of ik niet direct naar de bodem zak, maar ja als ik het niet probeer weet ik het nooit natuurlijk :(

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    idd erg mooi als je zo'n landschap als muurschildering heb, denk echt heel sfeervol! maar idd wel zonder die paardjes, dat vind ik persoonlijk veels te druk.

12. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    Loeki, vind het wel knap dat je je nog naar de sportschool kan slepen! (dat lukt mij in normale doen al niet eens... :( )

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik ga nu proberen een stukje hard te lopen, de zon schijnt, radio mee en kijken hoe ver ik kom.

14. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    Succes!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    suc6 loeki!

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik had eerst last van een opgeblazen gevoel. Sinds ik weer ben gaan zwemmen is dat over (ik zwem ongeveer elke dag). Of het met mekaar te maken heeft weet ik niet, maar ik voel me er gewoon beter bij als ik zwem.

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mijn(.)(.) doen ook te veel pijn voor sport. Ik rijd fanatiek paard maar durf dat nu even niet....

Onze baby kamer krijgt de kleur groen met wit.

18. Tweetie

Tweetie Lid

12 jun 2006
    51
    0
    0
    Zo dames hier ben ik ook weer een keer. Ik kan jullie niet meer bijhouden hoor!!

Ik wilde vandaag vk gaan bellen voor afspraak, woensdag is mijn vrije dag dus komt mooi uit. Blijk ik niet goed gelezen te hebben op het papiertje van de dokter, je mag alleen tussen 09.00 uur en 10.00 uur bellen voor het maken van een afspraak. Ik wilde om 11.00 uur gaan bellen dus das wel balen!! Nu ga ik morgen maar ff stiekum bellen vanaf mijn werk.

Voor de rest was ik vanaf zondag aardig beroerd en gister ben ik een dagje thuis gebleven, want het ging echt niet meer, was al vanaf 05.00 uur aan het spugen op een gegeven moment leek het wel alsof het uit mijn tenen kwam!!! Heb nu tabletjes gekregen van de dokter die onschadelijk zijn en waar de misselijkheid wat mee afzakt. Ik moet zeggen dat ik het nu goed kan houden. Vandaag ff goed uitrusten en morgen er weer tegen aan!

Zo dit wilde ik ff met jullie delen........

19. Tweetie

Tweetie Lid

12 jun 2006
    51
    0
    0
    Zo dames hier ben ik ook weer een keer. Ik kan jullie niet meer bijhouden hoor!!

Ik wilde vandaag vk gaan bellen voor afspraak, woensdag is mijn vrije dag dus komt mooi uit. Blijk ik niet goed gelezen te hebben op het papiertje van de dokter, je mag alleen tussen 09.00 uur en 10.00 uur bellen voor het maken van een afspraak. Ik wilde om 11.00 uur gaan bellen dus das wel balen!! Nu ga ik morgen maar ff stiekum bellen vanaf mijn werk.

Voor de rest was ik vanaf zondag aardig beroerd en gister ben ik een dagje thuis gebleven, want het ging echt niet meer, was al vanaf 05.00 uur aan het spugen op een gegeven moment leek het wel alsof het uit mijn tenen kwam!!! Heb nu tabletjes gekregen van de dokter die onschadelijk zijn en waar de misselijkheid wat mee afzakt. Ik moet zeggen dat ik het nu goed kan houden. Vandaag ff goed uitrusten en morgen er weer tegen aan!

Zo dit wilde ik ff met jullie delen........

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo ben net terug, heb toch 5,5 km gelopen. Kreeg wel even protest van het wurm, maar dat trok na 10 minuten weg en kon ik heerlijk lopen. Heb er energie genoeg voor, maar het was wel erg warm. Helaas speelt mijn oude knieblessure weer op dus moet zo eerst weer ijs op mijn knie doen om erger te voorkomen. Ik zweet me kapot zeg en het is maar 19 graden, wel lekker weer eens een mooi zonnetje.

Deel Deze Pagina