April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik dacht dat -3 (wat ik heb) al veel was. je ziet echt geen hand voor ogen zonder lensen of bril, wel een handicap hoor als je slecht ziet. wou dat ik goede ogen had ;)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach ik weet niet beter. heb zolang ik me kan herinneren een bril gehad. Veel belangrijker dan de sterkte is de lichtinval en die is bij mij aan een kant al teruggelopen tot 60%, als dat minder wordt, wordt je dus langzaam aan blind.

3. Niet meer actief

Oh ja en dan 's ochtends zo je bed uitkomen, heerlijk.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik heb ook nog nachtmyopie (bijziend), dus 's nacht kun je er nog eens -2 bijtellen, dan heb ik -14.

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey dames,

ik heb even wat buik foto's in mijn album gezet. dus mochten jullie geintereseerd zijn!

gr tascha

6. Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaa even kijken.

Enne bedankt voor je berichtje over die doptone. Had het idee dat ik alleen moest boksen.

7. Niet meer actief

Het lijkt mijn buik wel!

Ik ga denk ik van het weekend onze fotosessie erin zetten.

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    nou janne, ik was het helemaal met je eens ( ook over smoekie) shhhhhhh.
    jaaaaa ik wil ook jouw foto's zien hoor.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga in bad en dan naar bed.

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mooi buikje al hoor tascha
    jaaaaaaa janne ook jou buikje ;)

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey loeki2,

probeer een beetje uit te rusten en aan jezelf te denken he.

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik ben normaal gesproken helemaal geen bad mens, maar nu opeens elke keer veel zin in :( Bad ze Loeki en weltrusten! Iemand had nog gevraagd hoe mn vriend reageerde op het nieuws dat we een zoontje krijgen: hij vind het erg leuk, zo'n schattig klein mannetje :D En een foto van de echo en mn buik zal ik echt zo snel mogelijk proberen te plaatsen.

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zorra - ik vond in bad gaan altijd verschrikkelijk, maar ook ik ben nu sinds 2 weken echt een bad mens, ga echt steeds in bad ipv onder de douche, heerlijk!

ik ga ook lekker slapen, tot morgen, truste!

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    welterusten voor de meiden die gaan slapen.

15. He allemaal,

Weer terug van weekendje weg. Het was heerlijk! Alhoewel ruim 8 uur in de auto zitten niet echt een suc6 is met 20 wk.

ieder die een echo gehad heeft: gefeliciteerd! Kan verder niet alles teruglezen, maar wel leuk om te zien hoor dat jullie het geslacht goed voorspeld hebben. (diegenen die het wilden weten tenminste..)

welterusten

16. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo dames

Daar ben ik weer ik had het echt druk afgelopen weekend dus amper tijd om te reageren.

Ik moest vandaag naar de Vk maar kwam daar een kwartier te laat aan, ze heeft alles snel gedaan want ze moest naar een bevalling.
    Maar alles gaat goed en ik ben nog steeds 5 kilo aangekomen en de ligging van de beeb is nu 2 vingers onder de navel.

Zorra ik zag in het lijstje dat je een jongetje krijgt van harte gefeliciteerd en wat grappig dat ook jouw gevoel klopte!

Tascha Welkom bij de april mamma's

Tot morgen dames!

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hier gelukkig geen problemen met m'n ogen (nog niet tenminste). Ik heb gewoon ook geen bril nodig, misschien dat dat er mee te maken heeft.....

Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar het doptone-verhaal, dus dat ga ik zo eerst maar eens lezen.

Em, waar ben je ook alweer naar toe geweest? Wel fijn dat je hebt genoten, ondanks de lange rit.

Dientje, altijd fijn om te horen dat het goed gaat!

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Gefeliciteerd zorra met een JONGETJE

Leuk hoor!

Die buik van tascha lijkt ook wel op die van mij, :p

Ik ben ook wel benieuwd em, waar je heen bent geweest.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goede morgen allemaal, volgens mij gaat het goed met iedereen. Vanmorgen kon ik iets langer blijven liggen en de kleine dame was na het bad van gisteren ook rustig dus heb aardig wat uurtjes kunnen slapen. Niet dat ik nu uitgerust ben hoor, kan zo weer m'n bed in en verder slapen, maar ik moet me haasten, want om 10 staan de eerste leerlingen al weer voor mijn lokaal. Vanmiddag ook nog een groep 2e klassers op bezoek, dat is altijd slopend aan het einde van de dag, maar gelukkig kan ik die met een gerust hart om 16 uur wegsturen ipv 16.15. Dan haal ik mijn zusje op in de stad en komt ze bij ons eten en slapen, gezellig.

Nog een dilemma, ik heb volgende week donderdag een afspraak bij de VK, maar ik heb er in het rooster 2 lesuren bij gekregen en die zijn dus op dát moment, donderdag de eerste 2 uur. Moet ik die afspraak nu naar mijn vrije woansdagmiddag verzetten, of zal ik doen of mijn neus bloed en lekker 2 uur laten vervallen? Die klas loopt namelijk al 2 weken achter op de rest.

20. Niet meer actief

Nu Loeki als je je niet schuldig gaat voelen liet ik het zo staan, echter ik zou me dan woensdag middag een beetje schuldig gaan voelen. Maar wellicht komt dat door mijn belachelijke hoge verantwoordelijksgevoel.Je hebt er in elk geval recht op om vrij te nemen voor de VK.

Deel Deze Pagina