April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Gaaf shirtje Loeki :D Leuk om later in te lijsten. Ik zou vanavond gezond gaan eten, maar zag in de lounge dat er zoveel patat gingen eten dat ik daar enorm trek in kreeg :oops: Mn vriend en ons dochtertje zijn er samen op uit om straks lekker terug te komen met een grote bak patat met satesaus, mjammie!

300 pagina's alweer, stelletje kletskousen zijn we :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, ik was even in het dorp en ik moet zo weer naar een vergadering, dus ook even 2 porties raspatat gehaald. Lekker hè zo op vrijdagaond.

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, superstoer t-shirt!

Meliske, veel plezier vanavond met je hand op je buik en de andere op je wang. Vraag even of je man een foto wil maken!

Zorra, lekker hoor frietjes! Ik eet vanavond ook niet zo gezond, heb lekker een pizza gekocht.

4. Niet meer actief

:) :) ik zat dus idd gelijk zo :) :)

5. Niet meer actief

Haha, zag dat ik dus niet de enige was, die gelijk zo zat.

Gaaf shirt Loeki en jawel Zorra heeft weer een superidee!

6. Niet meer actief

Zorra wat ik niet snap is dat die man spuiten meehad in het vliegtuig. Mss mag het omdat hij arts is, maar ik mag echt mijn travelset met spuiten niet in mijn handbagage.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb bericht over ons lijstje, helaas mogen we geen tabellen gebruiken op het forum, ze kunnen het niet goed beveiligen zeggen ze. Dus helaas.

Ik moet zo weer naar een vergadering :thumbdown: Niets aan te doen, begin van een heel druk weekend helaas. Spreek jullie later weer.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ik heb net de echo sessie gehad. Alles is goed. Hartje is ook goed. Ik zat daar een beetje over in, omdat hartafwijkingen aan beide zijden van mijn familie dichtbij voorkomen.

De beentjes waren wel iets langer dan de rest van het lichaampje. De beentjes waren 18 weken en een paar dagen, en het lichaampje 17 weken en 3 dagen.

Wel leuk om te zien hoor. En heel veel bewegen. Ik kan pas later wat gaan voelen, i.v.m. de voorliggende placenta. Rond de 25 weken waarschijnlijk pas echt.

En het wordt..... dat weten we nog niet, :p

9. Niet meer actief

He joh Bosi hihi. Ik denk ja daar komt het...niet dus. Wel mooi dat alles goed is.

Jammer loeki, dan slepen we maar.
    Doe je rustig aan!

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zou nu 10x liever een warm bad nemen, maar als ik het niet interessant vind ga ik na de pauze gewoon weg. Zo belangrijk is het nu ook weer niet.

Fijn dat alles goed is Bosi, lekker gevoel hè. Hoe gaat het op school?

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow shit,de buren kwamen net aan deur ff afspreken voor morgen.
    Kwam ik er later achter dat mijn gulp nog open stond :oops: :) :)

Zat nl. met mijn hand op mijn buik languit op de bank toen de bel ging..

12. Niet meer actief

:) :) sorry :) :)

13. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi meiden, hey alles goed hier jullie kletsen veel te veel het is niet meer bij te houden nou ik ben weer iets geruster met de beeb was alles prima en de bloeduitstorting was kleiner geworden jiiiippppieee :) sorry moest even gelukkig geen nieuwe hematoom!

en we weten wat het word maar kan niks zeggen omdat ik niet weet wie van de famillie er mee leest.

ik zal de echo foto's snel in m'n album zetten ik heb zo'n mooie foto van een voetje zwijmel zwijmel \:D/

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Pientje:

:)

grappig,

Loeki: ik hoop voor je dat je vergadering snel voorbij is.

School hoef ik pas volgende week vrijdag weer heen, maar ik ga er vanuit dat het wel redelijk zal gaan. Aan mij zal het niet liggen.

Zorra: hoe smaakte de patat?

Hier ook een kroketje( uit de oven) en een frietje. En een hele komkommer, :p

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Fijn dat alles goed is loesje, :p

Echt super nieuws

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Bosi: Fijn om te horen dat alles goed was met de baby! Helemaal dat het hartje goed blijkt te zijn, is toch wel eng als je weet dat het in beide families voorkomt. De patatjes waren overigens heerlijk :D

@Pientje:Zou een actie voor mij kunnen zijn :)

@Loesje: Wat een goed nieuws zeg, schreeuw het maar uit hoor, kan me voorstellen dat je enorm blij bent dat de bloeduitstorting minder wordt. Zouden familieleden hier ook op het forum kunnen zitten? Jammer, ben wel benieuwd :)

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    lang leve de pb! :) :)

hihi neehoor,misschien ben ik wel stiekem je tante ofzo :evil:

Iig fijn dat alles goed is ook kwa bloedverlies.

Voel de baby de hele tijd trappelen,zooow leuk :D

Nu ga ik lekker een hete douche nemen.
    Zucht hadden we maar een bad.
    Mag ik er ff bij jou in Jopie?

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ojaaaa, ik wil ook wel even in een lekker warm bad, mag ik ook even langskomen Jopie :)

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Meiden ik heb net plaats gemaakt, dus kom maar hoor!

Loesje, goeie berichten! Ben helemaal blij voor je. Fijn dat de bloeduitstorting kleiner is geworden.

Deel Deze Pagina