April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    angela, ook gefeliciteerd!!!

weet je wat mijn schoonmoeder zei????????????????
    wij hadden het vertelt en ook erbij gezegd dat ze nog even een week of 3 hun mond moeten houden, maar dat we dit voor hun niet verzwegen konden houden. nou komt ie.... niet dat ze zei oh gefeliciteerd wat leuk!!! NEEEEEEEEE ze zei....
    ow hadden jullie beter nog een paar weken kunnen wachten dan kon ik het meteen zeggen!!!

en geen grapje he! ECHT GEMEENT! raar mens. grrrrrr.

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Welkom Oempje en Angela, gezellig dat jullie hier mee komen kletsen.

Loeki, misschien weten je schoonouders niet zo goed wat ze er mee aan moeten? De ene zwangere vind het ook vervelend om elke keer te moeten horen hoe het gaat en de andere hoort het juist weer graag, misschien houden ze bewust afstand omdat ze je niet elke keer "lastig" willen vallen? En de meeste mensen zijn sowieso erg afwachtend wat betreft de eerste 3 maanden, misschien gaan ze daarna wel helemaal los? Ik ken ze niet dus ik weet niet hoe ze zijn, maar als jij zegt dat je schoonmoeder er zo enorm blij mee was met het nieuws zal ze je denk ik gewoon even de ruimte willen geven. Komt vast wel goed allemaal :D

3. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,
    m2,we moeten gelukkig niet beginnen bijbouwen, we hebben nog 2 zolders dat we kunnen ombouwen tot slaapkamers. dus 't valt nog goe mee;.

Wij hebben nog niks tegen niemand verteld willen wachten na 2é bloedproef omdat er dan al meer duidelijkheid zal zijn over de vermoedelijke bevallingsdatum
    we hopen wel dat we het dit weekend tegen iedereen kunnen zeggen alle tegen onze ouders dan.
    kga in mijn bedje kruipen morgen om 7uur beginnen en dat lijkt me zo vroeg ben nu al doodmoe als ik pas om 9u opsta wat zal dat dan morgen geven??

Zeg hebben jullie soms ook last van jeuk aan de borsten, ik zo soms zo hard willen krabben maar dat ga natuurlijk nie altijd é :oops:

annabel

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Annabel:Ik heb wel zo nu en dan jeuk aan mn tepels, maar aan mn borsten zelf niet. Gisteravond dat ik me uitkleedde om te douchen zag ik opeens dat ik donkerder en meer blauwe aders had gekregen, grappig dat dat in 1 dag zo kan veranderen, of 'het moet me sóchtends niet opgevallen zijn :D

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dames, ik ga jullie een paar dagen verlaten. We gaan fietsen en nemen een tent mee. Lekker met dit weer zullen jullie denken, maar als we op beter weer moeten wachten wordt het niets meer deze zomer.

Veel succes de komende week.

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    fijne dagen loeki! nee beter weer zullen we voorlopig niet meer krijgen en als er geen regen is is het goed! veel plezier!!!!!!!!!!!!

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Veel plezier Loeki, hopelijk hebben jullie niet al te veel last van regen. Qua temp. is het denk ik wel lekker om te fietsen. Tot over een paar dagen!!!

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb even mijn banner aangepast, want er klopte niks van, vandaag ben ik al 5 weken en niet as. zaterdag, als ik uitga van de eerste dag van laaste ongi dat was donderdag 13 juli, ben ik vandaag 5 weken.

9. Net VK gebeld. Mag voor eerste afspraak komen op 31 aug. Krijg dan ook meteen 1e echo, dat kunnen ze daar zelf. Kan haast niet wachten. Wordt een leuk verjaardagskadootje voor m'n moeder :D
    Gisteren zelfs speciaal nieuw eten gemaakt door het mannetje, omdat ik bij de pasta die hij gemaakt had al na 1 hap flink begon te kokhalzen (en dat was niet omdat het zo vies was...). Ik hoop dat ik weer snel kan genieten van eten, want moet me nu echt dwingen om iets te eten. Heb echt nergens zin in! :cry: Morgen gaan we tapas eten met een stel vriendinnen die allemaal nog van niets weten. Ben benieuwd hoe dat gaat....

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Toch weer mooi een paar dagen verder ;)

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    em - spannend joh je eerste echo, ik moet ook nog steeds bellen maar durf niet...hihi. dinsdag ga ik bellen na de HA.

zorra - precies ;)

12. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Oempje en Angela gefeliciteerd!!
    Vennetje leuk die muurschildering!
    Pientje super dat je eerder mag komen voor een afspraak, ik hoop dat je een hele mooie echo krijgt!
    Loekie veel plezier en ik hoop dat het weer meezit.
    Gisteren met een vriendin en haar dochtertje naar Breda geweest. Heerlijke dag gehad, prachtig weer en veel gelachen. Maar wel heel druk, ze heeft een schat van een dochter maar het is zo'n druk kind. Pff ik was helemaal kapot. Ze zijn best laat weggegaan terwijl ik al half zat te slapen. Gelukkig moet ik vandaag laat beginnen dus ik kan een beetje bijkomen. Ik heb haar verteld van mn zwangerschap en ze was razendenthousiast. Leuk! Ik heb zin in zondag dan gaan we naar de verjaardag van mn zus en dan gaan we het mn ouders en zus vertellen.
    Ik hoop dat mn schoonouders leuk reageren als we het hun gaan vertellen. Zoals ik al heb gelezen ben ik niet de enige met stijfbevroren schoonouders.
    Maar vandaag ben ik al weer 7 weken! Blij! Het gaat nog steeds goed en ik krijg er steeds meer vertrouwen in. Nog maar 6 daagjes en dan naar de gyn..ik kan niet wachten!

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    begint erop te lijken of al die schoonouders vreemd zijn.... :rolleyes:

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heel veel plezier Loekie!!!!

Mijn schoonmoeder staat om de haverklap op m'n voicemail dat ze een kinderstoel heeft gekocht of een pop ("jij denkt toch dat het een meisje wordt?!") of een speeltje....Echt heel schattig. Ben wel bang dat zodra de baby er is zij deze geheel gaat opeisen! hahahahaha
    Nou maar hopen dat alles goed gaat!

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ik heb ook geen schoonmoeder from hell hoor!! hahaha

Wij gaan zo lekker een dagje naar Artis.
    Ben benieuwd of mijn broertje en zussen wat merken.
    Denk het niet.
    Ow op dit moment heb ik echt jeukende tepels!!!
    Het valt me op dat ik dat vooral na het douchen heb....

16. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, mijn schoonouders zijn ook wel super ok, en waren heel blij met het nieuws.

Ik ben zoo misselijk, blaaah... Gisteren misselijk naar bed gegaan en vandaag weer misselijk opgestaan... maar het zal nog wel even zo doorgaan.

Ik kon gisteren bellen voor een echo-afspraak, maar ben het gewoon vergeten. Dus ik moet het morgen niet vergeten, want vandaag zijn ze niet bereikbaar... ben ook erg benieuwd. Alles voelt wel goed, tot nu toe! Wel raar eigenlijk, er groeit wat in je buik, maar je weet niet hoe het eruit ziet etc... echt een verrassing bij de echo lijkt me, en natuurlijk helemaal bij de bevalling... maar zover zijn we nog niet haha

17. Alle nieuwe aprilmama's welkom!
    Meliske; moet je eigenlijk bellen naar de HA? Ik heb dat nog niet gedaan.
    zie trouwens dat je ook uit EHV komt; zitten we straks misschien wel bij hetzelfde pufclubje, haha! :D

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nieuwe april mama's: welkom en geniet ervan!

Mijn schoonouders zijn ook super lief!

Het eerste wat ze zeiden toen we het vertelden was: Dan kunnen we eindelijk een keer écht opa en oma zijn! (de verhouding met m'n schoonzus en m'n schoonouders is niet zo goed)

19. ik hoor ook bij de april mama's,ik ben ook rond 5april 2007 uitgerekend,en ik ga 1sept mn 1ste echo laten maken,en 5sept naar de verloskundige de 1ste keer,ohh ben zo benieuwd of alles goed is he,ook ikben vanaf vorige wk al veel misselijk tot overgeven toe helaas ach komt goed he!

succe iedereen

groetjes krulliewullie :D

20. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,
    welkom neiwue april mama's!!
    vanavond om 19u naar ha voor nieuwe bloedproef en dan tot morgenavond wachten voor uitslag, allé uitslag dioe kenne we al é, maar de evoluetie ervan hoe ver ik nu eigenklijk ben.
    we zouden het graag morgenavond vertellen aan onze ouders.
    Kga straks iets leuks halen om ze het te vertellen denk voor elk één klein wit sokje met suikerbonen erin! dan zullen het zo ook wel direct snappen zeker??
    Kga nu een warm badje pakken, 't zal deugd doen na werkdag en dan naar parline winkel.
    tot vanavond nog eens,
    Annabel

Deel Deze Pagina