April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweetie

Tweetie Lid

12 jun 2006
    51
    0
    0
    Hmm mijn bericht staat er nu twee keer, iemand enig idee hoe ik er een kan deleten?!?!

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik ben ineens benieuwd.... Als alles goed mag gaan krijgen we (bijna) allemaal rammetjes.

Zelf ben ik ook een ram, zijn er nog meer a.s. moeders zelf ook in april jarig?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik denk dat de mijne een stier wordt. Bij ons in de familie komen alle kinderen 2 tot 3 weken te laat.

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nee, hier geen ram. Mijn moeder is een stier, Zij heeft een heel goed karakter. Als mijn beeb een klein beetje te laat is wordt het al een stiertje.
    Ik ben zelf een weegschaal, maar lijkt er niets op. Weet altijd precies wat ik wil en waneer!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zet ook in op een stiertje. mijn man en ik zijn beide tweeling, al zit mijn man echt op de grens met stier en dat is te merken aan hem ;)

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hallo allemaal!

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik wil jullie om een gunst vragen. We hebben een topic waar alle zwangeren hun eerste symptomen in kunnen schrijven. Dit is dan voor de twijfelaars een mooie database met mogelijke symptomen. Willen jullie daar je symtpomen in schrijven?

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=15925

thnxs

Liefs
    Ang

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Jopie, ik ben ook in april jarig. Ik ben 2 dagen na mn verjaardag uitgerekend :D

De babykamer muren worden wss. turkoois en de accessoires e.d. of fuchsia rose of lime groen (afhankelijk jongen of meisje)

Het is trouwens lekker warm buiten zeg, mn buitenthermo staat op 23,5 in de schaduw. Net even de stad in geweest om een cadeautje te kopen, had een shirtje met lange mouwen aan (vanmorgen vroeg was het nog niet zo warm) en toen het zonnetje goed doorbrak was het wel even puffen.

Balen Tweetie dat je te laat was met bellen! Gelukkig dat je van de HA pilletjes hebt gekregen voor die misselijkheid, hopelijk voel je je snel beter. Wat betreft je berichtje, de moderators kunnen geloof ik alleen maar dubbele berichten eruit halen. Je kan ze evt. een pb sturen, maar ach zo storend is het niet toch?

Vennetje: ik hou ook wel van die dromerige landschappen, kan je goed schilderen? Ik vind het altijd erg leuk om te tekenen en schilderen, wat teken/schilder jij graag?

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    @Zorra, Ik liep al bij de gyn omdat ik uit mezelf geen eisprong had en medicijnen nodig had om het op te wekken,we zijn dus al een tijdje bezig geweest.
    Daar was op de echo dus ook te zien dat er 2 eitjes groeiden,dus wieweet een tweeling :D

@Vennetje,gaaf joh zo'n muurschildering!!! zoiets wil ik ook maar lijkt me wel moeilijk! Ga je dat zelf doen? of laat je het doen?

Nou ik heb al mijn moed verzamelt en de gyn gebeld.
    Kreeg de assistente aan de lijn.
    Dus ik mijn verhaal vertellen en met de vraag of ik eerder kon komen.
    Zegt ze : Nou dat is niet gebruikelijk hoor!! :(

afijn ze verbond me door met de echte assistente van de gyn,zij is er alleen voor afspraken te maken enzo.
    Die was een stuk liever!!
    En nu mag ik eerder komen :D :D :D
    Mag nu op 8 september komen,ben dan 7 weken en 3 dagen.
    Ze zei wel dat ik er rekening mee moest houden dat er nog geen hartje te zien was omdat soms blijkt dat je korter zwanger bent.
    Dus ik vertellen dat ik een echo heb gehad om te kijken of er een eisprong was dus wel zeker weet wanneer die was.
    Dus toen zei ze oke,maar moest het wel vertellen om zo een eventuele teleurstelling te voorkomen.

Maar ik ben echt heeeeel erg blij dat ik eerder mag komen :D :D :D

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Fantastisch Pientje dat je eerder mag komen! Ben erg benieuwd of je idd zwanger bent van een tweeling, zou wel heel speciaal zijn he!

10. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    @zorra & pientje: 't is alweer even geleden, maar ik teken mijn hele leven al graag en heb verschillende cursussen enzo gedaan. Maar zoiets groots als dit nog nooit! heb er wel erg veel zin in! Kan ik me helemaal op uitleven ;)
    Zorra, ik vond de cursus model tekenen en schilderen (met naakt modellen) eigenlijk een van de leukste die ik heb gedaan. Is ook echt iets heel anders dan je zelf thuis kan doen.

@jopie: ja, ik vond het zwemmen vanochtend ook erg lekker; mijn krampen verdwenen als sneeuw voor de zon!!! Ik denk inderdaad dat ik het er maar een paar keer per week in ga houden. HEEERLIJK.

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Erg leuk hoor zo'n muurschildering. Vooral als je zelf zo goed kan tekenen.
    Ik zou graag als we een meid krijgen een mooie vlinder willen maken,maar ben nog geen leuk voorbeeld tegen gekomen.
    En aangezien ik niet zo heel goed kan tekenen....haha kan ik je inhuren??

Ik heb wel een keer een tip gezien bij zo'n klusprogramma.
    Dan heb je zo'n projector nodig,daar leg je je patroon op en dan zie je het vergroot op de muur en kan je met potlood over de lijntjes gaan en dan inkleuren met verf....ook een optie...

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Goh, da's een goed idee, Pientje! Ben zelf niet zo'n creabea, maar overtrekken dat lukt nog wel. :) :)

13. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    mijn collega zei laatst ook iets over een bepaald soort behang - ik weet de naam niet. Dat vormt samen als een soort grote puzzel bijv. een beertje of zo, heel groot op de muur. Misschien ook een idee?

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    oja dat behang ja,mijn broertje heeft in zijn woonkamer een muur met een grote afbeelding.
    Weet niet meer precies wat een brug ofzo met uitzicht op het water.
    Moet je dus precies en netjes behangen.
    Je hebt heleboel soorten daarvan,ook junglethema enzo.
    Is idd. ook wel leuk...

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fijn Pientje dat je eerder mag komen!! Ik mag over twee weken en pffff wat vind ik dat lang duren......
    Ik ben ook zo onzeker op het moment of alles goed gaat, bij elk steekje, krampje, pijntje in mijn buik of rug denk ik ohnee, het zal toch niet misgaan. Het is op het ogenblik heel erg die onzekerheid terwijl ik me van het weekend had opgepept om gewoon te gaan genieten en mocht het niets goed gaan, dan doe je daar toch niet tegen.....

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik ken het ME2, op zich heb ik geen krampen of iets dergelijks, maar die twijfel komt soms wel even naar boven. Vanmorgen had ik het erger dan nu, hopelijk ben ik morgen weer optimistisch. Maar wat duren die 2 weken lang he, ik ben blij dat ik nu met 8 weken kan komen en niet zoals met mn dochter met 12 weken. Vandaag begonnen met het plassen in het flesje ;) Ik heb de dvd van de ontwikkeling van de baby in de buik gekozen, vanavond maar met mn mannetje kijken en over 2 weken laat ik ém zien aan mn dochtertje als de echo goed is gegaan.

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    @me2,Dus jij bent zeker de 1e die voor een echo gaat??
    spannend hoor....
    Jij bent dan ook 7 weken ongeveer toch?

Welke datum ga jij Zorra??
    Ik dus 8 sept.

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Zelfde datum als ME2 (30/augustus), nog net niet dezelfde tijd (half uurtje eerder)

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    oja das waar ook!!!
    vergeten..... :rolleyes:

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Laten we het maar op zw. schaps dementie gooien he ;)

Deel Deze Pagina