April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat belachelijk hoge verantwoordelijkheids gevoel is docent eigen helaas. Komt jezelf niet altijd ten goede hoor, want je gaat vaak door met werken waar anderen er het bijltje allang bij neergegooid hadden.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Loeki, ik zou proberen om toch je afspraak met de VK te verzetten, als dat lukt.

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi loeki

ik zou ook altijd die afspraak zetten op mijn vrije dag., je word er denk ik anders altijd op aan gesproken.

gr tascha

4. Niet meer actief

Ik heb net het geld overgemaakt voor de cursus samen bevallen, gisteren aangevraagd maandag starten, normaal sta je op een wachtlijst maar omdat er een stel was afgevallen kunnen we gelijk beginnen. Ben ik wel met mensen die in februari uitgeteld zijn maar ja voor het zelfde geld lopen die tot maart en beval ik ook in maart. En zo niet dan heb ik feb en maart om lekker wat anders of neits te doen alleen wat zwemmen ofzo, Persoonlijk zie ik het doel van de cursus niet zo maar (eigenlijk alle cursussen), Manlief wilde dit heel erg graag. Dus samen op cursus, in elk geval beter dan alleen in een groepje onbekenden, hou ik niet zo van. :)

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    goedemorgen dames,

nou bij mij is gisteravond rond een uur of 11 en de de hele rest van de nacht in alle hevigheid de buikgriep op komen zetten. heb dus zowat de helenacht op de wc gezeten met een emmer onder me neus. ow ow wat is dat toch beroerd om te hebben. ben nu net wakker en nog steeds zo gammel. mijn gevoel zegt dat het vandaag nog wel is terug kan komen. IK HOOP VAN NIET!

loeki - ik persoonlijk zou die tijd van de VK laten staan, op je werk houden ze ook geen rekeing met jou door even te vragen of je die uren uberhaubt wel kan!

missy - fijn dat je er nog tussen kon met die cursus, ben beniuwd hoe het is.

em - waar ben je naar toe geweest? Lijkt me idd erg lang ja 8 uur in de auto zitten :(

dientje - fijn dat alles weer goed was!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Dizzy missy, dus jij gaat ook samen bevallen doen? Ik heb ons er gister ook voor opgegeven. Ik was nog netjes op tijd, maar ik had niet veel later moeten bellen, anders was het vol.

Meliske: ik hoop inderdaad dat je het vandaag niet meer krijgt. Voel je je nu ook nog ziek?

Vraag: als ik het lijstje knip en plak, dan krijg ik de kleuren niet goed. Hoe moet ik dat doen?

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    voel me heel gammel.

je moet het lijstje quoten

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    meliske: dat quoten gaat nog niet goed.

De kleuren komen er ook niet in. Ik voel me een beetje dom, :oops:

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou jullie zijn lekker eenduidig in jullie advies ;)

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey meiden,

nou ben net toch nog maar even naar de dokter gegaan, omdat ik wilde kijken of mijn suiker wel goed was en hoe het is met mijn schildklier. mijn moeder en zus hebben hier allebei problemen mee en het zou schadelkijk kunnen zijn voor de kleine al sik het ook zou hebben. ik moet dus nu voor een uitgebreid bloedonderzoek. mijn bloeddruk was ook ineens wat lager. 100/60. normaal standaard 120/70. ben benieuwd wat er uit het bloed onderzoek naar voren komt. hoop helemaal niets maat ik kan het maar beter zeker weten.

gr tascha

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Loeki: ik vind dat als je het naar een andere dag kunt verzetten, dat ook gewoon kunt doen. Natuurlijk heb je recht op dat je naar de VK mag, maar als het voor jou verder geen probleem is om te verzetten, waarom niet. Kan die klas ook eens les krijgen, ;)

Tascha: goed dat je het laat onderzoeken. Je kunt het maar beter weten, dan niet. Ik hoop dat er verder niks vervelends voor je naar voren komt.

Kan iemand mij vertellen hoe ik het lijstje goed krijg als ik het aanpas? Ik krijg de kleuren er niet in. Ook niet als ik het quote.

12. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    Hallo allemaal,

sorry dat het soms een tijdje duurt eer ik terug antwoord maar het is dan ook alweer hectisch geweest. Sedert vrijdag weten we dat we vervroegd moeten trouwen en dit binnen 12 weken al op 16/02/07. Met de redern dat de gemeente mijn huwelijk maar ontbonden heeft half mei van dit jaar en dat terwijl ik van maart al gescheiden ben...dus als we niet trouwen krijgt onze spruit de achternaam van mijn ex man en dat is iets wat we helemaal niet willen.
    Dus familie ingelicht, gezocht achter een zaal,fotograaf gaan vast leggen...en heb de dlaaste nachten veel nagedacht en uitnodigigngslijst gemaakt.
    k moet zeggen we hadden het ons anders voorgesteld...
    gisteren naar trouwkleed gaan kijken maar dus geen gemakkelijke oplossing...

voila nu weten jullie waarom ik dus maar af en toe eens kan komen schrijven...maar vergeet jullie niet hoor

* zorra ne dikke proficiat met u zoontje, van elks een tof.

en al de rest tof dat jhet goed gaat of beterschap toegewenst.

Annabel

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat een verhaal annabel, lijkt me idd dat je niet wil dat de kleine de naam van je ex krijgt. Maar hoeveel kinderen heb je dan uit je eerdere huwelijk?

Ik ga mijn afspraak proberen te verzetten, maar als er geen ruimte meer is op wonsdag is het jammer voor die klas, ik ga het geen week uitstellen.

14. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    gelijk heb je loeki2 u zwangerschap gaat voor.

ik heb al 2 kindjes uit mijn eerste huwelijk een dochter van 7 en een zoon van 5.
    ja het was enorm schrikken dat is zeker de waarheid, en zeker op finacieel vlak we hebben dus net ons huis gekocht en veel centjes in gestopt nu een huwelijk en dan de geboorte het zal een jaar worden om niet snel te vergeten das een feit

Annabel
    ps hopelijk staat mijn banner nu goed want daarnet stond ie week achter

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Ik blijf het gewoon vragen hoor, ;)

Ik snap dat er misschien overheen gelezen wordt,

Hoe krijg ik het lijstje goed met kleuren als ik het aanpas?

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey loeki,

als je het iet kunt verzetten dan heb je je best gedaan toch. ik zou het ook geen week verzetten.

gr tascha

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou er was nog een gaatje om 14.40 uur, midden op de dag helaas, maar niets aan te doen. Hoef me iig niet schuldig te voelen.

Woensdag ben ik overigens niet VRIJ, ik werk dan aan huis, dus het is niet zo dat ik nu door de verschuifing op een vrij moment naar de VK ga, alleen houdt dat in dat het werk dat ik 's middags daardoor niet kan doen, dus 's avonds doen moet.

18. Niet meer actief

Bosi ik weet het ook niet hoe dat moet

loeki wat een gedoe he, wanneer ga je met verlof 4 -6 weken vooraf, ik ga 6 weken dwz vanaf 22 februari. Dan krijg je iig veel meer rust, vooral in je hoofd dat je even niets meer moet lijkt me zalig...

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi:

Je moet dus het laatste bericht met het lijstje quoten. Als je dan

20. Niet meer actief

Meliske let je wel op of je nog genoeg vocht binenhoudt, anders moet je even daar iets mee doen want vochttekort is nu wel schadelijk voor doorbloeding vd placenta.

Deel Deze Pagina