Nou iedereen zal wel naar bed zijn, maar ik ben eindelijk thuis, kwam maar geen einde aan de vergadering...ben op.
Sorry Loeki, iedereen lag dus al in bed. Volgende keer toch maar in de pauze weggaan he Loesje, wat een supernieuws. Het blijft toch eng telkens. Mijn man heeft gister ook Frummel gezien. En vanochtend in bed voelde ik hem met mijn hand. Dus dat gaan we vandaag weer testen met mijn man zijn hand.
goedemorgen, gisteravond feestje afscheid collega gehad, en om op vraag van meliske terug te komen iedereen vond mij ook in gezicht aan het veranderen en goed uitzien afgezien van rode ogen met enorme zwarte randen en een krijtwitte huid (WAT ziet er dan nog in godsnaam goed aan uit denk ik dan ) maar goed bedoeld allemaal. Heb gisteravond nog om 23 uur drie boterhammen gegeten ik had ineens enorme honger is voor mij een goed teken aangezien ik weinig eet. Manlief wilde ook al frietjes, maar is sterk geweest Loesje ben blij voor je dat het minder is geworden. tot later, Ps janne wat ben jij al vroeg op gestaan
Dizzy Missy, ik ben blij dat het eten je weer wat begint te smaken! Loeki, wat een dagen maak jij toch. Is er nou echt niemand die rekening met je wil houden? Janne, leuk hoor dat je man Frummel ook voelt! Ik ga vandaag lekker shoppen. Ik zag dat ik zoveel geld bespaard had door niet te roken! Ik ga lekker met een vriendin naar Utrecht. Heb er zin in!
He Jopie, wat goed van jou, zo kun je het lekker aan jezelf of iets voor de kleine uitgeven. Heel veel plezier vandaag, ben benieuwd wat je allemaal gaat kopen. Misschien ga ik ook nog even de stad in heb tnt alleen speentje met papa is de best voor kleine zelf gekocht. Idd Loeki heb je het altijd zo druk of is het nu extra druk. lijkt me niet leuk om je avonden en weekenden ook nog voor werk bezig te zijn naast je fulltime baan. Of is je werk ook een beetje hobby?
Ach ik ben wel een workaholic en gisteravond was de algemene ledenvergadering van de sportvereniging, aangezien ik daar ook trainer en webmaster van ben moet ik mijn gezicht daar wel even laten zien. IK ga zo even naar de sportschool, want dat heb ik al twee weken neit gedaan en mijn conditie holt achteruit.
Tja zo heb ik er ook een thuis altijd druk bezig met vanalles en iedereen. Als dat in je zit zoek je het ook op Ik ben niet zo ben blij als ik naast mijn fulltime baan tijd voor mezelf heb thuis, lekker tv kijken internetten, boodschappen doen lekker simpel en overzichtelijk.
Ach, nu zou ik wel iets meer tijd voor mezelf willen hebben, maar je kunt nu eenmaal niet al je werkzaamheden gelijk overboord zetten als je zwanger wordt.
Ik was al om 5 uur wakker Dizzy. Ik krijg nu mijn oude gezicht weer terug. Ik heb er de eerste 3 maanden echt beroerd uit gezien, nu trek ik weer bij volgens mijn moeder.
Waarom niet Loeki, Molletje is nu toch belangrijker? Net weer heel veel gekocht voor de kleine. Het blijft leuk.
Ik heb vanmiddag bij babyzaak met 20 % korting op hele assortiment gekocht een trip trap lime kleur stoel, een staander voor hemeltje voor boven bedje en nog kleine dingen zoals doekjes, luiers hydrofiel en leuke mandje voor allerlei spullen in te doen. erg leuk zo lekker geld uitgespaard. achteraf had ik nog meer kunnen kopen maar nog tijd genoeg tot april. en leuk dat ik eens met mijn man voor de baby erop uit ben geweest.
Ben weer terug uit Utrecht. Waar zouden we zijn zonder de trein.... Vertraging na vertraging. Maar ja 't is gelukt, ben weer thuis. 't Was verder wel leuk, want er kwam een gezin bijzitten met een jongetje van een jaar of 2. Hij mocht voor het eerst met de trein. Hij ging naar "Apoort, leuk, leuk, leuk!" Moest er erg om lachen en hij gelukkig ook! Ik heb voor mezelf weer niks kunnen vinden, geen trui en geen jas. Maar ik heb voor Uk wel een leuk pakje (zie album) bij V&D gekocht. Daar is heel veel babykleding in de opruimen. Dit pakje was met ruim 50% korting. Altijd leuk shoppen zo!
Ik denk trouwens dat ik ook ziek ga worden. Ik heb keelpijn en ik denk dat ik koorts heb. En je mag alleen paracetamol hebben en dat helpt anders ook niet.... Vanavond maar vroeg onder de wol!
Beterschap Jopie,ik kom net thuis van verjaardagvisite, dus ben bijna de hele dag weg geweest. Tijdens de terugrit vond mijn man het ineens belangrijk om het nog een over de werkverdeling na de geboorte te hebben, want hij wist niet of hij wel terug kan (lees wil) naar 80%, ipv full time. Nou, komt ie nu mee, nu ik 19 weken zwanger ben. Dit was voor mij een van de, zo niet hét belangrijkste punt van overleg voor ik zwanger raakte. Het was nooit een duscussiepunt en nu begint hij ineens terug te krabbelen, lekker hoor. Ik heb dus de rest van de rit naar huis zitten grienen, want ik vond het zo'n klote streek van hem. Nu heb ik dus hoofdpijn. het is wel min of meer uitgesproken, maar het heeft voor het dus geen prioriteit om er met zijn baas over te praten. Komt in februari wel zegt ie dan. Nee, ik wil daar nu, of anders maandag duidelijkheid over hebben. Ik weet al sinds ik zwanger ben dat part-time werken geen probleem wordt volgend jaar, maar de afspraak was dat we even veel zouden inleveren, of iig ieder 20%. Vind het echt zo ongelovelijk k.
Leuk pakje Jopie! Loeki, wat een vervelende situatie! Dat wil je er nu dus echt niet bij hebben. En idd wil je maandag daar al meer over weten. Is het niet te doen op zijn werk? Ik had gister een verjaardag en ik leek de jarige wel. Iedereen kwam met cadeautjes. Ik ( ik bedoel frummel) heeft zelfs al 2 Sinterklaascadeautjes gehad.
Goh Loeki dat is niet leuk zeg, ik moet mijn man ook steeds duidelijk maken dat uitstel in de zwangerschap en onduidelijkheid niet bevorderlijk zijn voor mijn toestand, krijg ik ook alleen maar stess van. Wij gaan ook allebei 80 % werken hij een dag minder en ik een dag minder, hebben we ook al vooraf besproken. Gelukkig is het bij hem nu geregeld op zijn werk. Jopie jij ook beterschap, ben dus ook snip verkouden, straks even stomen wellicht verlicht dat een beetje. durf geen neusdruppels te nemen omdat op de bijsluiter zoek is. op internet staan tegenstrijdige berichten daarover dus dan maar even afzien Trouwens leuk kleurig babypakje, en shoppen met korting is altijd leuk! Triptrap stoel staat al in mijn keuken (alleen voor het weekend ) om even te genieten ervan. Zo lijkt het net of het kindje er al is Janne dat is wel leuk he, al die aandacht
Loeki, wat zuur zeg, dat je man daar nou ineens op terugkomt. Ik hoop dat je het gauw uitgepraat hebt. Dizzy Missy, maak je nog een foto van je stoel? Ben wel erg benieuwd. Ik hoop voor je dat stomen wat verlichting geeft. Janne, leuk om zo verwent te worden! Hier gaat het weer beter. De koorts is gezakt. Voel me nog niet helemaal top, maar het gaat wel. Ik ga vanmiddag naar de box kijken waar ik het 26 (?) pagina's geleden over had. Heb manlief net aan de telefoon gehad. Ik heb hem een namenboekje opgestuurd en hij heeft hem al helemaal doorgelezen. Hij moet het alleen nog een keer doorlezen want hij is nog geen naam tegen gekomen... Het boekje is nu uitgeleent aan zijn collega die in januari vader wordt. Ben benieuwd. Hij is er iig echt me bezig!
Ja Dizzy, dat dacht ik dus ook, maar nu krabbelt meneer ineens weer terug. Hij neemt wel vanaf september volgend jaar 1 dag ouderschapsverlof en als dat verlengt wordt naar 4,5 maand, dan staat dat gelijk aan 2 jaar lang 1 dag in de week, dan moet zijn baas ook vervanging zoeken en daarna moet het volgens mij toch niet moeilijk zijn om 80% te gaan werken. HIj zegt nu dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken, terwijl hij al jaren aangegeven heeft dat hij het wil en nooit heeft daar iemand binnen het bedrijf gezegd dat het niet kan. Lijkt me toch dat als je in een functioneringsgesprek aan geeft dat je minder wil werken als er kinderen komen, dat je als werkgever dan aan moet geven als dat niet kan. Als je het alleen maar noteerd en de werknemer niets zegt kun je er volgens mij van uit gaan dat het kan. Of ben ik nu heel naief.
26 pagina's. Wel jammer dat je man niet bij zulke dingen is he. Neem je je moeder ofzo mee naar zulke dingen?