April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Codeïne is niet onderzocht op effecten tijdens de zwangerschap, dus het is ook niet bewezen dat het gevaarlijk is. Ik heb iets gekregen dat veel op codeïne lijkt (soort primatour) die mag wel tijdens de eerste 2 trimesters. Je mag er inderdaad geen atuo mee rijden, maar heeft blijkbaar geen effect op de kleine.

Ik neem voor de zekerheid toch maar geen Listerine meer.

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dientje - gefeliciteerd met jullie zoontje!

bosi - veel plezier nu bij de echo (je zal er nu al wel zitten)

janne - wij noemen de kleine altijd wuppie

en ja hoor toen ik gister avond in bed lag, werd ik me toch misselijk en een buikpijn! ik dacht wat is dit nu weer..op een gegeven moment dacht ik, ik moet over geven, nou daar kwam dus mijn korte buikgriepje, diarree en overgeven de hele nacht door, en ben rond een uur of 3 in slap gevallen en vanomrgen was het gelukkig over!

vogens mij ben ik een van de laaste met de 20 weken echo :( pas 14 december!

3. Niet meer actief

Dus toch kon je de dans niet ontsnappen Melissa. gelukkig was het kort maar krachtig. ( nou liever helemaal niet natuurlijk)

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja idd ach ja schilt weer een kilo ;)

5. Niet meer actief

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Dientje: Wat leuk een jongen :D En goed te zien op de foto's! Leuk als je gevoel klopt he.
    @Janne:Gelukkig dat de fabrikant je heeft kunnen geruststellen, jeetje dat mondwater ook niet mag, dat slik je toch niet door :( Mogen ze er dan ook weleens op gaan zetten (of staat het erop, ik gebruik t namelijk nooit) En ja je kan de baby nu ook aan de buitenkant zien bewegen, leuk he!
    @Loesje:Hoe gaat het nu met je?
    @Loeki:Op je strepen gaan staan hoor, als het niet gaat dan gaat het gewoon niet en daar moeten ze het maar mee doen.
    @Meliske:Gelukkig dat je er vandaag geen last meer van hebt gehad, maar je zal nu denk ik wel moe zijn. Nog een maand wachten op je echo, duurt lang he! Hopelijk gaan de weken snel voorbij.
    @Dizzy: Veel plezier vanavond op het feestje!

Voor de rest weet ik het niet meer (de pagina scrolt geen pagina terug :) )

7. Niet meer actief

Nee lastig is dat he.

Nee mondwater slik je ook niet door, dus het mag wel, maar eigenlijk is het beter van niet, omdat er alcohol in zit.
    Het staat idd niet op de fles, ben er speciaal voor naar de drogisterij gelopen.

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow ik moet me ook met moeite inhouden om niet dat hele ding leverworst naar binnen te werken,maar lukt me aardig ;)

Ik was vandaag bij de apotheek voor hoestdrank en ik had het over die thijmsiroop en zij zei dat dat alleen maar verzacht en niet oplost,dus schiet je er niks mee op.
    Heb nu zakjes poeder die ik moet aanlengen met water.

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow getsie Meliske,je zal nu wel uitgeput zijn?
    Lekker rustig aan doen nu!

Wat leuk dat je het ziet bewegen Janne,dan zou je het toch ook moeten voelen? Heeeeel zachtjes? Dan moet je anders die tip met die kaart proberen. Kijken of ie beweegt. :D

10. Niet meer actief

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ja dat snap ik dat je het zelf ook voelt :D maar ik bedoel aan de buitenkant.

Weet je wat ze ook weleens zeggen.
    Dat het voelen van de baby d.m.v. je hand op de buik,dus niet van binnen ongeveer hetzelfde voelt als je met je tong langs de zijkant van je wang gaat en met je hand op je wang voelt.
    Snappen jullie het? hihihi
    en uiteindelijk voel je het steeds beter en beter als het kindje sterker wordt.

haha iedereen die dit leest meteen met haar hand op de wang en spastisch doen met haar tong :) :)

12. Niet meer actief

wat zijn we toch voorspelbaar he Pientje :) :)

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    haha ikke natuurlijk ook meteen me me hand na me wang, dus vanavond ga ik lekker in bad en daarna na bed en dan maar met me ene hand op me buik en de andere op me wang en maar vergelijken :)

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    :) Hier nog zo een die meteen met dr hand tegen dr wang zat :)

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    weet je wat er de laaste tijd (sinds ik zwanger ben) vaak tegen mij word gezegd door mensen die ik een tijdje niet gezien heb...?

dat ik heel erg veranderd ben in me gezicht :confused: en er heel goed uit zie :)

horen jullie dit toevllig ook ooit?

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ahhhh, mijn Philips shirtje is binnen, zo lief. Zie mijn album.

Voor de hoest heb ik Promethazini gekregen van de HA.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wow wat leuk loeki! wel een grote he! welke maat?

tot wanneer was die aktie ook alweer?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou je moest de babyfoon voor 1 november gekocht hebben en je kunt de bon dan tot 31 december opsturen.

Het is maar maar 74 hoor, maar door de hoek waaronder gefotografeerd is lijkt hij veet groter.

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    YIPPIE! 300 pagina's!

shit shit shit ben ik weer te laat! ik dacht tot 1 december :(

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hoe wist je van te voren dat ie op de 300ste pagina zou komen te staan dan?
    straks zat je nog op 299 hahaha
    Zag nl. niet staan dat je het later hebt aangepast?

Deel Deze Pagina