neejoh! rustig. 1 zo'n dingetje kan heus geen kwaad. Anders was dat wel algemeen bekend als dat levensgevaarlijk was. Denk dat als je ze achterelkaar opvreet,dat er dan een reactie kan komen,je baarmoeder prikkelt ofzo. Zou me geen zorgen maken om 1 snoepje. En is het niet zo dat de placenta ook zoveel mogelijk schadelijke stoffen zuivert? of vergis ik me?
Ik heb daar trouwens geen afspraak gemaakt hoor, die vond ik ook te duur, maar op die site wordt heel duidelijk uitgelegd wat 3D en 4D is. En er staan mooie beelden bij!
wij gaan ook 2d,3d en 4d doen en betalen 100 ,maar dan heb je wel veel foto's en een dvd,is toch leuk voor later. Vind het het geld wel waard.
Janne ik denk dat je je te ongerust maakt, de baby kan VEEEL meer hebben als wij denken, vooral in de eerste 3 maanden zouden ze kwetsbaar zijn daarna veel minder, en daar ben je toch al voorbij. ik denk dat je heel wat moet doen om je kind iets te laten krijgen, voorbeeldje, mn ongewenste kindjes worden belast met overdosissen medicijnen en toch trekken ze er zich niets van aan en worden gewoon gezond geboren soms iets lichter dan normaal maar vaak ligt dat ook aan sit. van de moeder. ALdus mijn vriendin die die net aan me verteld. Zij heeft tijdens zwangerschap heel veel medicijnen, puncties en straling gehad en (zelfs in de eerste 3 maanden ) en een gezonde jongen gebaard. misschien helpt je dit wat.
jullie zijn zo lief. En het is waar wat je zegt, dizzy. Ik ga zo toch even proberen de fabrikant te bellen. Jullie horen het nog van me.
Nou meiden na heel wat gebel ben ik er achter. Mondwater mag niet, omdat er alcohol in zit, maar de blaadjes mogen gewoon. Pffffff, er valt een ton last van mijn schouders.
Gelukkig! Janne, kun je weer lekker verder met genieten. Ik denk wel dat de maatschappij ons een beetje op stang jaagt, mijn oma had 7 gezonde kinderen en die heeft nooit ergens rekening mee gehouden, was nog niets bekend en dat geldt ook voor alle eeuwen ervoor. Maar fijn, niets zo vervelend dan je schuldig voelen over iets.
Nou eeuwen ervoor? Mijn nicht moest zelfs 10 jaar geleden lever eten, omdat haar ijzer te laag was. Nu zal je het toch niet in je hoofd halen om lever te eten?
Ik heb het mondwater wel gehad. Stom dat ze dat er niet opzetten. Ik drink het verder niet op, en het was eenmalig. Ik ga er dus maar vanuit dat het niet teveel schade heeft aangericht,
Janne, vreemd dat listerine niet mag, ik neem ze regelmatig na het eten, want vind het vervelend voor de de leerlingen om met de lunch nog achter in mijn keel voor de klas te staan, staat niets over op de verpakking. Het gaat denk ik om de fenylalanine in de listerine, dat kan hersenbeschadiging opleveren, nou ja, wordt het geen IQ van 145, jammer dan.
Lever eet ik niet, maar heb wel een boterham met leverworst gegeten, ik dacht 1 kan geen kwaad, zoveel vitamines krijg ik nu ook niet binnen
een boterham leverpastij per dag is absoluut geen probleem, maar ik kan me nooit tot een boterham beperken
Nou ik kan normaal boterhammen eten wel 8 maar nu kom ik tot 3 max. 4, dus het zondigen met leverworst valt wel mee. Heb net stukje gewandeld, en vit. pillen bij apotheek gehaald ben ik al 1,5 weken op aan het wachten. Ja ze lagen al klaar maar hedden niet de moeite genomen om even te bellen Probleem is nergens anders te krijgen want anders.. ga zo lekker even relaxen want moet straks naar feestje en dan wil ik nog beetje energie hebben al is het maar om dat ik een uur ernaar toe (en terug) moet rijden
Oh, voor de verkouden dames onder ons, je kunt Daro Thijmsiroop slikken hoor. Anders heeft de HA nog wel een hoestdrank die je mag hebben. (lijkt op codeïne)
O gelukkig nu ben ik echt gerustgesteld Loeki. Weet je dat de dingen uit de handel zijn genomen. Dus als je ze weer wilt, mag nu wel alvast gaan zoeken.
Ik heb net dus op de bank liggen slapen, maar voordat ik in slaap viel was Frummel aardig bezig met zijn gymoefeningen. Ik dacht: nu moet ik toch eens met mijn hand voelen. ( mijn man wil het zooooooo graag voelen) Maar dat voel je niet, omdat je het van binnen ook voelt, maar het was nog gekker ik zag het zelfs. Kan dat al?