April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jopie! jopie! jopie!

we zijn zo benieuwd ;)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik kan wel een oppeppertje gebruiken, loop me nu zo verschrikkelijk vol te stouwen met 'slecht' eten, ships, kaas, koekjes enz enz enz

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ach loeki een keer je eigen lekker volproppen is niet zo erg, als het maar niet iedere dag is. en mijn idee is dat het niet gek is om te gaan praten met je baas of wat dan ook en op je strepen te gaan staan, en vragen om halve diensten of in ieder geval NIKS anders dan je standaard werkdagen in de klas, en GEEN mentoravonden en ouderavonden en wat dan ook, dat gaat niet meer, het is gewoon veeels te zwaar voor je, dit is niet goed voor jou en je kindje.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank je Meliske, dat zei mij collega gisteren ook al. Ze maakt zich oprecht zorgen over me.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik denk dat het echt een hele verstandige zet zou zijn vor je, ik zie je niet thuis komen, maar mijn gevoel zegt dat je echt als een emotionele spons thuis komt en dan ook geen puf meer heb om iets te doen, en eigenlijk is dat wel jammer, ze zeggen dat dit de mooiste tijd van je leven moet zijn en dat je lekker moet genieten en dat gaat gewoon niet als je zo moe bent.
    ongetwijfeld zal het erg moeilijk zijn om dat aan te geven op je werk, omdat je voor de volle 100% wil gaan voor je werk, maar dat kan ook na de bevalling, dus meid als ik jou was zou ik er iets aan doen! TSJAKKA ;) meliske speaks!

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nou, meiden, omdat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn zal ik eerst antwoord geven op die prangende vraag.

Het was goed. Alles zit erop en eraan. Geen rare dingen gevonden, en Uk lag er zo mooi voor, dat ze me graag over 2 weken weer willen hebben voor de examens. Morgen even bellen om te kijken of ze nog kandidaten nodig hebben. Ik stel me graag beschikbaar.

Het resultaat van vanmiddag staat in m'n album!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    loeki: Ik ben het met meliske eens. Als het even gewoon niet meer kan, praten met je baas. Wellicht kan er iets op gevonden worden.
    Ik vind het ook wel erg vaak hoor, elke maand een ouderavond? Oktober, november en december? Wij hadden vroeger volgens mij 1 a 2 per jaar. En als er verder niks bijzonders is, dan is het verder ook helemaal niet nodig. Toch?
    Ja niet leuk, vooral niet als je het al helemaal hebt gehad die dag. En 7 uren intensief school is al erg veel. Daarna is een serieus gesprek helemaal niet fijn. :(

Carol: leuk dat je " frummel" al hebt gevoelt. Lijkt mij ook erg leuk om te voelen.
    Ik ben ook nog niet uit welke maxicosi. Het zijn er zo veel. Ik denk dat je het beste in de winkel kan vragen. Dat gaan wij dit weekend ook even doen.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Wat prachtig jopi, echt hele mooie foto's.

Ben je naar die gratis echo geweest?

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja, in Bilthoven. Er waren 2 leerlingen en later de docent erbij. Het was dus niet zo druk rond de operatietafel gelukkig. Er werd uitgebreid de tijd genomen en alles werd duidelijk uitgelegd. Ik heb 45 minuten liggen genieten.

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wow jopie wat fijn dat alles goed is en wat een knappe beebje!

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Meliske, dat kan ook niet anders :)

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
  13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    :) Grapjas

Ik ga morgen dus naar bilthoven

Spannend hoor,

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loesje, wat vervelend dat je weer bloedingen hebt. Ik hoop dat de echo je weer gerust kan stellen.

Loeki, ik hoop dat je wat meer begrip krijgt van je leidinggevende. Ze kunnen je trouwens nu niet verplichten om over te werken. Op de middelbare school hadden wij ook maar 1x per jaar ouderavond.

Carol, leuk hoor! Ik heb ook het idee dat ik Uk voel, maar ik ben er nog niet helemaal zeker van dat het niet m'n darmen zijn....

En verder, als ik iemand heb overgeslagen (en dat zal heus wel) sorry, is niet persoonlijk ;)

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, ik hoop dat je net zulke mooie foto's krijgt als ik. Succes hoor!

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bosi veel plezier morgen.

meiden ik ga slapen, morgen om kwart over 6 me bedje uit, moet werken van 7 tot 15.30

tot morgenmiddag!

truste!

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Welterusten en tot morgen!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jopie, fijn dat alles goed is met jullie frummel. Leuk dat je er zo lang van hebt kunnen genieten.

Meliske, het valt nog wel mee met dat emotionele wrak hoor, maar ik wil als ik de deur achter me dicht trek even niets meer met school van doen hebben en al zeker niet met mijn mentorklas waar ik op school mijn handen ook al vol aan heb. Dan wil ik even genieten van de avond, want die zijn al zo kort. Ik weet wel dat mijn werk niet eindigd bij de schooldeur en dat je altijd werk mee naar huis neemt, maar ik wil zelf bepalen waar en wanneer ik dat dan doe. Ik doe het liever in het weekend als ik fris ben, dan op een avond als ik de school helemaal zat ben.

19. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo dames

Ik heb vandaag een pret echo gehad nog niet de screenings echo hoor.

Maar alles is tot zover goed!

Mijn gevoel was ook goed want het is een JONGETJE!

In mijn album staan foto's, die man was echt heel aardig hij heeft me 7 fotos mee gegeven (die staan niet allemaal in me album hoor) en hij heeft langer gekeken!

Groetjes nandine

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Wat leuk zeg! Gefeliciteerd met een jongetje. Ik zag het nu op jou foto wel. Duidelijk een jongen.

Ik ga morgen voor de echo, en wij willen het niet weten. Maar als ik het zo zie, hoop ik dat we het ook niet zelf per ongeluk zien.

Maar wel leuk dat je voorgevoel zo klopte.

Deel Deze Pagina